Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  179 9444
det er bedre hvis vi gjør som Danmark.. Hvis en innvandrer i danmark gjør noe ulovlig så blir han kastet ut fra landet!
Det er jo ikke alle innvandrere som gjør noe ulovlig + at over 50% av dem er andre eller tredje generasjon og har norsk statsborgerskap!
Trådstarter
Jepp, det er nå vi får igjen for å dele ut Norsk Statsborgerskap som godteposer, når de gjør noe galt kan vi ikke sende den tilbake!

Ellers har jeg stor tro på det som Danmark gjør.

I korte ord:

Sende dem til helvette ut av landet.
Opprinnelig postet av vetlus
Jepp, det er nå vi får igjen for å dele ut Norsk Statsborgerskap som godteposer, når de gjør noe galt kan vi ikke sende den tilbake!

Ellers har jeg stor tro på det som Danmark gjør.

I korte ord:

Sende dem til helvette ut av landet.
Vis hele sitatet...
Du kan ikke dømme en med mørk hud for en innvandrer siden det kan være oleforeldra hans som flytta til Norge..
Syns de som nettopp har kommet til norge og gjør no bøll kan bli kastet ut, men folk som har levd sine generasjoner i Norge kan heller få en lik straff som en norsk mann.
FRP har jo advart mot dette i en del år, mens KRF, AP og SV (og flere) har gravd seg ned i sin egen behagelige skyttergrav og tviholdt på sine "flerkulturelle berikelser" eller hva f de kaller det\dem. Det har jo lenge vært opplagt at økt kriminalitet er en klar bivirkning av innvandring fra midtøsten og diverse andre steder.
Jeg var med i denne debatten i en annen tråd, og jeg tror jeg gir faen i denne.
Opprinnelig postet av IvIoyner
Jeg var med i denne debatten i en annen tråd, og jeg tror jeg gir faen i denne.
Vis hele sitatet...
jeg og... men jeg er litt sjokkert over disse rasistiske strømningene som er over oss...
Jaja, innvandrere voldtar, stjeler og terroriserer. Men tror dere virkelig at folk med en annen hudfarge blir voldelige tyver bare av å komme inn i landet? tror dere folk med en annen hudfarge et født med et voldelig gen vi ariske germanere er uten? Tenker dere noen ganger over HVORFOR flere innvandrere begår kriminelle handlinger? Kanskje fordi de ikke for seg jobb, de blir trakassert, og utestengt fra samfunnet. Arbeidsløsheten er tre ganger så stor hos innvandrere. kriminalitet øker med fattigdommen.
Kort oppsumert: STFU! Det er nok slike tråder!
Opprinnelig postet av hrafnidr
jeg og... men jeg er litt sjokkert over disse rasistiske strømningene som er over oss...
Vis hele sitatet...
Det er vel heller du som er kunnskapsløs.
Opprinnelig postet av hrafnidr
jeg og... men jeg er litt sjokkert over disse rasistiske strømningene som er over oss...
Vis hele sitatet...
Da tror jeg ikke du har vært så mye ute av rommet ditt de siste årene. Evt. er du bare heldig med hvor du bor, med tanke på kriminelle innvandrere.
Opprinnelig postet av Pinh34d
Jaja, innvandrere voldtar, stjeler og terroriserer. Men tror dere virkelig at folk med en annen hudfarge blir voldelige tyver bare av å komme inn i landet? tror dere folk med en annen hudfarge et født med et voldelig gen vi ariske germanere er uten? Tenker dere noen ganger over HVORFOR flere innvandrere begår kriminelle handlinger? Kanskje fordi de ikke for seg jobb, de blir trakassert, og utestengt fra samfunnet. Arbeidsløsheten er tre ganger så stor hos innvandrere. kriminalitet øker med fattigdommen.
Kort oppsumert: STFU! Det er nok slike tråder!
Vis hele sitatet...
Selvfølgelig tror vi ikke at innvandrere er "slemmere" fordi hudpigmentene deres er mørkere en våre. Hvis de kansje slutter å drepe gamle frelsesarmedamer og slutter å løpe rundt å skyte som noen tullinger så ville de blitt mer akseptert av oss og dermed lettere fått jobb?

