Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  100 14567
Sitat av Pekern88 Vis innlegg
Men har man full kontroll i LD? Kan man kontrollere drømmen eller ihvertfall dine egenskaper helt, eller bare delvis?

Jeg opplever av og til det å skjønne at drømmen er drøm. Når jeg gjør det pleier jeg å fly, eller å legge an på damer:b Vanligvis fungerer begge deler meget bra en liten periode, men så ender det til slutt opp med at jeg ikke lykkes når det gjelder som mest. For eksempel kommer det plutselig et monster som vil ta meg og jeg greier ikke å fly lenger, eller så finner jeg endelig en smashing tier blondine, men hu lapper til meg i stedet for å være villig:O I første tilfelle er det jævlig vanskelig å ikke få panikk - selv om du vet at du ikke virkelig kommer til å bli spist - og i det andre tilfellet er det bare sykt skuffende og litt flaut.

Hvoran kan man få full kontroll?
Vis hele sitatet...
Du har så å sei full kontroll ja. Det med at du får panikk lett har noko med trening å gjere. Øving gjer mester.

Alldri gi opp! Never, Ever!
er det en måte å "lage" en ld? hørest digg ut med lucid dreaming
Våkner man litt mer uthvilt etter en slik drøm eller (ettersom et mareritt tar MYE energi av meg)???
0ooo, nå skal jeg se lørdagsfilm over og ut.....
Sitat av shaman-sultan Vis innlegg
Våkner man litt mer uthvilt etter en slik drøm eller (ettersom et mareritt tar MYE energi av meg)???
Vis hele sitatet...

hva med å LESE!? bare litt lenger opp skrev jeg noe om at det tar energi i LD.
og dette står det masse om på nettet(google).. seriøst!!
Sist endret av zvxsone; 1. februar 2010 kl. 13:23.
Sitat av zvxsone Vis innlegg
hva med å LESE!? bare litt lenger opp skrev jeg noe om at det tar energi i LD.
og dette står det masse om på nettet(google).. seriøst!!
Vis hele sitatet...
Hva med å prøve og formidle det på en annen måte?
Bare for at det tar mye energi hos deg så betyr det ikke at det er fasiten.

Om Lucid Dreaming her på forumet:

Lucid Dream Guide For Nybegynnere
Jeg drømmer ikke!
Finne ut at du drømmer?

Lucid Dreaming for all er også en god nettside.

Når det gjelder at LD tar mye energi så har jeg aldri funnet dette et tilfelle i mine Lucid Dreams. Jeg våkner faktisk mer uthvilt og gladere enn om jeg ikke har en LD.
Sist endret av Vandringsmann; 1. februar 2010 kl. 16:27.
Sitat av zvxsone Vis innlegg
hva med å LESE!? bare litt lenger opp skrev jeg noe om at det tar energi i LD.
og dette står det masse om på nettet(google).. seriøst!!
Vis hele sitatet...
(surpromp)
skal prøve neste uke
Sitat av shaman-sultan Vis innlegg
(surpromp)
skal prøve neste uke
Vis hele sitatet...
ha ha.. var ikke meningen å være gretten ass.. sorry man

men blir vel som vandringsmann sier, du får prøve ut og se-- fungerer forskjellig på alle
Jeg må si jeg er ikke helt sikker på hva en lucid drøm er men den fallefølelsen har jeg faktisk ganske ofte, er det noen som vet hva det er? hvorfor det skjer og hva som skjer hvis jeg bare lar meg falle? Bråvåkner alltid av og slår med armer og ben, som om jeg skulle ramle ut av senga.
Sitat av Trollsauen Vis innlegg
Jeg må si jeg er ikke helt sikker på hva en lucid drøm er men den fallefølelsen har jeg faktisk ganske ofte, er det noen som vet hva det er? hvorfor det skjer og hva som skjer hvis jeg bare lar meg falle? Bråvåkner alltid av og slår med armer og ben, som om jeg skulle ramle ut av senga.
Vis hele sitatet...
Om du hadde giddet å lese side 2 av denne tråden så hadde du vist hva Lucid Dreaming er

