Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 1297
Er det noe poeng og ha bra gear til cataclysm?

Jeg sjønner jo at man kan levle bedre, men utover det.. blir det noe forskjell og ha en full epic eller om du bare har noe blått dritt gear?

Vurderer og skaffe meg en char, men lurer liksom på hvor mye penger jeg skal legge i det nå rett før utgivelsen...
Gear har veldig lite å si ja ettersom green/blue gear vil være bedre.
Så nei ikke noe poeng
Pensjonert byråkrat
tep0sen's Avatar
Slik som det har vert med de andre expansionene så har det vert vanlig å bytte ut det meste en har av gear ganske kjapt etter expansion. Så det er lite hensiktsmessig å betale mye mer for utstyr du mest sannsynlig kommer til å bytte ut etter kort tid.

White? var før meg der ja
Sist endret av tep0sen; 26. november 2010 kl. 05:24.
hvis du skal queste så har det 0 å si men skal du tanke eller heale i dugeons så vil det være en stor fordel med bra gear siden det kreves mye mer. har sett en del beta filmer fra dugeons og det viser seg at de sliter bra med blue cata gear der.. det er mye dmg output, og hvis tank ikke er crit imune osv så blir det tøffe runder.
Men med tanke på druiden min som ikke har boomkim (kun resto og feral) og jeg HATER feral, så er det jo litt lurt å skaffe ihvertfall NOE gear med hitrating :P
hvorfor ikke liksom? alt gear vil jo hjelpe.. jo bedre du er jo bedre utgangspunkt har du.. selv om du mest sannsynlig bytter endel fort vil du komme til å ha en viss nytte av det... dessuten må du jo ha noe å gjøre? :P

men ville kansje ikke brukt gull på det
Sist endret av Sondre; 26. november 2010 kl. 06:42.
Virker som om trådstarter har tenkt å KJØPE seg en karakter, så alt prat om at man får 'bruk' for gear er tull imo. Tror alle her hadde betalt 1000,-kr mindre, når man innerst inn vet at de lilla pixlene blir ubrukelig 7 dager etter cataclysm release.

Forøvrig har jeg ingen kilder på min påstand. (Ser det har blitt en liten trend å spørre om kilde på absolutt alt.)
kjøpe char???? *signing out of conversation*
hvis det er tilfelle så vil jeg bare si det at å lvl opp en ny char nå etter 4.03a er som å spille ett nytt spil nesten. det er så ufatelig mye nytt og spennende ting å gjøre. kreedz til blizz denne gangen for dette var BRA! kos deg med en TROLL druid eller en Priest/Paladin Tauren^^

KILDE:
World of warcraft WOTLK patch 4.03a ingame
/ironi
Sitat av laxzzi Vis innlegg
Men med tanke på druiden min som ikke har boomkim (kun resto og feral) og jeg HATER feral, så er det jo litt lurt å skaffe ihvertfall NOE gear med hitrating :P
Vis hele sitatet...
Hvorfor hater du ferals ? =(


OT: Som tidligere sagt, gear har nok ikke så mye å si. Du vil nok bytte det ut ganske kjapt. Det du derimot kan gjøre for å få en liten "head-start", er å fylle opp questloggen din med 25 quest, gjøre disse, og levere dem inn når cata er live. Du vil visstnok få 10 barer av dette
Vil ikke ha spyttet i mer penger bare for å kjøpe noen med full epic, det kommer til og bli bytta ut veldig fort.

Men hvorfor kjøpe char? Prøv en ny char combo og levle istenden?

Eller så kan du tenke som en jeg kjenner, han kjøpte seg fullt PVP set fordi han ville ha det lett å queste vis han møtte på allies

Uansett, happy gaming
Dersom du absolutt skulle kjøpe en char, så ville jeg sett etter noe med någenlunde greie trinkets. Gode level 80 trinkets kan være meget bra til leveling og tilogmed i level 85.
Hadde jeg vært tråd starteren hadde jeg nok begynt å lvl en ny cahr nå, Blizz har faktisk gjort en ganske så god jobb med å fikse starting sonene. Begynte å lvl en Undead hunter i går og må innrømme at det ser utrolig bra ut.
OT: Tviler på at jeg hadde kjøpt noe gull på AH nå for å lvl fortere nå som jeg kommer til å bytte ut alt det gammle gearet.

Happy Gaming!

Drezad lvl 80 Blood elf Pala Executus(Eu)
Posts lvl 80 Night elf Warrior Executus (Eu)

Edit: Skriveleif!
Sist endret av Shutupfool; 26. november 2010 kl. 08:44.
Hadde jeg vært deg hadde jeg heller starta meg en ny character på din EGEN account. Om du bruker RaF ( recruit a friend ) vil du levle med 3x mer XP. ( når jeg levler med raf gjør jeg 1-60 på en dag. ) anbefaler ikke å kjøpe account! blizzard har innført et nytt system nå som tracker IP'n din. f.eks hvis du kjøper den av en svenske så blir accounten locka fordi IP'n din blir fanget opp i Norge. Dessuten er wow så billig no : 5 euro for vanilla, 5 euro for tbc, 10 euro for wotlk =) jeg kjøpte wotlk dagen før for 34 euro.. anyways, om du skal kjøpe en account, så er det vel litt nice med titler og rare mounts som f.eks zg mountene, icc mountene etc om du skal kjøpe en crap ny dinget 80 er det egentlig bedre å levle selv så har du cd key og null risiko for trøbbel med blizzard eller at han du kjøper den av tar den tilbake når du har strevd og dinga 85!
Du burde kjøre en del wotlk HCs sånn at du kan cappe justice points grensa som er på 4000. Da vil du få to ganske gode rares for level 85 som man kan kjøpe i de store byene når Cataclysm kommer ut.
Sist endret av Fusjon; 26. november 2010 kl. 10:10.
Sitat av Fusjon Vis innlegg
Du burde kjøre en del wotlk HCs sånn at du kan cappe justice points grensa som er på 4000. Da vil du få to ganske gode rares for level 85 som man kan kjøpe i de store byene når Cataclysm kommer ut.
Vis hele sitatet...
Afaik, man kan kjøpe dem allerede nå. Så hvertfall en vendor som solgte dem her nå om dagen.
Det du vil beholde:
Amulet
Ringer
Trinkets
Thrown/libram/totem etc

Er iallefall min vanlige liste før WoW expansions, for det er disse tingene man oftest sliter med. Prøv å spar gear med spell pen. og hit om du er caster, og hit/expertise om du er melee. Enkleste her er å skaffe seg neck + ring med hit, og gemme for SPen om du er caster.
Spell pen er viktigst i PvP, der mages, druids, priests og evt. paladins oftest sitter med litt resist. Selv spiller jeg i hovedsak for PvP, så det er ganske essensielt for meg :P
Sitat av Waffaz Vis innlegg
Afaik, man kan kjøpe dem allerede nå. Så hvertfall en vendor som solgte dem her nå om dagen.
Vis hele sitatet...
Du må ha Cataclysm for å kjøpe de.