Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1526
Jeg og noen kamerater skal på NOFX konserten i Oslo, og lurer derfor på hvor det er (om det er) noen billige overnattingsplasser? (hotell, ungdomsherberg o.l)
Perminalen er billig
Det finnes flere pensjonater til en 250-300 kroner natta. (Noen ligger veldig sentralt.)

Det er ganske stivt spør du meg, men om du ikke har noen bekjente i byen du kan slenge deg hos, er det nok det rimeligste alternativet.
hvis du ikke kjenner noen i oslo så burde dere legge dere på perminalen. er enda billigere hvis du klarer og skaffe en verneplikts bok
Prøv å sov i frogne parken!
Hørte dere om de somalierne som angrep de skaterne 8 kjenner han ene )!
Trådstarter
7 0
Perminalen, hvor ligger det?Hvor mye koster det ca?
Trodde Perminalen var en skrive lief for Terminalen
Dette har det forøvrig gått en thread om før, men det kan jo være greit å gjenta litt:

Perminalen er et "hotell" drevet av vernepliktige, i utgangspunktet FOR vernepliktige. Hvis de har ledig plass, kan man allikevel leie et rom til en billig penge, ca 200 kr per natt for plass på 4-manns rom.

Så da vet dere det!
Du kan sove hos meg... Gjør ikke meg no, og jeg bor i Oslo!
Hvis ikke, kan dere leie dere inn på et 2-manns rom eller no og smugle de andre opp
Og hvis dere er usikre på legningene deres ennå, og vil eksprementere litt, så kan dere ligge i samme SENG til og med
offtopic:
Jeg og skal på nofx konsert, bor radison sas. Tror en hel del av folka jeg reiser med skal bo på cochs pensjonat som ligger rett bakom slottet.
Uansett hadde feit vorspiel der sist gang jeg var på konsert i Oslo. Vaskedama begynnte faen meg nesten og grine da ho såg rommet me hadde vert på.
Skulle egentlig bo på plaza, men prisen var satt opp til 2000kr for dobbelt rom (bodde der for 1200 kr dobbelt rommet når jeg var på millencolin tidligere i år)
Du kan sjekke ut folkehøyskoler, nå er det jo ferie der og de fleste skolene leier ut rom for en meget rimelig penge, mat er ofte inkludert.

Jeg vil tippe på rundt et par hundre kroner pr pers, det er grisebillig
Perminalen koster 275 for vanlige dødelige på 4-mannsrom.. 60 for de med liten rød bok. (ikke den mao skrev) Genialt de torsdagene man er ute i oslo og skal på vakt neste dag.

Jeg betalte 265 kr natta for 3-mannsrom på Cochs pensjonat i tre dager under Inferno i påsken.
cochs pensjonat er veldi greit.. overnattet der for en mnds tid siden.. rimelige priser også og grei standard (vis det teller da)
▼ ... over en uke senere ... ▼
sånn ca. hvor ligger perminalen og cochs pensjonat?
cochs ligger rett bak slottet