Og det er bare idiotisk å påstå av det er samfunnet sin skyld at de helt klart er noen forbanna galninger. Løper etter dørvakter med ninjasverd fordi de ikke slapp inn på en nattklubb? høres dette om som normale mennesker? eller er det samfunnet som har skylden i dette også? kansje vi burde la innvandrere på under 18 få tilgang til alle nattklubber sånn at vi slipper slikt?

Det er innvandrere selv som skaper Nordmens "bilde" av dem, det er ikke noe vi bare finner på. Det er nyhetene vi får hver dag, mord, voldtekt og ran utført av innvandrere. Selvfølgelig gjør Norske mennesker også slikt, men det er ikke mulig å nekte for at innvandrere er sterk overrepresentert.
Sist endret av Almighty; 25. juni 2003 kl. 20:37.
Trådstarter
bra post Almighty
Det fryder meg å se at det gror i den yngre garde.


Jeg er ikke sjokkert hrafrid, sett i lys av siste dagers hendelser. Siden du tydelighvis ikke vet hva en rasist er, tror jeg du gjør jævla lurt i å ikke delta i denne diskusjonen.
Sist endret av Sverrre; 25. juni 2003 kl. 20:52.
Master debater
Dekilaz's Avatar
Siterer necros post i http://www.freakforum.nu/forum/showt...threadid=10532

Opprinnelig postet av necro
Synes det er så rart at hver gang dette blir diskutert så er norge verdens beste land å bo i, med verdens beste ariske, sunne friske og hellige folkeslag som aldri gjør noe galt som innbyggere. Kan noen komme med noen konkrete ting om hva i helvete norske normer og samfunnsverdier er? Noe som ALLE gode sunne friske atletiske ariske nordmenn er enige om??


Kanskje best å bare kaste disse skitne ekle jævla pakkisene ut av landet først som sist...
Vis hele sitatet...
Dekilaz:
Norske normer er for eksempel å ikke gå amok med et ninjasverd fordi du ikke kommer inn på et utested.
Master debater
Dekilaz's Avatar
Nei, men er det normalt for folk fra andre kulturer, da?
Better than thou.
MEN I HELVETE! Jeg blir så jævlig provosert av dette, fatter dere virkelig ikke at det er enkeltmennesker som står bak de handlingene, og ikke folkegrupper? Det er som sagt tidligere, sosialøkonomiske situasjonen til folk som i meget stor grad påvirker hvorvidt de ender opp som rike pappagutter på BI eller fattige ransmenn. 3 ganger så mange innvandrere er uten jobb. Fuck, jeg har opplevd mer dritt av svensker enn av pakistanere, få bena deres ned på jorden og hodet ut av ræva til Carl Ivar. *Provosert* (Og wong, du kan bare drite i å komme med det «aldri vært i Oslo»-tullet ditt, det er så feil, så feil.)
Master debater
Dekilaz's Avatar
Carlo, har du i det hele tatt vært i Oslo og sett hvor jævlig vi har det her?
Opprinnelig postet av Carlo
Det er som sagt tidligere, sosialøkonomiske situasjonen
Vis hele sitatet...
Hvor lærte du deg det ordet?

Opprinnelig postet av Carlo

Fuck, jeg har opplevd mer dritt av svensker enn av pakistanere
Vis hele sitatet...
Da har du tydeligvis aldri vært i Oslo
Better than thou.
Dårlig formulert, men poenget mitt kommer fortsatt like godt frem, da du skjønte hva jeg mente.
Trådstarter
Carlo: Enkeltmennesker ja, men her er det MASSE enkeltmennesker fra en forholdsvis liten* gruppe personer, nemlig innvandrerne.

Og fakta er lagt på bordet, de er mer voldelige og lager mer bråk enn nordmenn generelt hvis du leser det jeg la fram.

*men ikke lenge...
Holder 100% med Carlo!

...og ja, jeg har vært jævlig mye i Oslo...

...og ikke at det har noe med saken å gjøre, men av alle kameratene jeg har, så er det ikke en eneste kriminell "innvandrer" (hvis man ser bort fra ting "alle" gjør...f.eks. tjall, warez osv.). Jeg har jo selvfølgelig flere "norske" venner enn "utenlandske" men folk må slutte å dømme hele folkegrupper på grunnlag av enkeltpersoners handlinger.

