Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 3694
Først og fremst så har jeg umåtelig stor respekt for psychadelic stoffer.
Jeg fikk denne respekten først i natt, da en kompis av meg og jeg hadde vært på innkjøp av 4-aco-dmt (bedre kjent som psylocybin i min omgangskrets)

Vi hadde kjøpt inn tre kapsler hver med 20mg 4-aco-dmt.
Vi visste på forhånd at dette var ganske så massivt, men tenkte å utforske våres horisonter engang for alle.

1time etter kjøpet, så er vi hjemme hos meg. Koselig Obos leilighet på en fin beligenhet i oslo.

Vi dropper en kapsel hver og setter oss ned i senga. Chillern med litt musikk og prater bare den generele stuk praten. Klokka tikker og går, vi har fortsatt ingen feng. Etter 40 min med laaaaang venting, bestemmer kompisen min seg for at vi skal snorte den ene kapselen for øyeblikkelig virkning. (Noe som var drit smart, tenkte jeg )

Etter ca 15 minutter kommer den værste rusen over meg. Alt begynner å bli veldig groggy, jeg begynner å pese kameraten min om at jeg må ut i en manisk desperat tone.
Kompisen min ser tross alt alvoret og panikken min i den situasjonen, selvom rusen hans kom krypende over han.

Vi gikk ut ( flaks for at jeg bor i første etasje eller hva ) og laangt vekk fra hjemme mitt..
kompisen min for litt små noia fordi jeg er vanligvis ganske trygg og stabil.
Han spør forsiktig, Du? må du spy? og før han klarer å fullføre setningen så detter jeg rett ned på knæra og spyr opp nesten mage sekken min.. (hehehe litt overdrivet der men føltes iallefall slik ut :P )
5 - 10 min med kontunerlig med gå og kaste opp, så klarer vi å komme oss hjem igjen.

Samtalen mellom kameraten min og meg har blitt skikkelig dyster og mørk. Den låder som dette her : Vi skal komme oss igjennom dette, Det er det dummeste vi har gjort. Vi kommer til å død.. Jeg vil død. la meg sleppe dette her

Vi prøver å slappe av hjemme hos meg, der vi sitter med syke halliser og super noia for all ondskapen rundt oss.
Kameraten min ser at jeg er lost, han sier for å betrygge mine nerver, jeg setter på no musikk. JAAA sier jeg med dødsangst skjelvene i stemmen min.
Han setter på Still Alive med MT EDEN, noe som alltids har gjort meg rolig før når ting har vært kjipt.

To min ute i sangen, flipper det for meg igjen. Kompis, vi må ut... Vi må ut NÅ!
Kompis har nådd også det kjipeste stadiet uten at jeg enser det. for i mitt hodet så er han normal og skal bare hjelpe meg sånn at jeg ikke dør
Så når vi går ut i marsj fart, for kompisen min for seg at jeg skal ta han med til ett hemmelig sted og så drepe han eller skade han på ett sett vis . ( helt fakka :S )

10 min har gått mens vi er ute, audiovisuelle halliser er på sitt værste, stemmer som er så ondskapsfulle at det reiv i hele kroppen. Fortalte masse syke ting, om død og alt mulig kjipt.
Da begynner helt ville halliser å dukke opp for meg, derjeg ser at ting som matcher med stemmene skulle komme å ta meg. Tårene begynte å trille nedover kinnene mine. Kompisen min hvisker forsiktig, hva er det du ser a man? Alt jeg klarte å svare var at, DU VIL IKKE VITE DET!!!

Da snappet realiteten inn i to min til kompis og han for overtalt meg til å gå tilbake og inn i leiligheten...

Da var vi inne igjen, godt plantet i senga der vi egentlig sitter å snakker om over hvor kjipt vi har det, så plutselig skjedde noe rart.
Vi plutselig innser hvor tura vi er og hvor lættis denne historien kommer til å være når vi blir nyktern igjen. En syyyyyyk latterkule tar oss begge med storm, all negativ energi blir omgjort til extase.
Vi har det såå sykt fett bare driver å ler av hallisene våres.
Hele hendelsen ute ble på en måte glemt. Etter bare masse stuk med å prøve å fange en ting i rommet og masse rare samtaler med hverandre, så går det opp for oss at vi har helt identisk trip. Vi begynner og utbrodere og snakke om alle hendelsene rundt dette.
Plutselig da innser vi at vi har bare begynt på nytt med det vi snakket om. En så kalt DEJA VU følelse. Kameraten min begynner å klaske seg selv i panna og på bryste for å sjekke om han fortsatt var i livet :P
Og alt dette skjer om igjen og om igjen i mange timer. Plutselig innser jeg hva han har gjort i den siste timen, så jeg begynte å å telle 1,2,3,4 så begynte han å slå først to ganger på brystet en gang i panna deretter en gang i veggen så i panna igjen, konstant lættis etterfulg med ordet HÆ!?

