Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 540
Jeg har koblet min packard bell PC med Windows 7 upgrade til en 46" Sharp Aquos med HDMI. For rund 4-5 måneder siden så begynte skjermen å bli svart etter jeg har sett på film en stund. Det har nå blitt så ille at den slår seg av bare jeg ser på video generelt, det skjer aldri ved vanlig bruk eller ved spilling.

Det har ikke hjulpet å dra ut å sette inn HDMI kabel, det eneste som fungerer er å starte PCen på nytt igjen, jeg har prøvd å la den være kald når jeg starter film men det samme skjer like fort.
Jeg har levert den på service men de fant ikke noe. Kan det være virus av et slag?
Jeg prøvde og gjenopprette PCen så langt tilbake det gikk men problemet er like kraftig enda.
PCen er noe ala denne

http://www.elkjop.no/product/data/st...media-a3575ncd

Noen som har peil på hvordan jeg kan løse dette problemet?
På forhånd takk.

Ingen som kan noe om dette?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Du tar feil
The Rebel's Avatar
Trådstarter
Kanskje noen kan hjelpe meg når jeg har litt oppdateringer.
Jeg prøver å innstallere Linux Ubuntu nå men jeg rekker ikke engang å fullføre før skjermen blir svart. Jeg har kommet meg til spørsmål 3 før det ble svart igjen.