Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  33 12912
jeg sitter på en del medisiner, og lurer på om noe av det kan brukes til å oppnå en rus/hvor farlig det kan være å ta for mangen.

har en god del Brett med
2 Mg polaramin
10 MG loratidin Hexal
Voltaren 50 mg
og tramadol 50 mg


beklagere for noob spørsmål
Sist endret av bygdetulling; 26. september 2010 kl. 18:49. Grunn: fix
Polaramin: Et antihistamin, altså allergimedisin. Det har ingen ruseffekt, men du kan bli trøtt. Ved å ta for mange vil du få en slags antikolinerg effekt med blant annet skjelvinger, hodepine, psykoser og hallusinasjoner (ved svært høye doser), forvirring, forhøyet kroppstemperatur og munntørrhet. Du kan også få økt hjerterytme og blodtrykk.

Loratadin Hexal: Også allergimedisin. Ingen rus. Symptomer på overdose: samme som ovenfor.

Voltaren: Et NSAID, altså et ikke-steroid antiinflammatorisk middel i samme gruppe som Ibux og Aspirin. Ved å ta mange kan du oppleve oppkast, diaré, mage- og tarmblødninger, hodepine, svimmelhet og kramper.

Tramadol: Dette er et opioid, som vil gi en rus. Les på felleskatalogen og erowid om doseringer osv.
tusen takk

jeg tok en gang trippel dose polaramin, mest fordi jeg glømte det når jeg drakk
jeg sov som om jeg var i koma, våknet 13 timer seinere.
Har opplevd hallusinasjoner på store doser voltaren, i kombinasjon med ibux og paracet (Var dumt, ja, men har "ikke noe valg" ettersom legen ikke gir meg sterkere smertestillende mot nakkeskaden, og cannabis er ute av bildet til det ev. blir lovlig). Dette er noe som rammer rundt 0.45 % av de som tar legemiddelet, og det er IKKE anbefalt å teste ut om du er en av dem. Diclofenac er som nevnt et NSAID, og den eneste "rusen" du kan se fram til er kvalme, svimmelhet og alvorlige mageblødninger.
takk, da er voltaren ut av bildet, rusmessig.
fikk det etter en nakkeskade, og greide bare å gå på det 2 av de 6 dagene jeg sku ta det. magen føltest helt ødelagt ut
Polaramin er fint synes jeg da
Ta to-tre stykker, og verden smiler.
Jeg opplever det som... lykkepiller... Etter noen polaramin glir bare verden behagelig forbi. Har vært gjennom noen brett med de der.
Har også fått noe som kan minne om tripp på svært høye doser, lå bare i senga og verden var helt totalt feil. Så sovnet jeg til slutt og sov 20 timer
Hva med kombinasjon av disse medisinene? foreksempel 5-6 stk ploaramin og 1-2 tramadol sammen?
Dropp polaramin om du ikke har allergi. Som Afasar sier så gir disse ikke rus, men kan være litt (veldig lite, egentlig) sløvende. Det er sikkert bivirkninger på de som er mer fremtredende i høye doser (les felleskatalogen)

Sitat av moret Vis innlegg
Har også fått noe som kan minne om tripp på svært høye doser, lå bare i senga og verden var helt totalt feil. Så sovnet jeg til slutt og sov 20 timer
Vis hele sitatet...
Det høres lite givende ut og er ikke akkurat hva man forbinder med en tripp..
Nja, ketamin er jo litt der eller? selv om jeg ser hva du mener.
Tramadol er vel det eneste som kan gi deg en rus av det du har der tror jeg.
Jo mere du tar jo høyere sjanse for kramper. Max dose pr. dag er 400mg. Alt over det kan gi deg kramper og det er ikke et pent syn.

