Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1055
Skulle logge på pcen, da jeg merket at alt er forstørret! Har prøvd å restarte pcen flere ganger.. Funka for en 30 minutt siden.. Noen som vet hva som har gått galt?
Windows XP, Vista, 7, linux, mac ?
Still inn skjermoppløsningen til noe mindre.. eller mer(?)
Det er en vista..
Kan hende du bare faila litt og holdt inne Ctrl samtidig som du scrolla musen da ?
Vist det ikke er det så er det bare til og stille på oppløsningen.
Sitat av Nightrox11 Vis innlegg
Det er en vista..
Vis hele sitatet...
Jeg er ganske noob innen pc, gidder du å forklare hvordan? Helst punkt for punkt, hehe...

Der fikk jeg det til! Jesus.. Hvordan kan dette ha skjedd forresten, hehe?
Det Whoop Whoop tenker på er en løsning dersom det bare er ikonene som er blitt store. Dersom du holder inne CTRL mens du ruller på hjulet på musa når du er på skrivebordet eller i en mappe så blir ikonene mindre eller større.

Virker denne løsningen til Vista http://windows.microsoft.com/en-US/w...ger-or-smaller ?
Jeg husker dog ikke hvordan Vista er i forhold til Win 7 lengre. Dersom det ikke er dette du har gjort, vil jeg tippe det er skjerm oppløsningen som du sikkert kan finne under Kontrollpanel.
Sist endret av møkk; 27. august 2010 kl. 15:47.