Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 7760
Hei!

Finnes det noe forum i Norge som kan tilsvare det svenske forumet flashback.org?
Trådstarter
36 5
Sitat av 2free Vis innlegg
Freakforum?
Vis hele sitatet...
Såvidt jeg har fått med meg er det ikke full yttringsfrihet her? Og jeg har ikke oppdaga noe sted der de diskuterer forsvunne personer, syke sex-opplevelser, patetisk oppførsel og en hel del annet veldig "ikke-dagligdagse tema!"

men kanskje jeg bare er dårlig til å lete?
Det er da ingen her som nekter deg å si hva du mener. Men det må være on topic og ikke mot personer.
Her blir det da diskutert alt, sex opplevelser, patetisk oppførsel og annet "ikke-dagligdagse tema".
Men nei, jeg vil ikke være medlem av flashback, så derfor er jeg her. Siden her er det litt fornuft hos de administrerende.
Hvis definisjonen av "et norsk flackback" er "et forum uten moderasjon hvor man kan si hva som helst, inkludert grov sjikane, mobbing og rasistiske ytringer", så tror jeg hegnar.no er stedet. Det er der de skitneste av det skitne oppsopet av menneskelig forfall tilbringer dagene.
Trådstarter
36 5
Nå fikk dere meg til å høres ut som en versting. Var ikke slik jeg mente det, lurte bare på om vi hadde noe lignende i Norge. Slik "menneskelig forfall" kan faktisk være litt interessant lesing nå på natten!

Men jeg liker å være medlem begge steder. Her til fornuftige spørsmål som kreves seriøse svar, og flashback til morsom og litt utenom-det-vanlige-lesing!

Men takk for svar ;>
Sist endret av mipod; 4. november 2010 kl. 01:26.
Trådstarter
36 5
Sitat av DfenZ Vis innlegg
Offtopic men ganske interessant og morsom lesing om natten http://johncons-mirror.blogspot.com/
Vis hele sitatet...
Er jeg dum om jeg ikke helt skjønte den mailen der? Var jo bare en masse svar fra random greier? Britney osv? (kanskje jeg er innmari dum nå..)
Sitat av mipod Vis innlegg
Såvidt jeg har fått med meg er det ikke full yttringsfrihet her? Og jeg har ikke oppdaga noe sted der de diskuterer forsvunne personer, syke sex-opplevelser, patetisk oppførsel og en hel del annet veldig "ikke-dagligdagse tema!"

men kanskje jeg bare er dårlig til å lete?
Vis hele sitatet...
Du er ikke dårlig til å lete, det er rett og slett ikke noen slike her i Norge. nFF er muligens det nærmeste på mange områder, og langt unna på andre.
Sitat av DfenZ Vis innlegg
Offtopic men ganske interessant og morsom lesing om natten http://johncons-mirror.blogspot.com/
Vis hele sitatet...
Hva var morro med den siden? Masse random tull skrevet på en ubrukelig måte. Veldig vanskelig å skjønne hva han mener. Shitload med helt syke anmeldelser til politiet. Har han virkelig ikke bedre ting å drive med lurer jeg på. Blir vel anmeldt for dette innlegget tenker jeg