Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1432
Hallo.
Trenger hjelp med å bruke paypal.
Har brukt det en gang, men husker ikke helt hvordan det fungerer.

PayPal balance: 0.00 NOK

Må jeg overføre penger ifra visakortet mitt til paypal kontoen?
hvis jeg må det, hvordan gjør jeg dette?

Hvis jeg ikke trenger å øverføre noe ifra visakortet til paypal kontoen, hvordan går jeg da frem for å betale varen jeg skal kjøpe?

står også dette en plass:
Raise your account limits and get Verified

Er dette nødvendig for å betale en vare?
Har vistnok fått koden, men finner ikke denne, har sett igjennom mailene jeg har fått ifra paypal men finner ikke noe.
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Koden får du i nettbanken, evt på en bankutskrift, har du ikke lest på paypal sine sider? Alt står lett forklart der.

Enten kan du overføre fra bank til paypal, eller så kan du knytte bankkontoen din opp til paypal, så altgår gjennom den veien.
Har ikke nettbank.
Finnes det andre alternativ til å betale uten å ha nettbank og uten å bruke paypal?
koden sendes ikke på mail, men på kontoutskrften. de trekker noen kroner fra visa kortet du skal verifisere, og på den trekk linjen i utskriften står koden.
Du trenger ikke å overføre penger til paypal accounten din. Når du finner det du skal kjøpe og velger at du skal bruke paypal. Så kommer det opp hva du skal gjøre. Logge inn og betale.
Skal betale til enkeltperson.
Hvordan gjør jeg dette?
Sist endret av Svartepetter; 13. november 2010 kl. 23:41.
Send money. Så skriver du inn eposten til han du skal sende til.
Denne transaksjonen overskrider den gjenstående sendegrensen. Knytt til og bekreft et debet- eller kredittkort for å heve denne grensen.

Sendegrense: 20 000,00 NOK.
det jeg skal betale :
4 936,47 NOK

noen som vet hvorfor jeg får opp denne meldingen?
Fordi du ikke har penger på paypal kontoen din.
Trykk på "Get verified" slik at du knyter til et kredittkort / bankkort. Da trenger du ikke å ha penger på PayPal. Når du da betaler vil ikke feilen komme opp, og du trenger ikke å ha penger på PayPal, fordi pengene tas fra kredittkortet du knyter til PayPal kontoen.
Jeg tror jeg brukte 3000 $ på paypal før jeg fikk beskjed om å verifisere meg.
Sitat av sixfeetunder Vis innlegg
Jeg tror jeg brukte 3000 $ på paypal før jeg fikk beskjed om å verifisere meg.
Vis hele sitatet...
Det står alltid en sånn greie om å verifisere seg. Men mann kan ikke sende/motta mer enn så og så mye, da må man verifisere seg. F.eks etter 10.000 motta/sende i måneden må man verifisere seg, eller vente 30 dager.