Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1250
Forrige uke mistet jeg lommeboken min utenfor en lokal dagligvarebutikk, denne inneholdt ca 0,4 gram med pot. 4 Dager senere dukker politiet opp på døra med ransakelsespapirer og sier de vil se bilen og alle steder i huset jeg har tilgang til. De sier jeg må tisse i koppen de har med seg, men jeg hadde akuratt gjort mitt før de kom og fortalte at derfor kunne det bli vanskelig.

De ransakte huset i godt over 2 timer (vitner om fantastisk bruk av ressurser), alt de fant var noen tomme klipsposer og 0,3 gram hasj. Jeg ble avhørt der og da, og godtok besittelse og bruk.

Vil jeg få et krav om urintest de nærmeste dagene? Hvilken størrelse kan jeg forvente på forelegget? (erfaringer fra samme situasjon?)
Gig
Naturlig Talentløs
Gig's Avatar
Jeg ble tatt med en del mere. ca 5g, tok en tilståelse på stede og fikk 4k i bot og ikke noe mer.
Dette kan nok variere litt mellom lokale politikontor og litt med omgangsmiljø etc for forebyggende arbeid.

Er du i fast jobb, har mange nyktre venner og generelt god vandel tror jeg ikke dette kommer til å få andre følger for deg enn et lite forenkla forelegg.
slettmeg
Trådstarter
Okey. Skal sies at politiet er ekstremt hissige mot nettopp cannabis rundt her omkring. (hedmark,ringsaker) Da håper jeg på at det blir med det. Skulle være unødvendig å pisse når man har innrømt bruk, mulig de vil se etter andre stoffer sådan.
Gig
Naturlig Talentløs
Gig's Avatar
tror nok du kommer godt ut av det. du er jo i nabolaget mitt nå nesten men var ikke her jeg ble busta da, "bor på rett sida ta mjøsa )
Virker ikke like nazi her nede som litt lenger nord tbh. jeg tror du kan ta det helt med ro, med mindre du har andre ulovlige substanser i urinen (skjønt sånne ting henger oftest ikke i så lenge som cannabis)
Kan ikke ta deg for tidligere bruk av shit uansett så vidt meg forstått, så selv om du e posetiv på urin så er det ikke mye de kan si/gjøre. MEN i og med at de satte såpass resurser på deg så må du regne med at de holde et øye med deg. Så vær forsiktig med tlfbruk osv.

Hadde en tjommie som ble busta for smått og var uforsiktig, lang historie kort så endte det med at hans kis ble busta med hg skunk hg amf og div sjålet shit. Tjommien min fløttet etter dette..
Sitat av Chilltrolig Vis innlegg
Kan ikke ta deg for tidligere bruk av shit uansett så vidt meg forstått, så selv om du e posetiv på urin så er det ikke mye de kan si/gjøre. MEN i og med at de satte såpass resurser på deg så må du regne med at de holde et øye med deg. Så vær forsiktig med tlfbruk osv.

Hadde en tjommie som ble busta for smått og var uforsiktig, lang historie kort så endte det med at hans kis ble busta med hg skunk hg amf og div sjålet shit. Tjommien min fløttet etter dette..
Vis hele sitatet...
OT: Hva er en tjommie?
Tjommie = kompis. Bærgenser...