Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1218
hei, jeg tok for litt siden 2 bowls (litt over ett par gode "finger klyper") det var en veldig merkelig opplevelse, hvis det kan kalles det har prøvd det før uten noe særlig mer en følelsen av å bli dratt ned, altså tyngde kraften.

setting var helt mørkt rom. stille og alene.

-tok 1bowl - holdt inne lenge. følte noe, synet ble litt rar men ikke noe halliser.
-tok en til rett etter, og holdt til jeg ikke klarte å holde lenger.

fikk no jeg vil kalle gromsette hallusinasjoner, vet egentlig ikke om jeg fikk det heller kan ikke beskrive det fordi jeg ikke er helt sikker på hva det var ble også veldig svimmel.
grunnen til at jeg skrev sint, er fordi jeg prøvde å pakke sammen salvia'n men fikk det ikke til. så klart bordet der jeg drev å samlet rester, men rundt meg er jeg ganske sikker på at jeg så noe, men kan ikke beskrive det. mens jeg pakket og det rundt begynte å avta ble jeg som sakt veldig svimmel og fikk en rar følelse i hele meg + at jeg var sint fordi jeg ikke fikk til å samle restene i zip-posen. noe som ikke var digg. fikk også helt hjerne teppe på hvordan en salvia rus var og det gjorde meg ikke akkuratt noe roligere.

etter en stund ble den følelsen borte og jeg ble helt rolig. og jeg husket da hvordan salvia rusen var, ifølge det jeg har lest. det var digg det

som konklusjon, vil jeg si det ikke var som forventet. og jeg planlegger å prøve igjne om ikke så altfor lenge.
Jeg synes du ødela opplevelsen du kunne ha fått ut av disse to hittene. Når jeg skal bruke salvia er det en helt klar forutsetning at det er mørkt, og også at det er stille rundt meg. Hvis jeg forsto det du har skrevet riktig så ladet du opp en ny hit allerede mens du var ruset? og det ser jeg ikke på som så veldig smart. Du så resultatet av det når du sølte ut av zip-posen, og jeg tipper at du heller ikke fikk konsentrert deg noe særlig om rusen.

Men det kan hende jeg misforsto, for jeg synes dette var veldig rotete skrevet, og ikke en noe særlig god rapport. Du klarer ikke å beskrive rusen, dine opplevelser rundt rusmiddelet er noe du ikke formidler i det hele tatt. Du henger deg opp i det med at du sølte fra bagen din, og det ødelegger ikke bare rapporten, men også opplevelsen din vil jeg tro. Hvis det ikke var dette du ønsket å formidle med rapporten din da...

Jeg tror dette var noen bortkastede gram salvia. Hadde det enda vært din første gang med salvia, for det tar jo tid å venne seg til et nytt rusmiddel, men du skriver jo at du har brukt det før.

Et par konkrete tips fra meg for å få mer ut av opplevelsen, slik jeg ser det naturligvis. Andre trives sikkert med noe annet.

- Legg deg ned på en seng, sofa etc.
- Slukk lyset og rens rommet for farlige objekter hvis du er usikker på deg selv.
- Tenn opp, og legg deg ned og slapp av.
- Bare ligg i ro, ikke gjør noenting, og la deg bare flyte med inn i rusen.

Etter å ha prøvd litt forskjellig, er dette absolutt den metoden jeg er mest komfortabel med.
Sist endret av Scipio; 2. november 2010 kl. 20:09.
Sitat av Scipio Vis innlegg
Jeg synes du ødela opplevelsen du kunne ha fått ut av disse to hittene. Når jeg skal bruke salvia er det en helt klar forutsetning at det er mørkt, og også at det er stille rundt meg. Hvis jeg forsto det du har skrevet riktig så ladet du opp en ny hit allerede mens du var ruset? og det ser jeg ikke på som så veldig smart. Du så resultatet av det når du sølte ut av zip-posen, og jeg tipper at du heller ikke fikk konsentrert deg noe særlig om rusen.

Men det kan hende jeg misforsto, for jeg synes dette var veldig rotete skrevet, og ikke en noe særlig god rapport. Du klarer ikke å beskrive rusen, dine opplevelser rundt rusmiddelet er noe du ikke formidler i det hele tatt. Du henger deg opp i det med at du sølte fra bagen din, og det ødelegger ikke bare rapporten, men også opplevelsen din vil jeg tro. Hvis det ikke var dette du ønsket å formidle med rapporten din da...