Ordet HÆ!? ble brukte sånn ca en mill ganger den kvelden og det var den som trigget DEJA VU'en, sånn at alt det ble behagelig igjen.

3 timer senere da effekten er på stormene vei ut av kroppen vår, ligger vi i senga å tar en sigg hver. I kor sier vi, Dette gjør vi aldri igjen. med ett vell fornøyd smil i ansiktet og god eufori følelse i hele kroppen.

Nå som jeg har fått gode 12-15t på meg så sier jeg at dette er den sykeste følelsen jeg noen gang har hatt. Er evig takknemlig for at jeg fikk oppleve den
type trip. Og jeg er overbevist om at jeg ville ha stryki med viss jeg ikke ville ha stolt på kompisen min 110%

Så til alle dere kjære lesere, nå håper jeg på mange gode tilbake meldinger. kommer såklart til å svare på no viss dere lurer på no. Blandt annet så kommer kompisen min til å være med å svare.

Beklager for at dere måte les sååå mye, håper bare det var verdt det
Hvordan opplever du 4-Aco-DMT i forhold psilocybin-holdig sopp?
Haavold's Avatar
Trådstarter
27 3
Jeg personlig har aldri testa sopp før, men har hørt no rykter om at man blir rimelig løs i magen, og det slepper du med 4-Aco-DMT. så jeg håper det er noen andre på forumet som kan gi deg en god forklarese tilbake på det.
Artig rapport. Har leika meg endel med 4-aco-dmt selv, og det er et veldig intressant stoff Forsto jeg det rett når jeg leser at dere droppet 40mg hver og snorta 20mg oppå? Isåfall tok dere en rimelig høy dose! Jeg synes det er en veldig god erstatter for vanlig sopp. Det gir en veldig lik rus, eneste forskjellen må kanskje være at 4-aco-dmt ikke er like "rund i kantene" som ekte sopp. Det gir en mer direkte og ofte mer intens rus, spesiellt om du doserer litt hardt.

Grunnen til at noen blir røten i magen av sopp (særlig fersk) er fordi det er mer organisk materiale som må bearbeides av magen, og det kan oppfattes litt uggent av noen. Dette slipper man da altså med pulver. Selv har jeg aldri blitt dårlig i magen av hverken sopp eller 4-aco-dmt, men har blir ganske ofte uggen på de tyngre fenetylaminene (feks. 2c-e, 2c-i)
Sitat av Pyr0-GonTz Vis innlegg
Selv har jeg aldri blitt dårlig i magen av hverken sopp eller 4-aco-dmt, men har blir ganske ofte uggen på de tyngre fenetylaminene (feks. 2c-e, 2c-i)
Vis hele sitatet...
2c-i er forsåvidt et ganske svakt fenethylamin i forhold til sterkere slik som 2c-e som du sier selv, eller 2c-t-7 som jeg selv mener er det sterkeste fenethylaminet.
vi kom frem til at den totale dosen vi tok tilsvarte 80mg (pga forsterket effect nasalt.) Vanlig dose er 16mg, 'sterk' dose er 20-25mg ish
Dette var den mest skremmende/befriende opplevelsen i mitt liv. selv om jeg på ett tidspunkt trodde haavold skulle lure meg med ut for å drepe og partere meg.

*rettelse, 80mg hver.
Du har rett i det du sier twisted shroom. Har testen stort sett alle fenetylaminene, eneste som gjenstår er å spise den søte peyoten min en vakker dag Hvilket 2c stoff liker du best? Personlig er jeg blodfan av 2c-e, mest pga. hva det gjør med hørselen din og oppfattelsen av lyd. Har ikke testen et eneste annet psykedelica hvor musikk er så givende!