Og fallefølelsen har de aller fleste. Jeg har hørt flere forklaringer på dette og de to jeg tror er mest relevante er:

1) Det som skjer er at hjernen er bevisst idet hjernen paralyserer kroppen og det gir en ut-av-kroppen opplevelse og setter dermed gjerne en støkk i oss.
2)Vi har tatt med oss noen instinkter fra når vi var krypdyr og levde i trærne.
Var visst en slags mekanisme som slo ut når vi fallt i søvn. Insekter slår ut armer og bein for ikke å falle helt ned til bakken. Derfor denne ubehagelige følelsen av at man faller.

Men jeg vet ikke sikkert så ingen nødvendighet i å stole på meg
Jeg leste gjennom hele dette emnet, bestemte meg for at dette hørtes vanvittig kult ut, og har nå begynt på en drømmedagbok. Det som var pussig var at i dag tidlig(tror jeg), drømte jeg om en snodig mattetime med spansklæreren min. Da jeg gikk hjem fra skolen skjønte jeg på en eller annen grunn at det var en drøm. Jeg bare skjønte det liksom. Detter har skjedd før. Nå blir jeg liksom gitt muligheten til å våkne. Det er litt nedtur fordi jeg ønsket å gå litt rundt eller fly og sånn. Så jeg rullet ned en bakke. Det var kult nok, men drømmen var ganske tåkete, på en måte. I tillegg til at selve drømmen var ganske platt og kjedelig. Er det noe man kan gjøre for å få tydeligere drømmer med interessant innhold?
Sitat av Kosteskaft Vis innlegg
Jeg leste gjennom hele dette emnet, bestemte meg for at dette hørtes vanvittig kult ut, og har nå begynt på en drømmedagbok. Det som var pussig var at i dag tidlig(tror jeg), drømte jeg om en snodig mattetime med spansklæreren min. Da jeg gikk hjem fra skolen skjønte jeg på en eller annen grunn at det var en drøm. Jeg bare skjønte det liksom. Detter har skjedd før. Nå blir jeg liksom gitt muligheten til å våkne. Det er litt nedtur fordi jeg ønsket å gå litt rundt eller fly og sånn. Så jeg rullet ned en bakke. Det var kult nok, men drømmen var ganske tåkete, på en måte. I tillegg til at selve drømmen var ganske platt og kjedelig. Er det noe man kan gjøre for å få tydeligere drømmer med interessant innhold?
Vis hele sitatet...
Det er din egen fantasi som setter grenser

Utforsk
Ha det moro
Utforsk litt forbi det hinsidige
Andre ideer
▼ ... noen måneder senere ... ▼
hadde en LD for første gang i natt. var fett, men hadde ikke full kontroll hele tiden. noe som var rart.
skifta verdner uten vilje
var fullstendig klar over at det var en drøm, men falt ut i en "vanlig" drøm etterhvert.

i starten var jeg utrolig "redd" for at det var i virkeligheten, ville ikke drite meg ut :P
men fant ut at det faktisk var en drøm og hoppa rundt som en galing

følte meg utrolig våken, som om jeg dagrømte, hørte folk som gikk rundt i gangene..

noen tips til å få LD igjen og virkelig ta kontroll her?`?
mange tips omkring men..
Sitat av zvxsone Vis innlegg
hadde en LD for første gang i natt. var fett, men hadde ikke full kontroll hele tiden. noe som var rart.
skifta verdner uten vilje
var fullstendig klar over at det var en drøm, men falt ut i en "vanlig" drøm etterhvert.

i starten var jeg utrolig "redd" for at det var i virkeligheten, ville ikke drite meg ut :P
men fant ut at det faktisk var en drøm og hoppa rundt som en galing

følte meg utrolig våken, som om jeg dagrømte, hørte folk som gikk rundt i gangene..

noen tips til å få LD igjen og virkelig ta kontroll her?`?
mange tips omkring men..
Vis hele sitatet...
Det viktigste er å ikke å tvile...

