Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 2955
Hallo freaks


Har seg da sånn at jeg fikk høre fra en random Bunnpris-arbeider at det var en mulighet for å "lure" maskin til og gi deg 2-3 av samme produkt med en kupong.

Er det noen av dere som vet noe om hvordan dette gjøres?
Få tobakken.
Si til betjeningen at tobakken ikke kom ut.
Få en til tobakk

win win
Sexy as fuck.
Mozzie's Avatar
Trådstarter
Skulle være mulig og bruke lappen for og "lure" automaten
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Hvorfor skulle det gå? Lappen kan kun brukes en gang, uansett hva du sier til automaten, så gir den kun en vare per lapp.

Dessuten, om du hørte det fra en "random dude fra bunnpris" så er det sikkert heelt sant også.
Har selv fått dette til. trikset er å få maskinen til å lese av lappen flere ganger, så raskt som mulig.
Er sjeldent at det funker, men av og til har flere ganger fått x2 snusbokser og x2 marlboro pakker
Men hvordan er lappen blir 'aktivert'? Lappene kan man få ut av maskinen før man går til kassen og enkelt putte i lomma. Så med mindre de har laget et system for mindreårige og tjuver så må den lappen aktiveres i kasse. Hvordan er prosessen på det? Er maskinen koblet til kassa? Eller skjer det noe med lappen når den blir scannet? Er vel heller det førstnevnte som er mest sannsynlig..
kobla til kassa, og det trikset skal prøves ut !
Aller, aller enkleste måte å gjøre dette på er følgende:

Ta ut 2 lapper av det samme produktet før du kommer til kassa. Putt 1 av lappene i lomma, betal for den andre. På vei bort mot automaten bytter du lappen du har i hånda med den uaktiverte du har i lomma, å gå bort til automaten (du vil ikke få ut noe av automaten) Du går da til ekspitøren som ekspiderte deg, sier at den ikke funka, å da vil han/henne _GARANTERT_ scanne den i kassa eller gi deg en ny lapp, evt gå å plukke ut varen du skal ha. Du kan så senere gå tilbake i butikken å ta ut varen på den lappen du betalte for.
Sitat av Blackkoz Vis innlegg
Få tobakken.
Si til betjeningen at tobakken ikke kom ut.
Få en til tobakk

win win
Vis hele sitatet...
It works! Om det er VenSafe-automater, og disse tømmes med en hyppighet på under 48 timer, vil trolig noen av kortene fortsatt være aktivert når de er satt på stativet i kassen. Et kort kan brukes iløpet av 48 timer, og automaten de-aktiverer ikke disse når den leser det inn.

Source you say? Erfaring fra butikkarbeid.
19.........bokstaver
bavarai's Avatar
Hehe, lappene blir aktivert i disken .
Jeg har erfaring med at jeg ikke fikk paracet-pakken min ved scanning. Utolmodig som jeg var scannet og scannet jeg flere ganger, og hørte flere raske "pip" fra automaten. Plutselig kom det 3 pakker ut.

Noen feil er det på slike automater, og vi skal ikke se bort ifra at noen faktisk har funnet ut av hvordan man tvinger frem slike bugs.
Sitat av Matthiesen Vis innlegg
Jeg har erfaring med at jeg ikke fikk paracet-pakken min ved scanning. Utolmodig som jeg var scannet og scannet jeg flere ganger, og hørte flere raske "pip" fra automaten. Plutselig kom det 3 pakker ut.

Noen feil er det på slike automater, og vi skal ikke se bort ifra at noen faktisk har funnet ut av hvordan man tvinger frem slike bugs.
Vis hele sitatet...
Det som sikker skjedde da var at maskinen registrerte at det ikke kom noe ut. Kanskje fordi den satt fast inne i maskinen? og etter vert ble det så mye trykk på den ene pakken fordi 2 andre lå oppå den og de falt ned.
Sitat av maggii Vis innlegg
Aller, aller enkleste måte å gjøre dette på er følgende:

Ta ut 2 lapper av det samme produktet før du kommer til kassa. Putt 1 av lappene i lomma, betal for den andre. På vei bort mot automaten bytter du lappen du har i hånda med den uaktiverte du har i lomma, å gå bort til automaten (du vil ikke få ut noe av automaten) Du går da til ekspitøren som ekspiderte deg, sier at den ikke funka, å da vil han/henne _GARANTERT_ scanne den i kassa eller gi deg en ny lapp, evt gå å plukke ut varen du skal ha. Du kan så senere gå tilbake i butikken å ta ut varen på den lappen du betalte for.
Vis hele sitatet...
Noen som har testet dette?
Denne metoden virker mest logisk for meg
Sexy as fuck.
Mozzie's Avatar
Trådstarter
Skal være en bugg med scanningen på maskinen, Lovegame snakker nok sant :P Fordi det var dette jeg ble fortalt av ekspeditøresn som tok meg for god ;;
Jeg har fått ved 1 anledning 2 snusbokser på samme lapp. Jeg leste om dette her på forumet for en stund siden, og gikk i butikken for å prøve.

Trikset er å handle f.eks 1 tobakk og 1 snus, så scanner man de to lappene fortløpende, men snusen først, så tobakk også snus lappen igjen. Som sakt så har ikkje jeg fått til dette flere ganger, men har hørt om andre som har også fått til dette trikset.

Det ser ut som disse maskinene har en liten bug hvis man scanner mange lapper etter hverandre fort, men det skal også sies at disse maskinene har en liten "delay" i mellom hver scan, så vet ikkje årsaken til at man noen ganger for scannet mange lapper fort. Og andre ganger må vente på delayet.

Har ikkje drevet å utforsket disse maskinene så veldi mye, men kan tippe at det ligger sensorer inni den som registerer om varen falt helt ned, så det må gå ann å lure denne mekanismen med å tette igjen der varen faller ned, også scanne lappen flere ganger.
Sist endret av Masi; 12. oktober 2010 kl. 15:24.
Ikke at jeg husker hvor jeg leste det, men en mann lot ungen sin scanne lappen mot ei sånn VenSafe maskin. Ungen bøyde lappen på en rar måte+ at den var ekstra langt nede, og som følger av det, kom det 3 snusbokser rullende(på 1 lapp)
Sitat av maggii Vis innlegg
Aller, aller enkleste måte å gjøre dette på er følgende:

Ta ut 2 lapper av det samme produktet før du kommer til kassa. Putt 1 av lappene i lomma, betal for den andre. På vei bort mot automaten bytter du lappen du har i hånda med den uaktiverte du har i lomma, å gå bort til automaten (du vil ikke få ut noe av automaten) Du går da til ekspitøren som ekspiderte deg, sier at den ikke funka, å da vil han/henne _GARANTERT_ scanne den i kassa eller gi deg en ny lapp, evt gå å plukke ut varen du skal ha. Du kan så senere gå tilbake i butikken å ta ut varen på den lappen du betalte for.
Vis hele sitatet...
Det vil funke med en vanlig serviceminded butikkarbeider, men om du har uflaks så kan de alltids finne på å sjekke kameraene. Evt dobbeltsjekke siste kjøp mot maskinen.