Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 743
vel, kan jo legge ut denne her, selv om det er live for en god stund siden... logo og webside til et nytt partykonsept:

websiden har blitt klussa litt med mens jeg var på ferie (uff, skygger på mouseover...) men logoen er bare min:
http://www.plur.no/divdocs/pravdalogo4.jpg

vad tycks?
tja...det er noe rart med den.
Kan hende det har med stjerna å gjøre...likte ikke fonten helt. Er noe med linjene...

Var visst ikke så kontruktivt dette :P sorry...

edit:

snakker kun om logoen nå...
Syntes den var dritfet! Digger sånne røde kreasjoner
Eneste var den "kanten" rundt stjerna eller hva man skal kalle det.. Ser ut som en litt blura overgang eller no... Er ikke helt sikekr jaja

fet jaffal!
blei svimmel av å se på stjerna i midten

ellers fin den

koz
I like turtles
Skyfex's Avatar
Veldig bra! Men stjernen i midten ødelegger litt synes jeg. Den passer bra, men blir litt forvirret. Likte websiden og, bortsett fra skyggene, uff!
Siden var veldig fin
Reklamehore
atomet's Avatar
Trådstarter
mja, ser hva du mener zpiff... den kanten på stjerna er bare jpg'en som har fucka litt med meg... egentlig er det en skarp fin kant på alt sammen, er laget for å være enkelt å bruke i alle mulige størrelser. Aner egentlig ikke hvorfor jeg lagra den som en jpg istedet for en gif.

kan liksom ikke ha et party som heter "pravda" uten å ha med en skikkelig stjerne i logoen
Hva slags sjangere er musikken på Pravda partyet?
Ministry of Love
sptz's Avatar
ZpiFF sikkert russiske mannskor som synger internasjonalen

Etter og ha åpnet siden så ble dette dessverre avkreftet. Jeg beklager på det sterkeste at jeg kan ha skapt falske forhåpninger hos noen...
Sist endret av sptz; 2. juli 2003 kl. 02:13.
Up is the new down
SilverKhan's Avatar
kunne kansje gjør noe med stjerna... sånn at den kommer litt tydligere fram... jeg er enig at den skal være der, men den blir litt forvirrende når den bare bytter om farger...

Veldig stillig!!!
Reklamehore
atomet's Avatar
Trådstarter
zpiff - house (prog/deep), techno (her er jeg ikke så stødig på undersjangre), samt sikkert endel elektro også, og litt dub. (les litt på sida da vel)
Sist endret av atomet; 2. juli 2003 kl. 08:42.
synes den var kul jeg, men du skulle ha hatt mer symmetri i den stjernen, i alle fall gjort noe med den nittigraders vinkelen midt i...
hva slags font har du brukt i banneren?
Reklamehore
atomet's Avatar
Trådstarter
frittjaaff: prøvde faktisk litt på det... men den skal være så godt som 100% midt i, og dessverre er det et likt antall bokstaver i ordet, ellers kunne man f.ex. bytta ut den midterste bokstaven med stjerna, evt snudd opp ned elns...

eriken: er ingen ferdig font, har fiksa litt på en, husker ikke helt hva den heter nå, men jeg har ihvertfall gjort den endel mer kantete.
tror stjerna kunne vært litt større ?
Reklamehore
atomet's Avatar
Trådstarter
nah, vil ikke ha den større, men jeg tror den skal flyttes et aldri så lite hakk ned til neste party, så jeg slipper den lille biten som stikker inn nederst.