Jeg tror dette var noen bortkastede gram salvia. Hadde det enda vært din første gang med salvia, for det tar jo tid å venne seg til et nytt rusmiddel, men du skriver jo at du har brukt det før.

Et par konkrete tips fra meg for å få mer ut av opplevelsen, slik jeg ser det naturligvis. Andre trives sikkert med noe annet.

- Legg deg ned på en seng, sofa etc.
- Slukk lyset og rens rommet for farlige objekter hvis du er usikker på deg selv.
- Tenn opp, og legg deg ned og slapp av.
- Bare ligg i ro, ikke gjør noenting, og la deg bare flyte med inn i rusen.

Etter å ha prøvd litt forskjellig, er dette absolutt den metoden jeg er mest komfortabel med.
Vis hele sitatet...

ja, ble en veldig rotete rapport ble for opphengt i å rydde sammen som du sier ja, uheldigvis. hadde planlagt å legge meg ned på sengen men kom aldri så langt var det at jeg sølte og ikke fikk fokusert på "rusen" som var hoved fokuset med denne raporten, og som en slags advarsel om at man ikke burde gjøre slik som jeg gjorde. og ja var små "rusa" når jeg tok det andre hittet.

takker for alle tips neste gang skal jeg ikke gjøre samme feil!

kom gjerne med flere tips dere! vil ikke oppleve det slik igjen for å si det mildt
Sist endret av Zspade; 2. november 2010 kl. 20:24.
Jeg har hatt en god tripp der jeg gjorde noe annet.

Sitter nede i kjelleren og fyrer opp ett hit. Jeg sitter der i ca. 30 sek og venter på at noe skal skje. Det eneste jeg merket var at jeg følte meg litt rar, ala den følelsen jeg får etter en salvia trip. Kroppen er litt rar, armene mine føles litt flyvende/flytende ut og jeg er ganske varm i hele kroppen. æsj, her gikk noe galt tenkte jeg, og gikk opp på kjøkkenet (var litt vanskelig med denne reisen, menn jeg tenkte at det var en slags mild salvia-sak. På trip var jeg ikke), tar meg en kakemann og legger meg på sofaen der TV'en står på med BBC.

Da jeg begynner å spise kakemannen skjønner jeg at jeg er på en slags trip: kakemannen er like stor som hodet mitt og jeg føler at jeg må spise meg gjennom hele kakemannen, ellers er jeg fanget der. Ikke se på det som en bad-trip, ettersom jeg er veldig glad i kakemann og så det som en meget positiv opplevelse at kakemannen var blitt forstørret på magisk vis. Da jeg endelig ble ferdig med kakemanne, blir jeg veldig forvirret av BBC og forstår heller lite av hva de snakker om.

Jeg sitter der kanskje 15 sek etter kakemannen, og da ser jeg at plutselig dukker det en lampe opp som jeg ikke kunne se tidligere, og gradvis begynner alle detaljene i rommet å komme fram for meg. Jeg hadde ikke merket at alle ting jeg så på siden jeg hadde vært i kjelleren forekom meg som flate, utedaljerte ting, nesten som i et dårlig videospill der alle vegger/bord/stoler etc. er flate og har teksturer med få eller bare en farge.

Da jeg forstod dette skjønte jeg to ting; Jeg er ikke lengre på 'trip' og 'trippen' bestod i at noen ting ble usynlige for meg (,som forresten også skjedde med en kompis av meg da han inntok salvia og ble veldig forskrekket da han landa og det plutselig var en kopp på bordet. Koppen ble da døpt 'Ninjacup'.). Jeg fikk meg en god latter av hele greia og tok meg en rimelig lang tur ned i kjelleren for å gjenoppdage de tingene jeg ikke hadde sett under trippen.

Rimelig artig trip, men vil enda ikke anbefale noen å ta til bens når de er på salvia. Det kan ende galt. Jeg har den fine vanen med at jeg normalt ikke klarer å reise meg ettersom jeg føler at det alltid er noe som holder meg igjen om jeg skulle prøve (e.g kompisen min eller rare flyvende sylindere som har kommet ned fra himmelen for å sitte på meg).