Lønner seg å blande tramadol med noe anti-krampe middel hvis en skal ruse seg på det.
Har du 0 toleranse så kjenner du nok noe av 100mg, men dette varierer veldig.
https://www.flashback.org/t209253 en svensk tramadol tråd med over 1500 sider med svar. Så der har du det meste om stoffet.
Har vært rusa på tramadol jeg!
Husker dessverre ikke hvor mange mg de var på, men jeg tok kun en som jeg knuste og spiste.
Husker det tok flere timer (ja) mulig det høres rart ut men jeg og samboer hadde nettopp spist en haug med pizza, så kanskje derfor. Akkurat da jeg mistet helt troa på de, etter minst 3 timer begynte jeg føle en rar følelse, og verre ble det.
Jeg noia litt, ble søvnig og enda mer noia ble det når jeg fant ut jeg skulle på jobb neste morgen.
Nå skal det nevnes at jeg sikkert fikk noia nettopp fordi jeg er ganske ny når det kommer til tripping..
Det var en sær og skummel opplevelse, da jeg "sovnet" omtrent hvert 5 sekund, for så å våkne opp etter max 1 minutt med bankendes hjerte, livredd fordi jeg ikke viste hvor jeg var og hva som skjedde og hva denne rare følelsen var.
Det høres kanskje ikke ille ut å sovne, men det var det. Det var som om jeg hadde "små mareritt" lyder og bilder som skremte meg så jeg våknet. OG det var umulig holde seg våken. Til slutt sa jeg til samboeren min at hvis han så meg med øynene igjen skulle han dunke til meg. Dette varte en stund og etterhvert ble det mer og mer soving, plutselig sov jeg.

Så der har du min erfaring med tramadol...

Så skal det også sies at det var verdt et forsøk! Jeg fant det særdeles interessant og vil gjerne prøve det igjen, da jeg likte den flytende, søvnige og berusede følelsen!
Tramadol kan være snadder det Særlig sammen med cannabis! Men ja opplevde den søvnighet på tramadol veldig rart. Det var også noen ganger jeg bare forsvant i 5 sek, så åpnet jeg øya og bare "hva i helvete liksom", men var ikke direkte plagsomt da hehe.
Sitat av Esther Vis innlegg
Har vært rusa på tramadol jeg!
Husker dessverre ikke hvor mange mg de var på, men jeg tok kun en som jeg knuste og spiste.
Husker det tok flere timer (ja) mulig det høres rart ut men jeg og samboer hadde nettopp spist en haug med pizza, så kanskje derfor. Akkurat da jeg mistet helt troa på de, etter minst 3 timer begynte jeg føle en rar følelse, og verre ble det.
Jeg noia litt, ble søvnig og enda mer noia ble det når jeg fant ut jeg skulle på jobb neste morgen.
Nå skal det nevnes at jeg sikkert fikk noia nettopp fordi jeg er ganske ny når det kommer til tripping..
Det var en sær og skummel opplevelse, da jeg "sovnet" omtrent hvert 5 sekund, for så å våkne opp etter max 1 minutt med bankendes hjerte, livredd fordi jeg ikke viste hvor jeg var og hva som skjedde og hva denne rare følelsen var.
Det høres kanskje ikke ille ut å sovne, men det var det. Det var som om jeg hadde "små mareritt" lyder og bilder som skremte meg så jeg våknet. OG det var umulig holde seg våken. Til slutt sa jeg til samboeren min at hvis han så meg med øynene igjen skulle han dunke til meg. Dette varte en stund og etterhvert ble det mer og mer soving, plutselig sov jeg.

Så der har du min erfaring med tramadol...

Så skal det også sies at det var verdt et forsøk! Jeg fant det særdeles interessant og vil gjerne prøve det igjen, da jeg likte den flytende, søvnige og berusede følelsen!
Vis hele sitatet...
Tramadol påvirkes ikke av mat, men hvis det ikke knuses orntlig og du har en depot variant så tar det ca. 3 timer før det kicker inn. Mulig du hadde Tramagetic OD/Retard

