Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1177
Fant akkurat ut av at Red Orchestra 2 kommer ut en gang mellom januar og mars. Gleder med skikkelig til det kommer ut. Spiller fortsatt eneren og det er etter min mening det mest realistiske spillet som finnes. Ikke noe urealistisk COD dritt, men du må faktisk konsentrere deg for å kunne skyte folk fordi våpnene har en vanvittig rekyl. Du kunne heller ikke være hvem som helst og sette deg i en tank. For å kunne styre en tank må du være enten Tank Commander eller Tank Crewman. Et maskingevær vil heller ikke kunne skytes stående. Du må legge deg ned for å kunne skyte.

Noe av det jeg ser frem til er at Red Orchestra 2 kun vil foregå i Stalingrad mellom juli 1942 og februar 1943. Du vil i tillegg for første gang kunne spille som Tysk soldat i single player, så du vil derfor få den tyske versjonen av Stalingrad. Alle områdene er bassert på kart fra denne perioden noe som gjør at du vil få et enda mer realistisk bilde av krigen.

Dette blir etter min mening noe av det beste som lanseres i 2011.

http://www.heroesofstalingrad.com/

http://store.steampowered.com/app/35450/

Fra Steam:

Key Features:

* RO multiplayer taken to new heights: With highly addictive and fun varieties of game-play online, the game will feature everything from quick, brutal firefights, through to more intricate and challenging simulation modes.

* Persistent Stats Tracking and Player Progression: Grow in rank, earn medals, improve your abilities, and become a Hero – all visible to the complete online gaming community and embedded within the game.

* Heroes: Obtain the ultimate goal and become a Hero online. Heroes inspire friendly troops and strike fear in their enemies. Heroes have access to the best and rarest weapons and equipment, and will stand out visually from the rest of the soldiers.


* Stalingrad Campaign: The Stalingrad campaign will feature the multiplayer maps used in a campaign layout recreating the battle for Stalingrad from both the German and Russian sides.

* Unique Focus: Take the familiar WWII genre into a unique direction. Far removed from the well-trodden Normandy setting, gameplay is based on fresh scenarios and actions the player has never experienced before. Follow the German army as they assault the city of Stalingrad, to the banks of the Volga. Follow the Soviet army as it holds the city against all the odds then destroys the Axis forces.


* First person cover system: Experience the ultimate firefights that a cover system allows, from the immersion of a first person view. Peek or blind fire over and around cover and more.

* Squad Command: Command fire teams on the battlefield using an easy to use first person interface. Suppress the enemy, send a fire team to flank them and hit them where it hurts!

* WWII weaponry redefined: True to life ballistics, bullet penetration, breathing, adjustable sights, free aim, weapon bracing, photo-real graphics and more, create WWII weaponry that has no equal.

* Co-op: Players can connect with their friends and battle AI in multiple game types including the Stalingrad Campaign, Skirmish Mode, and more.

* Morale: Experience what it is like to be a soldier in one of the bloodiest conflicts in history and the importance of a soldier’s state of mind and how it can turn the tide of battle.


* Exciting Offline Play: Offline play against AI featuring the Stalingrad Campaign, Skirmish mode, and more give the player an exciting and fun environment to learn the game before hopping online.

* Competitions & Leader-boards: Compete to obtain unique awards and achievements with players all over the world. The competitions range from shooting range challenges to unique and fun assault courses.

* Enhanced Unreal® Engine™ 3: Built on an enhanced version of Unreal Engine 3 the game features cutting edge visuals and features.
Sist endret av sixfeetunder; 26. november 2010 kl. 17:31.
Ser jævla fett ut. Likte ikke eneren, men denne tror jeg kan bli ganske bra
Eneren sugde så sykt balle. Vil prøves ut uansett
Jeg ELSKET enern! Et av de få spillene jeg faktisk var skikkelig god på. Synd at nesten ingen spiller det lenger. Ser fram til dette ja!
Det er en mod til eneren som heter Darkest Hour. Den er fantastisk og gratis. Massevis av folk som spiller den.

http://store.steampowered.com/app/1280/
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Sorry for bump, men er det flere her som har kjøpt RO:HoS betaen? Den kommer ut om bare få minutter eller timer. Gleder meg noe sinnsykt
▼ ... over en uke senere ... ▼
Har spillt noen timer nå, og må si at dette er noe av det morsomste jeg har spillt på lenge! Spiller bare Hardcore, og vet egentlig ikke hvordan spillet er på andre servere. Det er et krevende spill, og det tar litt tid å komme inn i alt. Litt skeptisk til levlinga, men det kan godt være det funker greit.
Jeg trodde jeg kjøpte Red Orchestra 2, men kjøpte 1ern for 100kr. Fail.

Skjønte ikke det før jeg hadde aktivert og startet spillet, men jeg testet det ut og det var faktisk ikke så aller verst for å være så gammelt spill. Så vurderer om jeg skal kjøpe 2ern, men er så mange nye spill ute. BF3, tropico 4, Red orchestra.. Hvilken skal jeg kjøpe (ja bf3 er et must..)
Sist endret av Xernox; 12. september 2011 kl. 11:20.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Xernox Vis innlegg
Jeg trodde jeg kjøpte Red Orchestra 2, men kjøpte 1ern for 100kr. Fail.

Skjønte ikke det før jeg hadde aktivert og startet spillet, men jeg testet det ut og det var faktisk ikke så aller verst for å være så gammelt spill. Så vurderer om jeg skal kjøpe 2ern, men er så mange nye spill ute. BF3, tropico 4, Red orchestra.. Hvilken skal jeg kjøpe (ja bf3 er et must..)
Vis hele sitatet...
Hahahahahaha! Beklager, men kunne ikke dy meg!

Ja, 1'ern er faktisk ganske bra uansett om det ikke er på høyde med dagens average-grafikk...
RO2: HoS slo alle mine forventninger. Tror neppe Bf3 vil gjøre det samme.

RO 2 er mer basert på veldig bra realisme, mens Bf3 er mer action/litt overdrevent men artig spill. Jeg tror Bf3 vil blir veldig likt som mange andre eldre spill i same "sjanger". Med RO 2 er det en helt annen "feeling" en andre lignende skyte-spill.

Er 90% sikker på at Ro 2 blir årets beste first-person shooter spill, i allefall etter min mening.

Vil anbefale deg å kjøpe spillet, du vil neppe angre
RO 2 har jeg kost meg med i flere timer. Synes at det utrolig gøy og spillet har en veldig god realisme. Single player delen er gøy, men ikke helt perfekt når det kommer til bots. Det er ikke alltid de har lige god koordinasjon. Det er dog ikke single player som gjelder her, men multi player. Det er utrolig morro å skyte folk gjennom et hull i gullvet når du er en etasje over dem. Det finnes dog ikke noe som er bedre enn stillingskrig. 64 folk som kjemper om den samme flekken på kartet. Kulene flyr og den eneste måten å komme noen vei på er å arbeide sammen og håpe på at fienden ikke greier det samme.
Sist endret av sixfeetunder; 20. september 2011 kl. 22:41.