Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  43 2935
Hacka på mw2 fordi jeg skulle få meg Black Ops, men BO var ikke den opplevelsen jeg hadde trodd så nå har jeg kjøpt meg mw2 igjen. Noen her som fortsatt spiller det?
Jepp
Ikke så mye men Ja. Stresser ikke med å kjøpe Black Ops enda. Tenkte å ønske meg det til jul..
Går jo faen ikke å ninjadefuse engang på BO :O
Sitat av alicante55 Vis innlegg
Hacka på mw2 fordi jeg skulle få meg Black Ops, men BO var ikke den opplevelsen jeg hadde trodd så nå har jeg kjøpt meg mw2 igjen. Noen her som fortsatt spiller det?
Vis hele sitatet...
Hell Yeah! Gidder ikke å stresse med BO!
Sitat av alicante55 Vis innlegg
Hacka på mw2 fordi jeg skulle få meg Black Ops, men BO var ikke den opplevelsen jeg hadde trodd så nå har jeg kjøpt meg mw2 igjen. Noen her som fortsatt spiller det?
Vis hele sitatet...
To start of, Koffor hacke på spillet? Koffor ikkje berre la spillet ligge imens du spiller BO ? Just saying!

OT: Ja, spiller MW2 ein go del, venter med BO til øve nyåret!
Hacka på spillet fordi jeg var overtrøtt og hadde lyst til å "kicke" assen på andre hackere

Fikk 45 - 4 osv på mw2, på BO har jeg KD på 0.27 :S

Men har også tenkt og starte en "Clan" og ta clanbattles noen som joiner? ^^
black ops og MW2 var for meg en stor skuffelse. det er fremdeles servere oppe på cod4, så er nok mange som spiller cod mw2 også. er tross alt ikke så gammelt. kanskje du kan prøve bad company 2? jeg liker det bedre enn både mw2 og blackops, fordi det er lettere å samarbeide, flere muligheter, og ganske noob-proof.
spiller mw2 enda, da jeg synes det er bedre en black ops
Bare og adde meg på steam skal spille nå: Naits66
Jeg fatter ikke at folk fortsatt liker mw2, som er SÅ noob-vennlig.
Jeg har spilt BlackOps i en time, og på den timen fikk jeg feelingen av dette kom til å bli en reprise av CS 1.6 og CS source.

Source kommer, de som ikke treffer starter.
Selv synes jeg ikke BO var noe spesielt.
Men etter å ha spilt det noen timer, er det kansje det mest balanserte spillet i cod serien.

Random servere osv er kansje ikke det beste da det oser av killstreaks og hackers. Men på litt mer seriøst nivå vil jeg tro dette blir veldig bra, det er allerede balanserte maps, våpne med unntak av noe tull.

