Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1079
Hmm, da har jeg grublet litt på dette.

Hva er deres, altså Mo i rana freakene's mening om et treff @ Mo i Rana?
Bare lufter mine små tanker atm, så gjerne gi litt tilbakemeldinger til meg

Ting vi kan gjøre.

* Bowling (greit nok, jeg er ikke noen stor fan av det, men er sikkert andre som spiller.)

* Dolly Dimples

* Har vært snakk om et UE treff i Mo i Rana, så å kombinere disse hadde jo faktisk kunne funka.

Gjerne kom med flere idèer om dere har!


Aldersgrense: Blir nok litt feil siden jeg bare er 15 selv : )
Homemade Retard
zeicko's Avatar
hmm hadde gjærnet joina hadde jeg kunne kommet. men bor nærmere bodø :/
Jente (12)
sh0rtie's Avatar
Trådstarter
Er ikke snakk om mange milene da
Homemade Retard
zeicko's Avatar
er snakk om førerkort og bil . men skal prøve og se hva jeg får till
Jente (12)
sh0rtie's Avatar
Trådstarter
Ah, bra! Prøv å få fram en dato også da
Homemade Retard
zeicko's Avatar
må jo bli før skolen starter 23.8 starter den så, før den tid
Ting vi kan gjøre:

* RØyke og få munchies, slik at pizzaen på Dolly faktisk smaker noe annet enn plast.
* Knuse muskattnøtt og lage te, før så å spille bowling : D

Bowling og dollypizza er to dødfødte aktiviteter : \ Er det virkelig så mange fra Mo her inne at vi er nok til et treff? Er stygt redd at det kun blir dere to på pizzadate på Dolly og kanskje UE-mannen som femte hjulet på vogna.
Homemade Retard
zeicko's Avatar
Sitat av dobby Vis innlegg
Ting vi kan gjøre:

* RØyke og få munchies, slik at pizzaen på Dolly faktisk smaker noe annet enn plast.
* Knuse muskattnøtt og lage te, før så å spille bowling : D

Bowling og dollypizza er to dødfødte aktiviteter : \ Er det virkelig så mange fra Mo her inne at vi er nok til et treff? Er stygt redd at det kun blir dere to på pizzadate på Dolly og kanskje UE-mannen som femte hjulet på vogna.
Vis hele sitatet...
wow mister macho slår seg løs
Sitat av zeicko Vis innlegg
wow mister macho slår seg løs
Vis hele sitatet...
Haha, sorry, ikke sånn ment - selv om jeg visste det kunne bli tatt sånn. Bare kjeder meg og treff på Mo virka interessant, men har aldri møtt noen som er på freakforum fra Mo, så vet ikke hvor mange som er her og som er interessert i treff. I tillegg bor jeg altfor langt unna nå. : (