Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1115
Hei

I dag bestemte jeg meg for å begynne å spille WoW igjen, så jeg fant de gamle WoW-diskene fra da jeg spilte før. jeg installerte det og greier, lagde en account på Battle.net. Så måtte jeg tydeligvis kjøpe spillet igjen fra nettsida for å kunne lage en WoW account. Så stod det på sida at default-brukernavnet som jeg skulle bruke for å logge in var WOW1. så jeg brukte det. Kom inn, så begynte den skikkelige installasjonen av spillet.

Etter 2-3 prosent får jeg opp en feilmelding.

The installer was unable to read the file "C: \Users\Public\Documents\Blizzard Entertainment\World of Warcraft Installer\Installer Tome 2.mpq". This error may be caused by problems with the media or drive at C: \--for example, a scratched or dirty CD-ROM/DVD-ROM, hard drive corruption, or a networking problem while downloading the installer. (The data being read was "MPQs-1\Classic common\unconditional\Data#common-2.MPQ\Creature\Dragon\Lethon.M2", and the error code was 8.) If this problem persists, please contact Blizzard Technical Support. (Converter::Load)

Sugde. Prøvde flere ganger. Tørket av disken og altmulig. Til slutt bestemte jeg meg for å laste ned spillet fra Blizzard sin hjemmeside (eller Battle.net, husker ikke). Det samme skjer på samme punkt. Jeg har søkt og søkt, og finner ikke en skikkelig løsning på problemet.

Er det noen som har opplevd lignende? Er det noen som har en løsning?
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Kan faktisk være minnefeil dersom både en nedlastet og en CD-versjon har feilet å installere, anbefaler deg å teste minnet med memtest86 eventuelt teste disken med software fra produsent.
Fant en bluepost her. Kanskje det hjelper?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hvilket operativsystem bruker du?
Kan være noe så enkelt som at du bare starter .exe fila som administrator..
Sitat av amber Vis innlegg
Hvilket operativsystem bruker du?
Kan være noe så enkelt som at du bare starter .exe fila som administrator..
Vis hele sitatet...
Burde kanskje oppdatert denne tråden. Jeg har funnet problemet. Det var bare så enkelt som å slette en "Tome" i installer-fila.

Alt funker fint nå