Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 732
Hei, ønsker å kjøpe ny MP3 spiller ettersom jeg har godt fult opp min 32GB iPod Touch. Ønsker 120GB+ lagringsplass.

Har sitt mest på Archos 5 (120GB, 250GB). Noen som har erfaring med den? Har den Android Marked og hvordan er OSet, har det blitt oppgradert siden utslipp?

Tar imot andre forslag også, har selvsagt sett på iPod Classic, men synes at den har blitt relativt utdatert og stor. Samtidig som føler det er litt stress med det "hjulet-teknikken" på så mange sanger...

På forhånd takk
Har selv vurdert en Archos..

Men kan være lurt å vente en liten stund, ettersom at de kommer med en del nye tablets og mp3-spillere i løpet av høsten !

Ta en titt på Archos.com
Største endringene er vel design og OS. De nye kommer med nyeste android utgaven; 2.2 (Froyo)

Oversikt over modeller, priser og release-datoer : Engadget review
Ok. Takk for informasjon, Archos 43 virket skikkelig lekker!
Hardware og software virket kraftig oppgradert, likte veldig godt demoen på Archos sin side, spesielt musikkavspilling. 4.3" istedet for 4.8" kan være en god forbedring angående å ha den i lommen. Klarer fint å vente til mid-October.

Vet du noe om lagringsplass? Det står at den skal erstatte Archos 5, men på siden din stod det at den bare var 8GB, den kommer vell i flere størelser? 8GB blir for lite, isåfall viss den skal erstatte Archos 5 som har 30GB, 60GB, 120GB, 250GB og 500GB.
Finnes ikke noe mer informasjon for øyeblikket, annet enn at den er utstyrt med 8gb flashminne, samt MicroSD-slot.

MicroSD-kort får du vel i 16GB(Muligens 32GB?)

Men kanskje Archos kommer med flere modeller av den, noe vi sannsynligvis får vite i løpet av høsten
De kommer i 8GB og 16GB, men 32GB blir igjen litt i lengste laget. Får se hvor lenge jeg klarer å vente. Har Archos 5 på 120GB, 160GB og 250GB til ganske rimelige priser, og den skal også ha ganske god lydkvalitet, noe som er hoved fokuset. Bra skjerm til film + codecer kommer som bonus. Dessuten har jeg jo iPod Touch og Android telefon til å leke meg med eventuelt
Sist endret av noobface; 5. september 2010 kl. 21:07.