Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 1265
presenterer noen av bildene, slakt dem slik at jeg kan bli bedre
To og tre var knallfine!
Trådstarter
7 6
takk takk
Jeg må bare si at jeg elsket bilde nr. 3, har du den i større format slik at jeg kan skaffe meg en ny wallpaper?:P Bare sleng med et vannmerke hvis du ikke stoler helt på meg :P

Jeg kan ikke finne noe jeg ville endret på med en gang...

PS. Hva er det egentlig bilde av på bilde 4? Jeg likte det, men lurer veldig på hva det er :P
1 og 2 manglet det helt store. Ok som helt normale bilder. 3 og 4 var litt mer interessante, litt mørkere stemning og bedre lys.. 3'ern er min favoritt, men fortsett å ta masse bilder. Fortsatt et stykke "opp der"
Synes også bilde nr 3 ble tøft Nr. 1 og 2 er litt for "standard", og bilde nr. 4 var litt forvirrende/ser ikke hva det er
Trådstarter
7 6
får ikke til å laste opp større, med du kan få link til bildet i full størrelse:http://berghet.deviantart.com/art/Road-2-145260776

Det fjerde bildet er fra en kunst oppgave, der vi fikk beskjed om å redesigne en stol til et selvprotrett. Endte opp med en veldig skummel stol med blod på XD
Sist endret av Braf666; 18. mai 2010 kl. 23:15.
Likte spessielt bilde 3 veldig godt. Bilde var 4 var også ett veldig tøft bilde. Selv om jeg er usikker på hva det er. Håper du slenger opp en link til bilde 3 slik at det kan pryde skrivebordet mitt
Mener å ha sett bilde 2 før. Tror jeg hadde det på pc'en en gang. LAgret fra nFF^^
Trådstarter
7 6
takk for kritikk, det kan jo bare bli bedre, håper jeg :P

full størrelse bilde tre: http://berghet.deviantart.com/art/Road-2-145260776
Sitat av Tyrkeren Vis innlegg
Synes også bilde nr 3 ble tøft Nr. 1 og 2 er litt for "standard", og bilde nr. 4 var litt forvirrende/ser ikke hva det er
Vis hele sitatet...
Braf? Gjetter jeg riktig om bilde 4 er av en høyrearm, som har belte rundt armen for å hindre blødninger ?

edit: Ellers var også bile 3 min favoritt, og 1,2 var for standard som sagt..
Når man skal ta slike bilder, må man finne ting alle tar for gitt... Alt fra blad på bakken til bruskorker ^^,
Sist endret av MrCryptical; 18. mai 2010 kl. 23:34.
Bilde 4 soleklar favoritt. Hva med å snu bilde 90 CCW og crop'e det slik at nålen i beltespennen samt enden på beltet havner innen "det gyldne snitt"?
Trådstarter
7 6
Sitat av sugarcain Vis innlegg
Bilde 4 soleklar favoritt. Hva med å snu bilde 90 CCW og crop'e det slik at nålen i beltespennen samt enden på beltet havner innen "det gyldne snitt"?
Vis hele sitatet...
det er ikke en dum idè, men er normalt imot matematiske løsninger i foto. Liker at ting er litt tilfeldig.
Sitat av Braf666 Vis innlegg
det er ikke en dum idè, men er normalt imot matematiske løsninger i foto. Liker at ting er litt tilfeldig.
Vis hele sitatet...
Ok, men syns resultatet ble ganske bra

Se her
Likte bilde 1 og 3 jeg hvilken grunn har jeg ikke,men bare likte dem bra bilder de andre også
Er det lov å "kapre" slike poster som denne? Eller skal det startes en ny tilsvarende tråd?

(Med det menes at andre også kan poste sine bilder med samme mål for øyne.)

R-E-S-P-E-C-T
Likte bilde 3.. synst 1 og 2 var ganske kjedelige og 4 bra men spesielt
Trådstarter
7 6
det er bare å poste andre bilder keep this tread alive
Sist endret av Braf666; 21. mai 2010 kl. 23:57.
ble forelsket i bilde nr. 3!
det var ett eller annet som bare ''slo'' meg når jeg så det!