Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 985
Må man ha et kort med penger på for å laste ned fra appstore når man først har valgt å bruke et?

Brukte mitt VISA til å kjøpe fifa10 å ett kart-application å sletta for så kontoinformasjonen på min iPod Touch. I ettertid kan jeg ikke laste ned Free Versions eller oppdatere de Free Versions spilla å appsa jeg hadde lasta ned før jeg valgte å kjøpe noe.

Har prøvd å sende inn samme kontoinformasjon igjen siden det er en gammel konto med lite penger på, men det virker ikke. Tror pengene som var på konton ble brukt opp på spillet å programmet, men det skal jo ikke koste noe for gratis spill å ting du har betalt fra før.

Hvorfor? Hva kan jeg gjøre?
Hvilken melding får du da du prøver å laste ned?
Må logge inn to ganger. Så kommer jeg til Billing Information sida å der står det at kortet er ugyldig hvis jeg ikke har trykka inn korte. Hvis jeg har trykka inn kortet står det at det ikke funke å jeg må endre payment method.

Og det er samme meldiga uansett om det er freeapps eller ikke
Prøvd å endre payment method inne i iTunes fra "VISA" til "None"? Hvis du ikke gjør det så tror jeg at iTunes prøver å betale med kortet, selv om du har sletta det.
Er ikke noen valg som heter "none". Det er det som er så latterlig. Har valget; Visa, MasterCard å Amex. Fuckings itunes. Blir mer å mer oppgitt for hver dag spm går over apple...
Forrige gang dette skjedde med meg, var da jeg hadde 4 kr på kortet, og kjøpte et spill for 6.

Jeg vet ikke hvordan jeg fikk spillet, men jeg kontaktet Apple kundeservice og de sa at jeg måtte betale tilbake og så kunne jeg bruke kontoen igjen.

Prøv Apple kundeservice! De er veldig hjelpsomme
Sitat av WayGone Vis innlegg
Er ikke noen valg som heter "none". Det er det som er så latterlig. Har valget; Visa, MasterCard å Amex. Fuckings itunes. Blir mer å mer oppgitt for hver dag spm går over apple...
Vis hele sitatet...
Merkelig.. Det er nemlig det hos meg
Sitat av onClipEvent Vis innlegg
Forrige gang dette skjedde med meg, var da jeg hadde 4 kr på kortet, og kjøpte et spill for 6
Vis hele sitatet...
jeg har ikke kjøpt for mere en jeg hadde på kontoen. Det har jeg sjekka i ettertid.

Men skal prøve kundeservice
Sitat av Atsjonas Vis innlegg
Merkelig.. Det er nemlig det hos meg
Vis hele sitatet...
Bruker ikke pc, kun ipodden. Å her finnes det ikke "none" i allefall :/
Sitat av WayGone Vis innlegg
Bruker ikke pc, kun ipodden. Å her finnes det ikke "none" i allefall :/
Vis hele sitatet...
Da er det jo ikke rart. Bruk iTunes
Sist endret av onClipEvent; 20. oktober 2010 kl. 16:01.
Har ikke pc
Ah, da blir det straks verre. Prøv å få tilgang til en pc med iTunes, eller lag ny konto da.
Har prøvd å lage ny konto, men da får jeg ikke oppdatert mine gammle apps eller lasta ned og ting jeg har betalt fra med min iPhone som er hovedproblemet ...