Forøvrig er det bare å trashe denne threaden, fordi det blir bare masse piss frem og tilbake, og ingen klarer å "omvende" noen med motsatt oppfatning uansett. Blir bare masse propaganda fra begge sider...
Utlendinger er da for faen ikke noe verre enn oss!! Media fokuserer bare noe jævlig på hva utlendinger gjør galt, slik som det norske folk gjør. Dessuten, er det faen rart at noen utlendinger jobber ulovlig, stjeler, og det som verre er når de må rotne år etter år på et eller annen asylmottak i haugesund?!? Og hvorfor i helvete skal de kastes ut av norge hvis de gjør noe galt? Er de annerledes? ikke like ariske og hellige kanskje? Kaster vi ut nordmenn som gjør noe galt kanskje? NEI! Det fins dumme mennesker i verden, uavhengig etter hudfarge og nasjonalitet. så enkelt er det. Utlendingene er ikke verre enn nordmennene på noe vis. Den som er uenig kan faenmeg få brenne i helvete for evig tid.

At det var så mye kvalme mennesker med så mange syke, rasistiske meninger her på freakforum sjokerer meg. Men så har jo frp en god del stemmer og da........
Carlo, prosenthvis utfører innvandrerne mer krimnalitet enn nordmenn. Kanskje også uten at man ser det relativt, dette sto mr huuse? en i politisystemet fram i avisen og fortalte om, han bør jo vite hva han snakker om.

Poenget er at noe må gjøres, du skylder på økonomien carlo, javell, men hvorfor står da innvandrerne ofte bak blind-vold, dreping av dørvakter og voldtekt, hendelser uten noen som helst form for økonomisk gevinst.
Trådstarter
haha, jeg VISSTE at noen som var uenige kom til å hyle "trash! trash!"


Jeg tar det som en seier

-----

og hohoho!

Ghandi-fyren, reality-check!

Har du engang lest informasjonen jeg la fram?
Står svart på hvitt at innvandrere gjør mer faenskap enn nordmenn, og at de er mer voldelige.

Og nei, vi sender ikke ut nordmenn som gjør noe galt, fordi de er i sitt eget hjemland da, tenk litt.
Hvor skal vi sende dem? Tror du noen vil ha dem?

"Du vi har en voldtektsforbryter her, vi vilke ha han mer i vårt land, han er en for stor trussel, kan dere ta han?"

Tror ikke det forslaget hadde slått ann i Sverige eller whatever-land.

MEN, når det kommer invaderende HORDER med innvandrere fra Gudhvethvoridypestehelsikke og gjør faenskap her, ja, da kan vi faktisk sende dem, tjaaaa... hvooor.. joo.. HJEM igjen??

forresten: Jeg hører på politiradioen til Oslo, og AKKURAT når jeg skriver dette har to utlendinger stjålet en bil *lool*

Og forresten vil jeg heller brenne evig i helvette enn å støtte vår nåværende importering av kriminelle.
Sist endret av vetlus; 25. juni 2003 kl. 22:06.
Opprinnelig postet av wong
Dekilaz:
Norske normer er for eksempel å ikke gå amok med et ninjasverd fordi du ikke kommer inn på et utested.
Vis hele sitatet...
Det er heller ikke norske normer å voldta og drepe småjenter på badetur heller.
De var norske, men du ser ikke innvandrere gå rundt å kalle alle normenn pedofile psykopater heller?
Poenget er at onskap (for å bruke et lett ord) ikke henger sammen med grupper, land, eller folkegrupper, men er noe som er i enkelte personer. Kriminalitet skjer over alt, og av alle grupper mennesker.
Almighty, jo sammfunnet har mye å si. Arv og miljø. Og nei, det er ikke arven som gjør de til krimminelle, det er miljøet de vokser opp i. Ta 2 barn i en barnehage, en norsk og en innvandrer. De vil oppføre seg ganske likt. Men så i 18 års alderen er det større sjangse for at invandreren er blitt krimminel enn normannen, hvorfor det? Jo, noe har skjedd fra de begge var barn til de ble ungdom. Og det er miljøet, samfunnet som har hatt sitt inspill.