Vær sikker i din sak på at det er en LD og vær sikker i din sak på at det er du som bestemmer alt..

vær også bevisst på at du har klart å få kontroll og at du kan gjøre det igjen.

For noen kan det ta uker/måneder mellom første gang til neste gang med LD når de gjør dette bevisst.

Selv hadde jeg LD nr 2 bare ca en uke etter den første gangen når jeg forsøkte på LD.

i LD: Å f.eks se på en stein og prøve å løfte den med tankekraft fungerer ikke skikkelig før du er helt overbevist om at steinen vil løfte seg.
Når jeg var mindre opplevde jeg dette ofte, jeg fikk aldri helt kontroll over drømmene mine, antagelig vis siden jeg var usikker på meg selv imens jeg drømte.

Jeg fant ut da at siden jeg ikke klarte å kontrollere alt, skulle jeg heller legge inn noe som lignet på funksjoner som jeg kunne få fordel av imens jeg drømte.

Feks dersom jeg rullet rundt, byttet jeg drøm / havnet et annet sted, bøyde jeg nakken mot venstere så kom jeg hjem, og dersom jeg strammet begge biceps musklenne så fikk jeg et våpen.
Selvfølgelig så trodde jeg dette funket og siden jeg egentlig styrte drømmen så funket det

Dette var i hvertfall lettere for meg enn å ta full kontroll over drømmen.

