Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2735
Hei, har en Philips 42" LCD TV, typ 2 måneder gammel.. En dag jeg slo på tv`n var det en blå stripe loddrett på skjermen, ikke helt sentrert på midten, men litt mot venstre.. Er ingenting med tuneren, når jeg slår av tuneren så står stripen fortsatt igjen. Noen som har erfaring med slike ting?

Det er denne TV`n


Takk på forhånd for svar (:
Sist endret av maggii; 23. juli 2010 kl. 20:24.
Hero of Time
bronze's Avatar
Ta det på garantien.
BÅT BÅT BÅT BÅT BÅT
CakeZ's Avatar
Dette er en garantisak. Standarden som sier at man ikke får pikselfeil på garanti eller reklamasjon omhandler bare en-tre pikselfeil tror jeg. Så hvis du har 1080p så tilsier det at du har 1080 piksler med feil. Så ja, du kan ta dette på garanti der du kjøpte den, såfremt at det var i butikk og ikke privat.
Sist endret av CakeZ; 23. juli 2010 kl. 20:29.
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Sitat av T.J. Vis innlegg
Dette er en garantisak. Standarden som sier at man ikke får pikselfeil på garanti eller reklamasjon omhandler bare en-tre pikselfeil tror jeg. Så hvis du har 1080p så tilsier det at du har 1080 piksler med feil. Så ja, du kan ta dette på garanti der du kjøpte den, såfremt at det var i butikk og ikke privat.
Vis hele sitatet...
ISO 13406-2 er standarden som gjelder ved pixelfeil.

Dette er uansett en garanti/reklamasjons-sak. Ta det opp med butikken.
BÅT BÅT BÅT BÅT BÅT
CakeZ's Avatar
Sitat av Ond^Sofa Vis innlegg
ISO 13406-2 er standarden som gjelder ved pixelfeil.

Dette er uansett en garanti/reklamasjons-sak. Ta det opp med butikken.
Vis hele sitatet...
Exactly. Jeg er glad vi har mennesker som deg i samfunnet, som tar seg tid til å gjøre ting klinkende klart istedet for å anta at andre skjønner