Og om dere har det så jævlig i Oslo så kan man lure på hvorfor det er oslo folk som er minst redde for innvandrere, mens jo lengre ut på landet du kommer og jo færre invandrere de møter jo reddere er de.
Du kan ta den seieren å stappe den i ræva, om du vil det...man kommer ingen vei uansett.

Hva er f.eks. poenget med en slik thread?
Det sprer jo bare dårlig stemning, og et negativt syn på innvandrere. Fører ikke til noe godt i det hele tatt!
Er det at det bygger opp til en flamewar, siden ingen av sidene bukker, og at temaet er eldgammelt. Tror nok ikke det er en seier at folk ser på deg som en bråkmaker d-:
EDIT: n5k slo meg. Men poenget står. Du kan se på det som våpendiskusjonen, ble den stengt fordi noen var uenige med deg?
Opprinnelig postet av Mortiferus
Det er heller ikke norske normer å voldta og drepe småjenter på badetur heller.
Vis hele sitatet...
Dust. Det er vel for faen ikke "innvandrer-normer" heller!

Innvandrere er som alle andre. Noen er duster, andre er ikke.
Er du en dritt, så er du en dritt. Samme faen hvilken hudfarge eller nasjonalitet du har!
new ghandi; Jeg mener det er en forskjell, en norsk statsborger har man ikke lov til å kaste ut av landet, enten han er brun gul blå eller feit, så det alternativet eksisterer ikke, her kan man heller diskutere strengere straffer.

Spørsmålet er om man skal bruke masse penger på en som har bodd i Norge i 2 uker, fordi han er truet i sitt hjemland, og dreper en forsvarsløs frelsessoldat på 70-80år? Eller skal vi sende ham rett hjem?

Et annet spørsmål er om vi skal ta sjansen på å slippe så mange innvandrere fra noen områder, inn i landet vårt, når vi vet at deres kultur kolliderer så kraftig med vår. Ifølge norsk rettsvesen er det for eksempel kultur i afghanistan at drosjesjåfører voldtar psykisk utviklingshemmede.
Opprinnelig postet av Mortiferus
Det er heller ikke norske normer å voldta og drepe småjenter på badetur heller.
Vis hele sitatet...
De siste som gjorde dette var Viggo Kristiansen og co. Og er ikke de "norske" så...? :P
Master debater
Dekilaz's Avatar
Mortiferus prøvde vel heller å påpeke wongs mangelfulle argumentasjon

Sverre: Frelsessoldaten ble trolig drept av innvandrere, ja. Hva med han invalide fyren i Bergen som ble utnyttet og drept av nordmenn? Nordmenn gjør mye galt, innvandrere gjør mye galt, så bruk en annen argumentasjon om du vil vinne frem.
Sist endret av Dekilaz; 25. juni 2003 kl. 22:08.
Better than thou.
vetlus: Ville ikke jeg gjort..

Sverrre: For å sette det litt på spissen, se på boken «Oliver Twist», der er det de fattige som drikker, stjeler, voldtar, dreper ol., derimot gjør ingen av de rike, og mektige, dette. Kan se på det som en litt rar sammenligning, men poenget er at moral, og holdninger, er anderledes hos den fattigere garden, og når det er 3 ganger så mange innvandrere som er uten jobb enn «urnordmenn» er det ikke rart det er slik som media fremstiller det. Shit, hvis vi sammenligner kriminelle og arbeidsledige innvandrere og nordmenn ser vi sikkert at nordmenn faktisk utfører mer kriminalitet.
Trådstarter
Opprinnelig postet av Mortiferus
Det er heller ikke norske normer å voldta og drepe småjenter på badetur heller.
Vis hele sitatet...
Viggo og Jan Helge er en skam for rasen.
Master debater
Dekilaz's Avatar
Hvilken rase? Den ariske?
Opprinnelig postet av vetlus
Viggo og Jan Helge er en skam for rasen.
Vis hele sitatet...
og du for min
Trådstarter
rasen de tilhører, den Nordiske.
Poenget er at onskap (for å bruke et lett ord) ikke henger sammen med grupper, land, eller folkegrupper, men er noe som er i enkelte personer. Kriminalitet skjer over alt, og av alle grupper mennesker.
Vis hele sitatet...
Det skjer overalt, men i Norge skjer det mest i innvandrergruppene.
Better than thou.
Rase? Er det fortsatt et ord man bruker om mennesker? Mener å huske at forskere hadde funnet flere likheter mellom folk som var av forskjellig «rase» enn av mange som var av samme «rase» under et forskningsprosjekt som ble avsluttet for noen månder siden.
Jeg tror vetlus kan ekskluderes fra denne debatten.
Master debater
Dekilaz's Avatar
vetlus: nå er du virkelig på tynn is.
Trådstarter
Vel Carlo, jeg mener fortsatt at hvis man stiller en gjennomsnittslig nordmann vedsiden av en Afrikaner eller Albaner, så kan man se at det er 3 forskjellige raser.

