Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2706
Er på jakt etter en erstatter til min 29" crt tv på sove-/gutterommet.

Nå kom jeg over et på komplett, nemlig LG 42" LCD-TV 42LD420 til 3990,-

Noen som har denne TVn, finner fint lite reviews. Hvordan er den?
29" (4:3?)CRT vs. 42" (widescreen) LCD? Er 32" mer samma størrelsen?
Sist endret av HabbaLaBiba; 9. juli 2010 kl. 18:08.
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Knallkjøp dette, du merker garantert forskjell fra kassetv'n din til denne

Hadde selv samme merke, men ikke samme størrelse, min var 47"

Noe som er bra med denne, er at den har såkalt "Expert Modus" Der du kan finjustere og kalibrere tv-bildet etter rommets belysning og "miljø"

BTW: Er ikke sikker, men mener å huske det fulgte med et skikkelig tåpelig veggfeste til denne, helt umuligt å vende/tippe, så hvis du skal ha den på veggen må du nok kjøpe unversalfeste ellernoe.
Blir stående på det samme digre bordet den gamle digre tven står på, så veg festet kan fint få ligge igjen i eska.

Ser for meg ut som at denne ikke har tuner til kanaler gjennom "gammel antenne kabel sak ting", noen som vet om det koster mye for en ekstra dekoder og kort fra canal digital kabel tv om det er mulig?
Sist endret av HabbaLaBiba; 9. juli 2010 kl. 19:45.
Jeg kjøpte den for noen dager siden og fikk den i posten for 2 dager siden. Løp og kjøp!

Jo, da har tuner til tv kanaler gjennom "gammel antenne kabel sak ting" Det er det første den spør etter når du starter den for første gang.
Sist endret av luulz; 9. juli 2010 kl. 20:02.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Jeg driver å vurderer å kjøpe meg denne selv!
Den er jo veldig prisgunstig, og har fått ganske gode tilbakemeldinger på "komplett.no"
Har akkurat den tv'en, funker kjempe bra. Mye tv for penga!