Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 658
very impotent freak
Delusional's Avatar
Hehe har vært uten internett en stund og fant en dag ut at jeg kunne lage et nytt design, før dere slakter designet og sånt vil jeg først si at jeg er blitt veldig instpirert av 2A sitt design. Jeg bare lagde noe annet med litt av min vri på tehehe.

v2

Forresten, det er kunn et design, siden er ikke validert. Og viss loadingen henger seg opp trykk refresh. Har bare testa den i IE.
Designet var bra etter min mening. Liker sider som er laget i blått! Eneste er den mørkeblå ruten nederst hvor det ikke er noe. Må fylle den opp med noe, for det ble så tomt der.

Siden vises fint i Opera!

Edit:
Kunne kanskje passet med en ramme rundt siden?
pent, fine farger,
Nice... som sakt vises siden pent i Opera
hmmm, skrifta er jo kjempeliten (6?5?),men ellers bra disignet. Fin blåfarge.
very impotent freak
Delusional's Avatar
Trådstarter
Jepp 5 pixler, men det er pixelskrift, hehe var enten det eller verdana eller tahoma 8, og jeg ville prøve noe nytt
Opprinnelig postet av Carlo
Ser dritt ut i Mozilla hvertfall.
Vis hele sitatet...
Er slik det ser ut i Internet Explorer 6 og Opera 7.11 òg.
Syns det ser ok ut, men de fargene er oppbrukt
og ellers bør vel siden utformes litt mer praktisk og med litt større tekst
Opprinnelig postet av Multiflex
Er slik det ser ut i Internet Explorer 6 og Opera 7.11 òg.
Vis hele sitatet...
Nei... det stemmer ikke! Bildet carlo viste, viser at det er en ramme rundt flash-teksten som er annen farge en bakgrunnsfargen... slik er det IKKE i IE og opera... så vet du det
Pesta kommer
Zpeef's Avatar
Hmm, bruker Mozilla Firebird, og har aldri fått opp nedlastingsboks for flash før.