Er det noe galt i å definere mennesker i raser?
Det er jo helt klart flere forskjellige.
Better than thou.
Opprinnelig postet av vetlus
Vel Carlo, jeg mener fortsatt at hvis man stiller en gjennomsnittslig nordmann vedsiden av en Afrikaner eller Albaner, så kan man se at det er 3 forskjellige raser.

Er det noe galt i å definere mennesker i raser?
Det er jo helt klart flere forskjellige.
Vis hele sitatet...
Nettopp det jeg prøver å si her, det er ikke det. Hudfarve er en ting, men kjennetegnene «rasene» en gang visstnok hadde finnes omtrent ikke lengre.

Forøvrig har jeg vanskeligheter for å ta deg seriøst når du bruker kilder som «Forum mot Islamisering», som er mindre biased enn Hvit-valgallianses hovedråd.
Trådstarter
Hmmm... Det der så jeg ikke, isåfall innrømmer jeg at enkelte kilder kan være biased.
Opprinnelig postet av Carlo

Fuck, jeg har opplevd mer dritt av svensker enn av pakistanere,
Vis hele sitatet...
Tror mange er veldig uenig med deg der gitt.Idiotisk utsagn for å si det mildt.
INgen er bedre enn andre, men noen blir anderledes pga oppvekst basta bom, miljøet former deg som person.
Better than thou.
Hvordan kan det være et idiotisk utsagn når det er sant? Det er ikke snakk om å være uenig eller ikke, det er snakk om hva den enkelte person har opplevd. Ja, kanskje det er endel som har opplevd mer shit fra stygge, skitne pakkiser enn høye, blonde, ariske svensker, men det har ikke jeg. Så enkelt er det bare. Den posten din var rett og slett idiotisk.
Er det virkelig kommet til et punkt der meninger dere ikke liker stenges ute? dette blir bare for dumt

Og rase er et ord som er mye brukt, er det plutselig noe "rasistisk" over det nå?

Og Neonlight: Selvfølgelig, når de vokser opp i Islamske land hvor mennesker henrettes midt på gaten, voldtatte kvinner steines fordi de er blitt voldtatt, kvinner drepes og taes av dage for den minste ting. Kvinner er underlagt menn. Mann kan drepe og lemleste så lenge det er i ærens navn. Mennesker som vokser opp i slike land vil jo selvfølgelig preges av det, men det er ingen grunn til av vi skal ta inn slike mennesker til norge. Jeg mener bestemt av de bringer med seg mer ondt en godt.
Sist endret av Almighty; 25. juni 2003 kl. 22:27.
Trådstarter
Svensker kan være idioter de å, bare se de som prøvde å løpe forbi Gardistene på Slottet på 17.Mai

De fikk lynkurs i å ligge stille med bajonett mot seg..

Anyhow, har aldri møtt en svenske som har vært en TUSENDELS så idiot som den verste somalieren jeg har møtt.
Opprinnelig postet av ninja5000
Dust. Det er vel for faen ikke "innvandrer-normer" heller!

Innvandrere er som alle andre. Noen er duster, andre er ikke.
Er du en dritt, så er du en dritt. Samme faen hvilken hudfarge eller nasjonalitet du har!
Vis hele sitatet...
Kan ikke bli mer enig!