Med den "noddinga" du hadde så var det nok en 200 eller 300 mg tablett du spiste. Det kan være litt mye til en førstegangsbruker. Start med 100mg neste gang.
Og husk, har du en type depot tablett så må den knuses nesten til pulver, hvis ikke så tar det ca. 3 timer før den virker orntlig.
Sitat av Tothep Vis innlegg
Tramadol påvirkes ikke av mat
Vis hele sitatet...
Hvor lang tid det tar for stoffer å bli tatt opp, påvirkes av mageinnholdet. Det gjelder alle stoffer, og er egentlig en selvfølge – da står stoffene «i kø» for å fordøyes.
Klippet fra felleskatalogen: "Påvirkes ikke av mat."
Med det mener de at biotilgjengeligheten ikke påvirkes. Men det tar allikevel lengre tid før det taes opp, som er det Esther snakker om.
Mulig det. Eneste jeg har merket er at hvis jeg ikke knuser depot tablettene nok så tar det ca. 3 timer før dem har noe effekt. Uansett om jeg har spist eller ikke.
Felleskatalogen kan opptre noe unøyaktig enkelte ganger, hvert fall om man ikke er sikker på alle faglige uttrykk. Meningen her er vel at stoffets virkning ikke påvirkes av mat, men at stoffets virkningstid sansyneligvis vil bli påvirket.
Sitat av Totskalle Vis innlegg
Felleskatalogen kan opptre noe unøyaktig enkelte ganger, hvert fall om man ikke er sikker på alle faglige uttrykk. Meningen her er vel at stoffets virkning ikke påvirkes av mat, men at stoffets virkningstid sansyneligvis vil bli påvirket.
Vis hele sitatet...
Det at felleskatalogen er noe unøyaktig enkelte ganger kan jeg skrive under på, jeg har funnet flere til dels alvorlige feil både i felleskatalogen og druid.
Så man bør vel ikke stole blindt ut på den nei

Egentlig så har det ikke noe å si for meg om det påvirkes av mat eller ikke, det viktigste er å knuse depot tablettene godt nok.

Den tramadol tråden jeg linket til i en annen post i denne tråden har over 1500 sider med svar, anbefaler alle som vil prøve tramadol å ta en titt på den. Der har du egentlig det meste som omhandler tramadol.
har aldri fot rus av tramadol har 50mg tar 7 og 15 pf etter noen timer tar jeg valium eller mogadon, men for ikke kikke som hvar før så må kansje jeg må ha 1 påuse,
Det er så flott å sktive "seriøse" innlegg i en tilstand man ikke er kapabel til å være seriøs.
Kom over tramadol for ca 1 år siden da jeg var inne i en depressiv fase av livet, opplevde at tramadol hadde ekstremt bra anti-depressiv virkning. Den første tiden jeg tok tramadol opplevde jeg å bli full av energi og masse svetting (veldig likt amfetamin). Jeg opplevde også angst og søvnvansker den første tiden p.g.a varierende hjerterytme og tung pust. Etter å ha brukt tramadol en del så ga disse effektene seg, å jeg får nå bare en ektremt chill følelse av velbehag og svak euforia. Cannabis er helt fantastisk å blande med, tok 3 50 mg kapsler og to paracet på fredag, etter to timer følte jeg god effekt. Etter ca 3 timer mekka jeg opp en 0.1 med god boblings, det var mer en nok til at jeg fikk nesten samme opplevelse som første gang jeg prøvde å røyke heroin. Ble så jævlig stein Jeg ble så stein at jeg fikk ikke sove, men samtidig så klarte jeg heller ikke å holde øynene oppe. Så jeg ble sittende flere timer i sofaen med øynene igjen å bare nyte den deilige buzzen som fløt gjennom hele kroppen. Tramdol er for meg et vidunder middel, men ikke ta for mye på engang da det kan gi ekstremt ubehagelige bivirkninger i form av angst ,ubehagelig hjerterytme og tung pust.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Overdosering av tramadol er ekle greier, med påfølgende kramper, sikkelig heroin-abstinens kramper.
Skal man ruse seg på Tramadol så er det lurt å ha noe krampestillende i tillegg til Tramadolen.
Max dose er jo 400mg, men jeg har sett folk fått kramper under 400mg.
Jeg har hørt at Rivotril og Stesolid fungerer bra mot krampene.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Hva er anbefalt dosering for 1 gangs brukere og er det noen piller jeg kan ta med for og forterke rusen?

er pillene egnet til snorting? :P
Sitat av ZionRoad Vis innlegg
Overdosering av tramadol er ekle greier, med påfølgende kramper, sikkelig heroin-abstinens kramper.
Vis hele sitatet...
jeg har brukt to stk 25mg truxal for soveprobem,dagen derpå får jeg akkuratt som mangel på oksygen io blodet

prikking nummen i beina og kald,kjenner det i leppene og må konsentrere meg om å puste,trodde jeg skulle svime av når jeg gikk opp en trapp

er dette abstinenser?noen som vet hva jeg opplever?