Anbefaler også på det høyeste, å skrive ned det du husker fra drømmene hver kveld (uansett drømm), da vil du mest sansynelig huske mer og mer, og etterhvert kansje oppleve LD.
PS kan være en fordel å skrive drømmene et sted der dama ikke leser hva du skriver ;D
Sitat av Deadlock Radium Vis innlegg
Den fallefølelsen er helt jævlig, skjer av og til med meg, og jeg lurer også på noe annet;
Noen ganger jeg sover, føles det ut som jeg landet hardt i senga etter et fall, hva kan dette kategoriseres som?
Vis hele sitatet...
Det er sjelen din som smeller inn i kroppen din.
hent meg noen ganger før, noen ganger har jeg "flydd inn i kroppen min" og rett etterpå så fikk jeg den følelsen av at jeg falt ned i senga.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Ser mange her skriver at Lucid Dreaming er når man inni drømmen er klar over at det er en drøm. Betyr det at jeg har LD hver gang jeg får mareritt da? Grunnen til at jeg spør er fordi hver gang drømmene mine utvikler seg til mareritt, så blir jeg med en gang veldig klar over at jeg drømmer. Nesten så en stemme sier i hodet mitt "nå har du brått et mareritt, kanskje du burde våkne?" Forøvrig vet jeg sjelden at det er en drøm før den har utviklet seg til å tydelig kunne bli en ubehagelig drøm (mareritt) da. Og så har jeg lært meg en teknikk for å vekke meg selv når dette skjer. Denne teknikken har jeg lært meg fordi jeg har veldig ofte mareritt. Flere ganger i måneden. I marerittene mine er det ofte faste steder som går igjen og. Bl a en skog som jeg kaller marerittskogen. Om den skogen brått dukker opp i drømmen så vet jeg med en gang at jeg drømmer, og at det kan bli ubehagelig. Ironisk nok er den skogen identisk med en skog rett ved huset jeg vokste opp i, som er en helt harmløs skog jeg plukket hvitveis i som barn.
Sist endret av CharlieSabotage; 13. juli 2010 kl. 22:12.
Sitat av CharlieSabotage Vis innlegg
Ser mange her skriver at Lucid Dreaming er når man inni drømmen er klar over at det er en drøm. Betyr det at jeg har LD hver gang jeg får mareritt da? Grunnen til at jeg spør er fordi hver gang drømmene mine utvikler seg til mareritt, så blir jeg med en gang veldig klar over at jeg drømmer. Nesten så en stemme sier i hodet mitt "nå har du brått et mareritt, kanskje du burde våkne?" Forøvrig vet jeg sjelden at det er en drøm før den har utviklet seg til å tydelig kunne bli en ubehagelig drøm (mareritt) da. Og så har jeg lært meg en teknikk for å vekke meg selv når dette skjer. Denne teknikken har jeg lært meg fordi jeg har veldig ofte mareritt. Flere ganger i måneden. I marerittene mine er det ofte faste steder som går igjen og. Bl a en skog som jeg kaller marerittskogen. Om den skogen brått dukker opp i drømmen så vet jeg med en gang at jeg drømmer, og at det kan bli ubehagelig. Ironisk nok er den skogen identisk med en skog rett ved huset jeg vokste opp i, som er en helt harmløs skog jeg plukket hvitveis i som barn.
Vis hele sitatet...
Hvor bevist er du egentlig?., når du blir helt bevist i en drøm er det samme bevisthetsnivå som akkurat den du har når de leser dette.
Da befinner du deg i en "Lucid Dream" og fantasien er det eneste som setter begrensningene.
Om du er helt bevist så vet du at det som skjer i drømmen har ingen konsekvenser, det gir bare erfaringer.
Alle sansene dine er inntakte i drømmen som her og nå.
Du har ett hav av muligheter til å enten konfrontere det du frykter i den skogen eller forsvinne.
Det er du som setter grensene i dine drømmer , fantasien din.
Gandalf og Balrog blir mygg i forhold til dine krefter i din drømme verden...
Sitat av noobpower Vis innlegg
Det du beskriver her, er et slags rykk i kroppen som mange får før de sovner.
Man får ofte et slikt rykk fordi kroppen sovner fortere en hjernen.(hjernen er altså fortsatt våken selv om ben og armer og resten av kroppen har sovnet og hjernen sender derfor ut et signal som tilsier ett rykk)
Vis hele sitatet...
Detter er faktisk ett veldig lite epileptisk annfall
Helt normal, noe alle opplever=)
Hadde en fæl lucid drøm for litt siden, drømte at jeg knulla en mann.
Husker godt at jeg tenkte "jaja, det er jo bare en drøm så jeg får gjøre det"
Sitat av zevz Vis innlegg
Hadde en fæl lucid drøm for litt siden, drømte at jeg knulla en mann.
Husker godt at jeg tenkte "jaja, det er jo bare en drøm så jeg får gjøre det"
Vis hele sitatet...
Så av alle ting man kan gjøre som Lucid så valgte du å bli rævkjørt?

Ikke så ille hvis du er ett kvinnfolk da....
Sitat av Vandringsmann Vis innlegg
Så av alle ting man kan gjøre som Lucid så valgte du å bli rævkjørt?

Ikke så ille hvis du er ett kvinnfolk da....
Vis hele sitatet...
Hadde ikke så mange valg, kunne ikke bestemme sel hva jeg skulle, kunne bare tenke mens jeg drømte om du skjønner.
Som å se på film inni hodet..
Sitat av zevz Vis innlegg
Hadde ikke så mange valg, kunne ikke bestemme sel hva jeg skulle, kunne bare tenke mens jeg drømte om du skjønner.
Som å se på film inni hodet..
Vis hele sitatet...
Aha, da var det mer forståelig..