Spilte mw2 med only knife og hadde Kill death ratio på godt over 5, sier litt om balancen i det spillet.
Absolutt ikke, noen som kan si meg den mest brutale måten det går an og ødlegge en disk på?
Mikrobølgeovn er jo en klassiker da
Folk spiller MW2 enda, til og med folk som spiller CoD: MW(1). Skjekka på ps3en igår.
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
Send den inn til politiet.
Sitat av Hater_mordin Vis innlegg
Folk spiller MW2 enda, til og med folk som spiller CoD: MW(1). Skjekka på ps3en igår.
Vis hele sitatet...
Hender faktisk at jeg spiller mw1 av og til, synst ikke det er så dårlig selv om det er gammelt
Black ops er i mine øyne mye morsommere enn mw2. Det er omtrent like mange awesome maps, men færre dårlige, våpnene er kule og cheaters har jeg enda ikke sett (rank 50, så har spilt litt). Det eneste jeg ikke liker hittil er at perks er stress å oppgradere. Er også veldig positivt overasket over at man slipper å måtte bruke scope hele tiden som i mw2, her går det faktisk ann å spraye litt også, og det er veldig gøy. Det er en smule mer camperfriendly, men campers vinner aldri uansett, hvertfall ikke når jeg er med Balistic knife og shotgun setup ftw!
Sitat av Poopur Vis innlegg
Er også veldig positivt overasket over at man slipper å måtte bruke scope hele tiden som i mw2, her går det faktisk ann å spraye LITT også, og det er veldig gøy.
Vis hele sitatet...
LITT? Kan jo drepe folk på andre siden av banen uten å måtte scope
Sitat av Hater_mordin Vis innlegg
Folk spiller MW2 enda, til og med folk som spiller CoD: MW(1). Skjekka på ps3en igår.
Vis hele sitatet...
Forskjelden mellom MW1 og MW2 er at MW1 krever skills. Det gjør IKKE MW2.
Sitat av vadefuglen Vis innlegg
LITT? Kan jo drepe folk på andre siden av banen uten å måtte scope
Vis hele sitatet...
Det kan du i virkeligheten også. Et våpens rekkevidde påvirkes ikke av manglende bruk av siktemidler. At man kan sikte såppas nøyaktig uten å bruke siktemidler er jeg enig i at ikke er realistisk, og er noe spill-utviklerne bør vurdere å gjøre noe med hvis det er et realistisk spill de er ute etter.
spiller mw2 på PS3en, digg<3... ikke den samme opplevelsen på BO uten quickscope ^^
Sitat av Rejolo Vis innlegg
Det kan du i virkeligheten også. Et våpens rekkevidde påvirkes ikke av manglende bruk av siktemidler..
Vis hele sitatet...
Du skjønte at jeg ikke var bokstavelig, så hvorfor komme med den kommentaren?

Sitat av Rejolo Vis innlegg
At man kan sikte såppas nøyaktig uten å bruke siktemidler er jeg enig i at ikke er realistisk, og er noe spill-utviklerne bør vurdere å gjøre noe med hvis det er et realistisk spill de er ute etter.
Vis hele sitatet...
Vet ikke om du er sarkastisk her eller ikke, avataren din gjør meg usikker
MW2 er på ingen måte bedre enn BO!BO krever mer skills enn MW2 og COD 4 krever enda mer skills.
OMA noobtubes,commando og den OP ump-en gjør spillet ganske ubalansert.Jeg syns BO er det beste spillet i COD serien sålangt.Spesielt når det kommer til singleplayern. Eneste jeg kan se som er galt med BO er at quickscoping er borte og at kniven har for stor launch.
Fatter ikke at folk sier at MW2 er bedre enn BlackOps..
BlackOps har jo gjort det MW2 burde gjort, dedikerte servere, balanserte maps og våpen, med noen unntak selvfølgelig.

Nå er jo Black Ops fortsatt litt uferdig, men når de siste patchene kommer igjennom og spillet blir fullstendig, så tror jeg dette blir helt konge.
Mw1 er fortsatt det som krever mest skills. Mw2 har noe som ikke mw1 og Bo har og det er ninja defuse og muligheten til å ligge i gresset uten å bli sett..

Btw noen som joiner mw2 på pc? Add: WeeDz12345 på steam.
MW1 er en klar favoritt hos meg.!

Man trenger ikke masse tull som merker på våpenene osv osv..
Sist endret av onClipEvent; 26. november 2010 kl. 18:16.
Etter 600 timer MW2 gameing på 5 måneder har det blitt stadig mindre og mindre MW2. Black Ops blir ønsket til jul.
Jeg spiller fortsatt MW2. Jeg skal nok ikke få BO før jul
Fuck mw2, fuck cod 4, det er cod 2 som teller karer!
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
Sitat av Eplekjekk Vis innlegg
Jeg fatter ikke at folk fortsatt liker mw2, som er SÅ noob-vennlig.
Vis hele sitatet...
Black Ops er noob vennlig på sin egen måte det.
Sitat av Alphanio Vis innlegg
Black Ops er noob vennlig på sin egen måte det.
Vis hele sitatet...
Kan du si meg hvordan i helvette black ops er noob venlig?..
Spiller heller mw2 emm BO, etter min mening minner det om en dårlig versjon av bfbc2 (et spill som er dårlig fra før..)
Offtopic, spiller noen mw1 enda? Det er på tilbud på steam
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
Sitat av Whoop Whoop Vis innlegg
Kan du si meg hvordan i helvette black ops er noob venlig?..
Vis hele sitatet...
Jepp. Claymore sprenger lenge før du ser dem.
Mange våpen er balanced og treffer uten mye rekyl.
Camping er effektivt, ikke noe problem.

