Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1564
Shady Banana
Quix's Avatar
Kom hjem i dag og skulle se på TVNorge men der var det en kanal som het TV10 istedenfor. Det står at denne kanalen ikke er en del av mitt abonement, noe som er forståelig siden jeg aldri har sett kanalen. Jeg har kjørt flere kanal-søk og bladd gjennom alle kanalene men TVNorge har rett og slett forsvunnet. Den er ikke å finne.

Hva har skjedd med TVNorge? Hvordan får jeg den tilbake?
du ringer din leverandør og forklarer problemet så sjekker de sine avvikslister og ordner problemet.
Har hatt samme problem. Bare ring kundesuport, så hjelper ein automatisk "bot" deg igjennom omstillinga. Meg forstått har det med at TV10 har tatt over TVN sin frekvens. Dei fleste tunere skal visst autostille, men tydligvis ikkje alle.


EDIT:
Var sånn for meg på Viasat i alle fall.
Sist endret av FuzzT; 11. august 2010 kl. 00:29.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Jeg fikk det samme på viasat, kjørte bare et nytt kanalsøk fra menyen, så var TVN tilbake.