Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 917
Jeg har en moddet xbox 360, litt usikker hvilken mod, men det er lenge siden jeg moddet den. Og nå når jeg brenner de nye xbox 360 spillene så kommer det opp på Xboxen "Play Dvd", jeg vet at spillet funker, men den leser det som en dvd.
Burde jeg oppdatere til en nyere mod. Eller må jeg bytte dvd-drive?
Jeg er ikke noe ekspert på dette så trenger litt hjelp :-)
Når du moddet den, byttet du cd leseren da?
Hvist ikke så må du mest sansynlig gjøre det
Du sitter nok på en gammel utgave av Iextrem som ikke er kompatibel med dagens sikkerhetkopier.
Hadde samme problemet selv til jeg leverte inn xboxen å fikk oppdatert softwaren.

Du kan også omgå dette problemet med et program som heter Waves Patcher (finnes på bukta) men i lengden er plagsomt å måtte patche alle iso filene.
De nye spillene patches i wave 4-6. Du må patche dem i wave 3. Dette tar typisk 30 sekund å gjøre med wavepatcher.
Sitat av Fx114 Vis innlegg
Du sitter nok på en gammel utgave av Iextrem som ikke er kompatibel med dagens sikkerhetkopier.
Hadde samme problemet selv til jeg leverte inn xboxen å fikk oppdatert softwaren.

Du kan også omgå dette problemet med et program som heter Waves Patcher (finnes på bukta) men i lengden er plagsomt å måtte patche alle iso filene.
Vis hele sitatet...
Skal levere inn xboxen på modnet og oppdatere :-) Satser på at det funker da!
Hold Xboxen offline!
De nyeste spill, og spill som blir sluppet fremover har nye sikkerhetsfunksjoner og kan derfor ikke spilles uten å bli busta på dagens versjon av iXtreme. c4e, Xecuter og Team Jungle jobber med nye versjoner av iXtreme, men ingen dato på når de kommer.
Ikke noe problem, jeg er busta for lenge siden Har faktisk klart å få to konsoller banna fra xbox live.
Men det spørs om det hjelper så mye å holde kosollen offline for sånn som jeg forstår det så blir informasjonen lagret i xboxen og sendt til microsoft neste gang du logger på.

Forrige gang jeg ble banna hadde jeg kun spilt brente spill offline men når jeg skulle logge meg på for å spille et orginalspill ble jeg banna på sekundet.

Edit: Det samme skjedde forøvrig med fire kompiser samme dag. Dette skjedde rundt release datoen til MW2 hvis jeg ikke husker feil.
Sist endret av Fx114; 4. november 2010 kl. 13:24.
Sitat av Brandsborg7 Vis innlegg
Jeg har en moddet xbox 360, litt usikker hvilken mod, men det er lenge siden jeg moddet den. Og nå når jeg brenner de nye xbox 360 spillene så kommer det opp på Xboxen "Play Dvd", jeg vet at spillet funker, men den leser det som en dvd.
Burde jeg oppdatere til en nyere mod. Eller må jeg bytte dvd-drive?
Jeg er ikke noe ekspert på dette så trenger litt hjelp :-)
Vis hele sitatet...
Let me guess, Black Ops? :P


Ikke noen problemer her, men kontakt han som moddet den for deg..

Hvis du moddet den selv, sliter du litt ..