har kjent dette en gang tidligere også når jeg prøvde ssri og kuttet ut de

hva opplever jeg?må jeg kutte det ut når jeg får denne bivirkning?virker jo skremmende på meg
Sist endret av PowerDrift; 10. november 2010 kl. 08:55.
Sitat av PowerDrift Vis innlegg
jeg har brukt to stk 25mg truxal for soveprobem,dagen derpå får jeg akkuratt som mangel på oksygen io blodet

prikking nummen i beina og kald,kjenner det i leppene og må konsentrere meg om å puste,trodde jeg skulle svime av når jeg gikk opp en trapp

er dette abstinenser?noen som vet hva jeg opplever?

har kjent dette en gang tidligere også når jeg prøvde ssri og kuttet ut de

hva opplever jeg?må jeg kutte det ut når jeg får denne bivirkning?virker jo skremmende på meg
Vis hele sitatet...
Det er ikke abstinens. Mest sannsynlig blodtrykksfall.
Sitat av Esther Vis innlegg
Har vært rusa på tramadol jeg!
Husker dessverre ikke hvor mange mg de var på, men jeg tok kun en som jeg knuste og spiste.
Husker det tok flere timer (ja) mulig det høres rart ut men jeg og samboer hadde nettopp spist en haug med pizza, så kanskje derfor. Akkurat da jeg mistet helt troa på de, etter minst 3 timer begynte jeg føle en rar følelse, og verre ble det.
Jeg noia litt, ble søvnig og enda mer noia ble det når jeg fant ut jeg skulle på jobb neste morgen.
Nå skal det nevnes at jeg sikkert fikk noia nettopp fordi jeg er ganske ny når det kommer til tripping..
Det var en sær og skummel opplevelse, da jeg "sovnet" omtrent hvert 5 sekund, for så å våkne opp etter max 1 minutt med bankendes hjerte, livredd fordi jeg ikke viste hvor jeg var og hva som skjedde og hva denne rare følelsen var.
Vis hele sitatet...
For det første,Bygdetulling; så skjønner jeg ikke at du orker holde på med de greiene der.. Kan du ikke gå på en bar og ta deg noen øl i steden?

Typen min gikk på apotek i østen et sted mens vi var på ferie, og fikk tak i noen brett med Tramadol. Han dytta i seg uten at jeg visste noen ting, og klarte ikke å holde seg våken, så etter at vi var kommet hjem ble han innlagt på sykehus, helt dehydrert og han bare sov og sov. Vi trodde det var hjerneslag, full sjekk med hjernescanning osv.

Den dritten der, fy f..,at du i det hele tatt GIDDER! Tenk på folk rundt deg!
Sitat av Bellami Vis innlegg
Det er ikke abstinens. Mest sannsynlig blodtrykksfall.
Vis hele sitatet...
takk

merkelig,kan sånt komme av bruk av legemidler?og dagen derpå?
jeg har vanligvis alltid hatt ganske høyt blodtrykk
Sitat av PowerDrift Vis innlegg
takk

merkelig,kan sånt komme av bruk av legemidler?og dagen derpå?
jeg har vanligvis alltid hatt ganske høyt blodtrykk
Vis hele sitatet...
Ja, det kan det. Jeg får samme reaksjon som deg på truxal. Selv om du har høyt blodtrykk i sittende Stilling, betyr ikke det at du har høyt blodtrykk når du er oppe og går.

Sitat av PowerDrift Vis innlegg
takk

merkelig,kan sånt komme av bruk av legemidler?og dagen derpå?
jeg har vanligvis alltid hatt ganske høyt blodtrykk
Vis hele sitatet...
Ja, det kan det. Jeg får samme reaksjon som deg på truxal. Selv om du har høyt blodtrykk i sittende Stilling, betyr ikke det at du har høyt blodtrykk når du er oppe og går. Abstinens kan man ikke få av truxal, så der kan du være helt trygg

Sitat av PowerDrift Vis innlegg
takk

merkelig,kan sånt komme av bruk av legemidler?og dagen derpå?
jeg har vanligvis alltid hatt ganske høyt blodtrykk
Vis hele sitatet...
Ja, det kan det. Jeg får samme reaksjon som deg på truxal. Selv om du har høyt blodtrykk i sittende Stilling, betyr ikke det at du har høyt blodtrykk når du er oppe og går. Abstinens kan man ikke få av truxal, så der kan du være helt trygg