Skulstad: Snorter du det kan du gange effekten med 3 iforhold til oralt opptak. 10mg vil da foreksempel tilsvare 30mg oralt. Det jeg stusser på er at du skriver at det var på vei ut av kroppene deres etter 3 timer, noe jeg tviler sterkt på. 4-aco-dmt har en virkningstid på 4-6 timer, men på høye doser som 80mg er nok 6-8 mer realistisk. Det var nok heller det at dere hadde en heftig peak pga. snortingen, og at resten av trippinga ble litt overskygget av det. Dette gjorde kanskje at dere følte dere normale lenge før dere egentlig var det?
de første effektene merket vi vel i 00:20-00:40 tiden.. de siste effektene jeg merket var hvordan mønstre slanger seg (rett etter at vi kom ut av vår deja-vu liknende tilstand), og da var klokken rundt 7 på morningen.
Oppdaterer ettersom jeg husker. På ett punkt, mot slutten av deja-vu sirkelen, hadde jeg og haavold oppført oss så likt, og så forutsigbart, at jeg ikke var sikker på om haavold var meg, eller om han var en karakter skapt av min egen fantasi.
Jeg opplevde noe jeg kan karakterisere som tilnærmet ego-død, rett før deja-vu sirkelen begynte.
Jeg lå og så ut i rommet, all følelse av at jeg er ett vesen, ett menneske, at jeg var meg selv, var glemt. Jeg visste ikke hva jeg var, jeg var bare en del av rommet, før jeg plutselig skvatt opp, klappet meg selv i pannen og tok tak i armene mine for å se at jeg lever, for å se hva slags vesen jeg var, kun for å dette inn i den samme, flytende tilstanden.
Sitat av Pyr0-GonTz Vis innlegg
Du har rett i det du sier twisted shroom. Har testen stort sett alle fenetylaminene, eneste som gjenstår er å spise den søte peyoten min en vakker dag Hvilket 2c stoff liker du best? Personlig er jeg blodfan av 2c-e, mest pga. hva det gjør med hørselen din og oppfattelsen av lyd. Har ikke testen et eneste annet psykedelica hvor musikk er så givende!
Vis hele sitatet...
Jeg har lagdt tripping på hylla å har ikke tenkt å røre det på en god stund. Selv har jeg ikke noe favoritt hallusinogen, synes hver substans har hver sin sjarm, men 2c-t-7 er vell det jeg har hatt best opplevelser med.
Ser den... Fått noen negative bieffekter, eller syntes du det var på tide å bremse litt? 2c-t-7 er nokså intressant det og, har bare testa det en gang dog... Synes personlig tryptamin familien er det som er noe å satse på, da alle de mest givende stoffende for min del ligger i denne familien (Tenker da hovedsakelig på psilocybin, LSD og DMT)
Sitat av Nichotin Vis innlegg
Hvordan opplever du 4-Aco-DMT i forhold psilocybin-holdig sopp?
Vis hele sitatet...
Min erfaring med det er at 4-AcO-DMT er mer klart visuelt, og litt alien(ikke nødvendigvis negativt), i forhold til sopp, som er mer rundt og naturlig. Når det er sagt, syns jeg de er veldig lik. Men den ene dosen med 4-AcO-DMT jeg har prøvd var mye kraftigere enn når jeg har spist sopp og trøffler. Den mest fullførte rc-en jeg har kommet over hittil, eller, delt førsteplass med storebroen 5-MeO-DMT .
Sitat av Haavold Vis innlegg
Jeg personlig har aldri testa sopp før, men har hørt no rykter om at man blir rimelig løs i magen, og det slepper du med 4-Aco-DMT. så jeg håper det er noen andre på forumet som kan gi deg en god forklarese tilbake på det.
Vis hele sitatet...
Rart at du spøy skikkelig på 4-Aco-DMT da, og jeg ikke følte noe ubehag i magen på 3gr med Cubensis
Selvfølgelig, variabler osv.
Haavold's Avatar
Trådstarter
27 3
Scabby_Gabby : Jeg har glemt å meddele at jeg og Skulstad tok en spliff med ekte kashmir litt tidligere på dagen.
Og vi er vanligvis ikke smokers, så det kan hende at det trigga spyinga :P

Btw, veeeldig god kashmir ^^
Hadde endel eksprimenter med 4-aco-dmt her for noen år siden. Vi brukte det primært i små doser, 20mg oralt start doser med bumbere underveis på omtrent samme str. og ut på byen. Selv ble jeg litt usikker under oppturen på det her, men på platået var det sinnsykt digg, en herlig balansert følelse i kroppen og hodet. En deilig tilværelse hvor alt og alle var ok, lett å prate med folk og knall ut på byen. Veldig sosialt. Brukte bumpere bare for å holde platået ved like. Tente lett på plugga hvis det ble noe bråk. Aldri likt kokain, men for meg ble dette "cola-sopp". Ikke veldig visuelt.

Spiste 60mg hjemme alene ved en annen anledning, da lo pc´en min av meg og det gnistra i strøm bak der når jeg skulle koble kabler. Fortsatt ikke veldig mye halliser, men litt mer som lett sopp-synsbedrag i øyekroken + litt til. Ganske kortvarig peak.

