Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 12222
Finnes det noen god navigasjonsprogramvare med lyd (ta til høyre om 100 meter) til Android? Gjerne norsk om det eksisterer. Tviler på at dette finnes gratis, men betalvare er ingen hindring, så lenge det ikke er alt for dyrt. Noen som har noen erfaringer med noe?
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av kakeflekk Vis innlegg
Finnes det noen god navigasjonsprogramvare med lyd (ta til høyre om 100 meter) til Android? Gjerne norsk om det eksisterer. Tviler på at dette finnes gratis, men betalvare er ingen hindring, så lenge det ikke er alt for dyrt. Noen som har noen erfaringer med noe?
Vis hele sitatet...
NAVIGON har Android-versjon klar. Sjekk hos www.navigon.com. Har NAVIGON for Windows Mobile på min HTC Touch Cruise, og den er både omfattende, funksjonsrik og bra. Prisen for en pakke med Europa-kart (40 land) er også fullt overkommelig.
Sist endret av throndr; 20. juli 2010 kl. 16:27.
Bruker Sygic Mobile Maps 10 på min Samsung Galaxy Spica med Europa kart og norsk stemme. Mobile Maps 10 har en lang liste med kompatible Android telefoner og finnes også i piratbukta.
Jeg bruker Navigon med europakart på min HTC Desire, og det funker kjempebra.
Tror det er rimelig dyrt tho, men jeg fikk det billig (gratis) fra en random bukt. Her har du kart:

http://farm3.static.flickr.com/2394/2233754626_d8ca8ef308.jpg
Tastaturkriger
Deezire's Avatar
Du kan teste ut navigon sin gratis i 30 dager, sett at du har 2GB eller mer diskplass igjen på minnekortet ditt.