Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 3209
Hei,

jeg installerte nettopp nyeste Office for mac på min Macbook Pro, da jeg fikk en lisens av min svenske kjæreste. Men jeg fikk aldri et språkvalg i installasjonen. Er det mulig å endre "skjermspråket" på min svenske Office-pakke til norsk?

På forhånd takk.
kan du ikke laste ned språkpakker da? eller kjøpe?

Hva slags MS Office har du ?
Har MS Office for mac 2008 - Hem- och studentutgåva. Trodde ikke jeg måtte laste ned noen språkpakke.. Har for meg at de nordiske landene har en felles utgave og jeg kan stille inn språk et sted. Men jeg kan absolutt ta feil!

Så at språkpakker måtte kjøpes, så derfor ville jeg høre med dere først - just in case.
Såvidt jeg husker gir Microsoft kun ut lokaliserte utgaver av Office for Mac hvor språk ikke kan endres. Du kan legge inn nye ordbøker osv, men ikke endre språk i f.eks. menyene.

Du skal kunne laste ned den norske utgaven av programmet og benytte deg av samme lisensnøkkel.
Sist endret av danielsk; 12. september 2010 kl. 17:27.
Sitat av danielsk Vis innlegg
Du skal kunne laste ned den norske utgaven av programmet og benytte deg av samme lisensnøkkel.
Vis hele sitatet...
Ah! Hvor kan jeg laste denne ned fra? Nødt til å laste ned fra bukta eller liknende?
du kan kjøpe språkpakke fra microsoft sine sider. koster 180 kr ca. jeg gjorde det slik at jeg fikk norsk og ikke engelsk.
Takk for hjelp folkens. Tester å laste ned norsk Office for mac, for så å bruke min svenske lisens. Fungerer det ikke er det helt OK med svensk Office.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Vil bare informeree om at jeg lastet ned samme versjon av Office som den jeg hadde fra bukta, bare på norsk (+ dansk og finsk), og brukte samme key. Det fungerte utmerket!

Takk for tips.