Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1165
Jeg lurte på om jeg en gang skulle hatt lyst til og lage en nettside med Joomla oppsett som er beregnet på norske brukere..

jeg ser om og om igjen at folk ikke greier og søke på "Kjøp av Hardware" og derfor vil jeg lage en nettside som hjelper de med ferdige pakker og pakker som jeg har fått lov og publisere av de som la den ut..

Tror du en slik nettside ville vært lurt? Og jeg kunne fått besøkende?

Om noen stjeler idèn så vær så god. Jeg kommer garantert ikke til og starte med det første..
Slett ingen dum ide!
Du kunne nok fått en del besøkere, og det kunne sikkert ha hjulpet folk.
Your idea is worth a consideration
Hmm... Men om jeg skulle greid dette måtte jeg hatt mye hjelp av dere freaks..
Hvis du trenger mye hjelp av oss for å sette opp en nettside på datakjop.info så får du finne en annen hobby.
Sitat av kengro Vis innlegg
Hvis du trenger mye hjelp av oss for å sette opp en nettside på datakjop.info så får du finne en annen hobby.
Vis hele sitatet...
Fordi om ikke du er interessert i og hjelpe til, så finnes det faktisk langt hyggeligere mennesker her i verden som mer enn gjerne hjelper til.
Sitat av Jolla Vis innlegg
Hmm... Men om jeg skulle greid dette måtte jeg hatt mye hjelp av dere freaks..
Vis hele sitatet...
Hva legger du i mye hjelp?
Ikke noe av det! har mye kjennskap til joomla! Trenger mest til og lage datapakkene :S
Er dette ikke det samme som www.prisguide.no ?
Tenkte mye på bygg selv pakker osv.. :P

Og "Hvordan bygge en Pc"