Sorry. Ble litt feil her. Sånn er det når man skriver med mobiltelefon.
Sitat av Bellami Vis innlegg
Ja, det kan det. Jeg får samme reaksjon som deg på truxal. Selv om du har høyt blodtrykk i sittende Stilling, betyr ikke det at du har høyt blodtrykk når du er oppe og går. Abstinens kan man ikke få av truxal, så der kan du være helt trygg

Sorry. Ble litt feil her. Sånn er det når man skriver med mobiltelefon.
Vis hele sitatet...
godt å høre at jeg ikke er den eneste og at det ikke er noe jeg innbiller meg

er dette en farlig reaksjon som tilsier at man aldri burde ta dette igjen tro?

veldig ubehagelig så jeg lar det nok være uans

noen fler som har kjent dette her av truxal??

legen ringte meg og skjønte ikke hva det kunne være så folket har åpenbart god innsikt i mediakmenter her

Jeg ser det er skrevet inn under mange forskjellige mulig bivirkninger på pakka nå hypotensjon lavt blodtrykk
Sist endret av PowerDrift; 13. november 2010 kl. 18:13.
Lavt blodtrykk får man av de fleste antipsykotiske medisinene, og da ofte medfører lavt blodtrykk til høy puls.. Så det er ikke noe å bekymre seg over. Bare vær forsiktig ved oppreising og slikt.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Sitat av Micomaco Vis innlegg
Hva er anbefalt dosering for 1 gangs brukere og er det noen piller jeg kan ta med for og forterke rusen?

er pillene egnet til snorting? :P
Vis hele sitatet...
50-100mg ganske avhengig av tidligere erfaringer og toleranse.
Personlig fikk jeg en meget god rus av 50 mg første gang jeg testet det, ga meg en fabelaktig chill mes svak eufori og enorme mengder med (morfin-kløe).
Men jeg syns den kløen er deilig i rette formen

Hvis det er kapsler så drit i å snorte de, spis de heller så funker de bedre å lengre.

Men husk at ikke alle opplever å bli "GO" på tramadol da ikke alle mennesker har samme metabolismen, men hvis du er en av de med rett metabolisme så kan du regne med å få en fabelaktig god og energisk svak morfin rus.
Jeg bruker disse på jobb da de gir meg overskudd av energi å godt humør uten at jeg blir ruset på en ikke fungerend måte.
Disse gir en langt mer psykisk virkning en fysisk da de øker serotoninet og på den måten fungerer som et fantastisk anti-depressiva, og husk alldrig overgå døgndosen på 400mg med mindre du har veldig høy tolerans.
Store doser med Tramdol kan gi deg tungt for å puste og ansker med å sove, som igjen kan gjøre at du bare blir liggebde å ha angst for å krepere hele natta. Det har i allefall jeg opplevd å det anbefales IKKE!

Men i moderate doser så er dette mitt :drug of choice

Vør også foriktig med å blande tramadol med andre stoffer som øker serotonin nivået (f.eks amfetamin) da kan du ende opp med serotonin syndrom som kan være svært dødelig hvis det ikke blir oppdaget.

Velbekomme nyt godene av tramadol, men som sagt for all del vær forsiktig.

Knowledge is alpha & omega when taking drugs! Fill your brain with all you can read!

Sitat av Micomaco Vis innlegg
Hva er anbefalt dosering for 1 gangs brukere og er det noen piller jeg kan ta med for og forterke rusen?

er pillene egnet til snorting? :P
Vis hele sitatet...
Angående det med å forsterke rusen så kan du ta et par paracet sammen med en 50mg eller to, paracet potenserer effekte, vet det er mange som sier det motsatte, men alle jeg har erfaring med opplever at paracet forbedrer virkingen av tramadol. Det kan vel ogå være veldig idividuelt.

Ellers så er Cannabis den beste måten å bli super fjern og da mener jeg super duper fjern på tramadol.
Har opplevd å bli mer stein på kombinasjon Tramadol-Cannabis en hav jeg har blitt av å røyke heroin for seg selv

Prøv deg frem, men jeg sier det igjen VÆR FORSIKTIG!
Får du kramper og du er alene så kan man risikere døden da ingen er der til å ringe etter hjelp.


Knowledge is alpha & omega when taking drugs! Fill your brain with all you can read!
himmelen...............