Men har aldri opplevd at jeg ikke kan styre drømmen så fort jeg er lucid tho...
mhm, jeg klarer som regel ikke å styre det sånn jeg hvil, for meg er det mere som om jeg ser på film, men jeg kan tenke sammtidig da.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Donkeybrain Vis innlegg
Noen som har drømt at de står på toppen av et stup, tenker at det er drøm og bare hopper, så får man skikkelig sug i magen! Det er digg feeling!
Vis hele sitatet...
nja nesten, hoppa i fallskjerm, men utløderen funka ikke. Idet jeg traff bakken, våkna jeg og lå på gulvet :P

hadde nettop 2 drømmer som jeg kunne styre selv, den ene er sensusert så den skal jeg ikke gå nermene inn på, men den andre var at jeg drev med noe koselig, men plutselig endrer det seg helt, jeg kommer til en mørk plass og jeg løper fra noe. Løper alt jeg kan, men det går så sinnsykt tregt, bena føles stive og sekunder før jeg blir tatt igjen våkner jeg. sånn har drømmene endt MANGE ganger.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Donkeybrain Vis innlegg
Noen som har drømt at de står på toppen av et stup, tenker at det er drøm og bare hopper, så får man skikkelig sug i magen! Det er digg feeling!
Vis hele sitatet...
Hehe, jeg har drømt dette. Men jeg tør aldri å hoppe
Jeg har prøvd LD i tre dager nå. Uten profit. Men det med søvnparalyse, hva er det.

Også. Er WILD den beste metoden?
Sitat av VegBerg Vis innlegg
Jeg har prøvd LD i tre dager nå. Uten profit. Men det med søvnparalyse, hva er det.

Også. Er WILD den beste metoden?
Vis hele sitatet...
Søvnparalyse er at kroppen er paralysert(Helt stiv, kan ikke bevege seg) men du kan se. Vanligvis kommer det med mareritt og kan være ganske skremmende for mange MTP du ikke kan gjøre noe.
Det gir deg muligheten til å oppdage "feil" i drømmen som at du kan puste under vann, fly i løse luften osv...
▼ ... over en uke senere ... ▼
Viste ikke at dette gikk ant før jeg leste denne tråden!

Men er det noe farlig med det?:P er litt skeptisk til det:P ( )
Jeg har ikke greid å mane frem en eneste lucid siden jeg leste denne tråden. Har fått det ved tilfeldighet noen ganger da.
Dette er et tegn på at du er redd for å få skittent blod.
Sitat av RydEN Vis innlegg
Dette er et tegn på at du er redd for å få skittent blod.
Vis hele sitatet...
Hæ? Ser ikke helt spøken hvis det skal være det
Få blowjob i ld og våkne etterpå med våt truse er digg det

-_-
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sovnet idag formiddag og drømte en helt sinnsyk drøm, var som om det skjedde i virkeligheten..:
Ligger i sengen og våkner av at katten min står oppå meg og stirrer på meg, mens den stod og ristet, jeg prøver å riste den vekk, men klarer ikke røre meg. Jeg merker at jeg stiger opp fra madrassen og blir klistret på veggen, klarer fortsatt ikke røre meg. Klarer til slutt å rive meg ned og løper mot skrivebordet der telefonen min er, og tenker å ringe mamma fordi jeg var så redd (hahaha), holder telefonen ganske hardt og noen nummere blir trykket inn, visker det ut og trykker på M, men isteden for mamma står det bare ''Meg''. Jeg tenkte ikke over det og løp inn i stuen der, men jeg så bak meg det jævligste overnaturlige du kan forestille deg, snubler i teppet og i sengen kjempesvett og med hjertebank..

Er morsomt når jeg tenker på det etterpå, men var helt jævelig i drømmen, skrek og skrek. Det verste var at jeg så alle detaljer helt klart rett ut fra øynene og ikke ovenifra som det vanligvis pleier å være.
I drømmen klarte jeg ikke å skille mellom drøm og virkelighet, noe som var sykt ekkelt..
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Sitat av Itsnotover Vis innlegg
Få blowjob i ld og våkne etterpå med våt truse er digg det

-_-
Vis hele sitatet...
Jeg og en venn havnet i en liten diskusjon om dette igår!
hvordan er det med *kremt* våtedrømmer?

