Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 484
Jeg ser det har vært et par tråder angående nokia3510i her tidligere, men der fant jeg ikke det jeg leita etter, så jeg prøver igjen;

Jeg vil gjerne ha noen erfaringer.. Noen som har opplevd mye lagging, at den tåler lite, eller at den 'dør' på seg ofte?
Hørte om en som gikk i stykker med en gang den ramlet i bakken, men vet ikke hvor mye jeg skal stole på akkurat det. Samtlige nokiaer jeg har hatt har tålt en hel del.

Og; ikke si at ericsson eller siemens er så mye bedre. Heva kjøpet på min ericsson for et par dager siden. No good.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Vel.. det er lenge siden du posta denne, men jeg svarer allikevel.. Jeg har hatt Nokia 3510i en god stund nå, og som du sier "dør" den ofte.. Noen ganger når jeg sender meldinger osv bare går den av og på uten videre.. ? Dessuten lagger den noe inni helvete når jeg skal inn på bildemappa via MMS composer´n.. Det er fordi det er mange bilder der, men allikevel.. Dritkjipt noen ganger.. Tar sikkkert 15/20 sek før jeg kommer innpå mappa.. :S Men den tåler en del.. Mista den fra en mopen i farta rett i asfalten, men den var like bra etterpå, så det tror jeg ikke betyr så jævlig mye.. Btw, går selv over til SonyEricsson T610 om en uke.. Smålei Nokia nå.. Det er bra, men koster så fuckings mye.. :P