Om jeg hadde hatt 100 000 000 000 000 000 000 screenhots av "final score"
ville det vert 500% flere noobs som nærmet seg "high score" på listen i black ops enn i Modern Warfare 2.
Mw2 krever like mye skills?
@Alphanio:
BO har ikke noob-perks som commando, stopping power, one man army, danger close, etc.

Det har hendt flere ganger at jeg har prøvd en klasse med marathon, lightweight og commando med tactical knife. Jeg har kommet på toppen av lista en del ganger med dette oppsettet, og en gang fikk jeg faktisk nuke, og det krevde NULL skills.

Og hvis man skal snakke om et skytespill uten rekyl så kommer IKKE BO på toppen. Da er MW2 laaangt over på lista. M4A1, null rekyl. ACR, null rekyl. Fal, null rekyl. For ikke å snakke om MG4. I can go on.
Noe av det første jeg la merke til første gang jeg spilte black ops, var at de hadde adda mer rekyl til våpnene. Et stort pluss, som gjør spillte mer balansert.
Sist endret av Eplekjekk; 28. november 2010 kl. 03:01.
Etter noen måneder meg pause startet jeg opp igjen med MW2 for et par uker siden. Spiller 1-3 timer daglig, om ikke mer
Sier det samme som eplekjekk isteden for og lage en stor liste om alt som gjør black ops vanskligere enn mw2
De trenger 6 skudd pluss pluss på BO.. Det er DRITT. Grunnen til Stopping power er at du skal kunne drepe fortere en å tømme hele magasinet i en dude.
Stopping power er ikke den verste noob-perken nei. Men hvis man ikke greier å drepe uten å bruke den, så er man noob. Jeg har ingen problemer med å få kills i BO.
Har ikke spilt MW2 på et par måneder, kan heller ikke si at jeg savner MW2.

Sitat av boxdreper Vis innlegg
Eneste jeg kan se som er galt med BO er at quickscoping er borte og at kniven har for stor launch.
Vis hele sitatet...
(off topic)
Quickscoping er ikke borte!
Jeg og en kompis har leid en unranked server og spiller en del clanmatches (finner match på IRC: #cod7.wars @ quakenet) og har sniper lobby med kompiser (kun sniper)
etter en del (MANGE) timer spilling og erfaring blir det ganske lett, dog ikke like lett som på mw2.

Spiller forøvrig uten perks/attatchments/equipment og andre stygge ting som f.eks concussion nade, shotgun osv. (tilnærmet CB rules, da det ikke er noen offisielle rules ennå)

PS: Bruk L96a1 sniperen (unlock på lvl 27), da de andre sniperene er elendige.

Edit: For de som ikke vet hva sniper lobby er, det er en server der du kun bruker sniper, selv om det ikke ennå finnes noen måte å begrense valg av våpen til kun sniper.. Fungerer derfor best om du har rcon og eventuellt passordbeskyttet unranked server.
Sist endret av Raiz; 29. november 2010 kl. 02:20.
Homemade Retard
zeicko's Avatar
Sitat av alicante55 Vis innlegg
De trenger 6 skudd pluss pluss på BO.. Det er DRITT. Grunnen til Stopping power er at du skal kunne drepe fortere en å tømme hele magasinet i en dude.
Vis hele sitatet...
da spiler du hardcore. ikke sitt og klag
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg gamer fortssatt mw2, det e jo sykt bra selv om Black ops har kommet.