http://a3.twimg.com/profile_images/1386673516/tumblr_meme_faces_poker_face-s257x244-154573-580_normal.jpg
Jeg hadde en ganske kort luid dream her om dagen, jeg dro på skolen (i drømmen da) der møtte jeg den personen i min klasse som irriterer meg som bare faen:P han hadde på seg en t-skjorte som var kjøpt i en klesbutikk bare jeg vet om. Og det var yndlings t-skjorten min, og da innså jeg at det var i en drøm og rett før jeg skulle slå til han.... Våkner jeg
Sitat av SirAugustus Vis innlegg
Jeg hadde en ganske kort luid dream her om dagen, jeg dro på skolen (i drømmen da) der møtte jeg den personen i min klasse som irriterer meg som bare faen:P han hadde på seg en t-skjorte som var kjøpt i en klesbutikk bare jeg vet om. Og det var yndlings t-skjorten min, og da innså jeg at det var i en drøm og rett før jeg skulle slå til han.... Våkner jeg
Vis hele sitatet...
haha, drømmer skal alltid ødelege "the perfect moment"
Er det noe "fordeler" med Lucid dreaming?
Sitat av robinyo Vis innlegg
Er det noe "fordeler" med Lucid dreaming?
Vis hele sitatet...
opplevelsen og kunne leve i en drøm for en stund?
do what you wanna do?
Hadde for vane og drive med lucid dreaming. Jeg ble en dag bare interessert i selve konseptet, og leste diverse artikler om det på internet, og tenkte mye over det, siden det virket så fett. Det virket som om jeg bare generelt var så innstilt på lucid dreaming i hodet mitt at jeg begynte bli klar over at jeg drømte, mens jeg drømte, helt av meg selv. Trengte ikke gjøre noen av disse 'triksene' man kan gjøre.

Det ble forsåvidt litt for mye lucid dreaming etter hvert, da jeg hadde flere minner i hue mitt, og jeg visste ikke om det var drømme minner eller ordentlige minner.
Jeg har i den siste tiden slitt med at jeg blir kvalt av en rasende dame rett før jeg sovner. Verste er at jeg vet at det bare er en drøm.

Prøver å skrike men det kommer ikke ut en lyd, jeg kan ha åpne øyne og se ut i rommet som om noen har lagt et "drømme filter" over øynene mine og det er igjennom dette "filteret" jeg ser denne syke kjerringen som forteller meg at jeg må forsvinne der i fra.

Jeg vet at om jeg bare klarer å våkne så er alt over, men er helt paralysert klarer ikke å bevege meg. Etter det som virker som en evighet klarer jeg til slutt å "kaste" meg inn i virkeligheten mens jeg gisper etter luft. Dette kan skje 4-5 ganger etter hverandre med noen dagers mellomrom.
Skremmer liv dritten ut av min stakkars samboer hver gang jeg våkner på den måten.

For to dager siden skjedde det igjen, men denne gangen hadde jeg hånden rett ved siden av hode til damen. Igjen prøvde jeg å rope på hjelp.
I hodet mitt hører jeg at jeg skriker for full hals, men damen sa at hun bare såvidt kunne høre noen rare lyder fra meg.
Var jævlig frustrerende for jeg så rett på hun og tenkte, hvorfor i helvete vekker du meg ikke!

Så legger jeg merke til armen min og at fingrene mine bare er et par millimeter unna hode hennes. Med all tanke kraft jeg klarer å oppdrive, klarer jeg tilslutt å strekke 2 fingre ut å begynner å stryke det jeg kan på hode hennes, til hun tilslutt snur seg og jeg klarer å "kaste" meg inn i virkeligheten mens jeg gisper etter luft.

Søkte litt rundt på nette etter lignende tilfeller og kom fram til at dette ikke er "Lucid dreaming" men noe som kalles The "Old Hag" Syndrome, som ikke er så uvanlig som jeg først trodde.
Navnet stammer fra gammel folketro og går ut på at det er The old hag, en hekse skikkelse som sitter seg på brystkassen din og holder seg fast.