Etter gjentatt bruk av dette fikk jeg ofte lucid dreams, 3-4 ggr per uke ved inntak av 4-aco-dmt 2-4 ggr i uka over 2-4 uker. Noen andre som har testet dette over tid og vært borti lucid dreaminga som hører med?


Mvh
TA
Haavold's Avatar
Trådstarter
27 3
TrondAcid : Jeg var ikke i form i det hele tatt under denne triprapporten til å være sosial annet med Skulstad.
Og di andre gangene jeg har testet ut 4-aco-dmt har jeg blitt litt sløv og bare ville slappe av nyte di lettere synsbedragene

Men jeg kan forsikre deg om at det var virkelige halliser jeg opplevde. Jeg så alt krystall klart :P og det var ikke alt som var behagelig å se ^^

Btw, syns jeg sitéringen din var sjef :P
Sitat av TrondAcid Vis innlegg
Hadde endel eksprimenter med 4-aco-dmt her for noen år siden. Vi brukte det primært i små doser, 20mg oralt start doser med bumbere underveis på omtrent samme str. og ut på byen. Selv ble jeg litt usikker under oppturen på det her, men på platået var det sinnsykt digg, en herlig balansert følelse i kroppen og hodet. En deilig tilværelse hvor alt og alle var ok, lett å prate med folk og knall ut på byen. Veldig sosialt. Brukte bumpere bare for å holde platået ved like. Tente lett på plugga hvis det ble noe bråk. Aldri likt kokain, men for meg ble dette "cola-sopp". Ikke veldig visuelt.

Spiste 60mg hjemme alene ved en annen anledning, da lo pc´en min av meg og det gnistra i strøm bak der når jeg skulle koble kabler. Fortsatt ikke veldig mye halliser, men litt mer som lett sopp-synsbedrag i øyekroken + litt til. Ganske kortvarig peak.

Etter gjentatt bruk av dette fikk jeg ofte lucid dreams, 3-4 ggr per uke ved inntak av 4-aco-dmt 2-4 ggr i uka over 2-4 uker. Noen andre som har testet dette over tid og vært borti lucid dreaminga som hører med?


Mvh
TA
Vis hele sitatet...
Har ikke opplevd det personlig, men en på bluelight forumet greide via idiotiske omstendigheter å få i seg et halvt gram med 4-AcO-DMT og han beskrev drømmene han hadde i ettertid som de mest bevisste han noensinne hadde opplevd.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Haavold's Avatar
Trådstarter
27 3
Sitat av badjaja Vis innlegg
Har ikke opplevd det personlig, men en på bluelight forumet greide via idiotiske omstendigheter å få i seg et halvt gram med 4-AcO-DMT og han beskrev drømmene han hadde i ettertid som de mest bevisste han noensinne hadde opplevd.
Vis hele sitatet...

Akkurat det med drømmene har jeg stor forståelighet for :P merka at jeg drømmer mer i klartekst selv ^^
Du sier du fikk umåtelig respekt for psykedeliske stoffer først etter å ha gått gjennom den natten der. Er det ikke mer alright å ha stor respekt for psykedeliske stoffer i utgangspunktet? Hadde du hatt respektert for psykedelika på forhånd, kanskje vært litt ydmyk og lest litt rundt det, er sjangsen stor for at du hadde slippi å lært respekten 'the hard way'.
Fedora Contributor
Stringer's Avatar
Slengte nettop i meg 15mg 4-Aco-DMT oralt, og har 250mg MDMA liggende i tilfelle jeg får lyst til å prøve en "hippie-flip". Dette er mitt første møte med 4-Aco-DMT, men jeg har spist mye sopp og er svært glad i det, så håper det er å sammenligne. En kamerat av meg prøvde forsåvidt 22mg oralt i går, og han syntes dette var virkelig kule saker, så nå gjenstår det å se!
Sitat av Cloudian Vis innlegg
Du sier du fikk umåtelig respekt for psykedeliske stoffer først etter å ha gått gjennom den natten der. Er det ikke mer alright å ha stor respekt for psykedeliske stoffer i utgangspunktet? Hadde du hatt respektert for psykedelika på forhånd, kanskje vært litt ydmyk og lest litt rundt det, er sjangsen stor for at du hadde slippi å lært respekten 'the hard way'.
Vis hele sitatet...
Hadde såklart gjort research, og jeg tenkte jeg visste hva jeg kasta meg utpå..
Og jeg har bare hatt rolig behagelige turer før på svakere turer.

Men grunnen til at jeg fikk så mye respekt for psykadelika etter denne turen er at da først innså jeg hvor mind fuck det egentlig er...

Sitti å delt storyer med folk som har tura en del. og til å med dem trodde ikke 4-AcO-DMT var så hissig