Det er en ganske ekkel følelse når det skjer for man føler at hele rommet er fylt med rein ondskap, man blir redd og desperat etter å komme seg ut av drømmen, for jeg vet 100% at det bare er en drøm.

I dag har man et vitenskapelig navn på dette syndromet "sleep paralysis" og en teori på hva som faktisk skjer under et angrep fra the old hag.

Her er en ganske interessant artikkel på 2 sider, om både den overtroiske delen og den vitenskapelige delen av "syndromet".

http://0.tqn.com/d/paranormal/1/G/j/B/oldhag.gif
http://paranormal.about.com/od/human...g-Syndrome.htm
Ordet mareritt kommer nettopp fra dette; ei mare som rir deg.
Til Olje14 du burde se filmen Insidious
Sitat av robinyo Vis innlegg
Til Olje14 du burde se filmen Insidious
Vis hele sitatet...
Så nettopp traileren på youtub, så tror jeg driter i å se den
Avdanket livsnyter
ranman22's Avatar
Sitat av Deadlock Radium Vis innlegg
Den fallefølelsen er helt jævlig, skjer av og til med meg, og jeg lurer også på noe annet;
Noen ganger jeg sover, føles det ut som jeg landet hardt i senga etter et fall, hva kan dette kategoriseres som?
Vis hele sitatet...
Jeg har hørt at man vokser når man drømmer at en faller..Vet ikke om dette stemmer..
Har hatt en del lucid dreams selv. Tok meg en mnd med "trening", før jeg fikk det til.

Våknet opp på ett tog, med en fyr som kom rolig mot meg med en latterlig stor kniv. Jeg friker så max ut, og kjenner at han stikker meg i magen, og at blodet renner ut, samt at jeg får ett "nå dør jeg"-øyeblikk. Tenkte på familien,venner og alt, på kun ett sekund. Før jeg våkner, og skjønner at dette er en drøm. Legge meg raskt tilbake for så å ende opp i starten av drømmen igjen.
Denne gangen, kommer han mot meg med en kniv, og jeg vet jeg drømmer, så jeg skaffer meg ett badass våpen, som slår en pinglete kniv ned i støvlene, og totalt ass-whoopern

Aaah, ikke hatt mareritt siden
Føler ofte jeg ikke får puste og freaker ut hver gang jeg holder på å klare LD! Har klart det en gang, men var så sykt svimmel. Prøvde "snurreteorien" mange har snakket om, men jeg bare falt om og om igjen. Men var morro å kunne teleportere seg fra en grotte til stranda
Sitat av Eirik0405 Vis innlegg
Føler ofte jeg ikke får puste og freaker ut hver gang jeg holder på å klare LD! Har klart det en gang, men var så sykt svimmel. Prøvde "snurreteorien" mange har snakket om, men jeg bare falt om og om igjen. Men var morro å kunne teleportere seg fra en grotte til stranda
Vis hele sitatet...
skjønner ikke hvordan du greier og teleportele deg selv, hvordan har du lært det?

Husker en ld jeg hadde, da var det en jente som prøvde å teleportele meg til hun, jeg begynte å snurre rundt men jeg satt ned foten og stoppa snurringa.
ingen som vet om dette er mulig?
har drømt masse rart i livet mitt. Husker godt da jeg var i en eller annen slåsskamp og slo og slo. Men slaga mine var utrolig svake osv. Har også opplevd at jeg stalka en kjendis noe jeg har fundert lenge på hva var, føltes så virkelig og var helt rar i flere dager senere. Hadde stalka kjendisen på bilder og internett da vel og merke. Dette er bare sykt :P En gang så opplevde jeg også at jeg halsov mens jeg drømte, ganske rar følelse.. Ja hjernen er utrolig!
Lurer litt på dette, er det lurt å prøve Lucid Dreaming når man har en fortid preget av mareritt i flere måneder hver dag? Hadde dette da jeg var 8 og får enda frysninger når jeg tenker på denne drømmen.