Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1349
Navnet er Fredrik Sørli fra Spongdal/Byneset (Trøndelag). Han er tidligere taxisjåfør og blir kalt for "Fisken".

Finner han verken i skattelistene, telefonkatalogen eller noen andre steder. Facebook er det flere som kaller seg det, men har ikke bilde.

Noen her som kan hjelpe?
Ser for meg at de fleste her googler seg vill her, men et lite spørsmål.

Ut fra skattelistene er det kun oppført to Fredrik Sørli, den ene med mellomnavn og den andre med ekstra etternavn.

Vet du cirka hvor gammel han er? Har han flyttet på seg siden du leter etter han?
Når er han født?
Trådstarter
10 0
Vanskelig å si. Han er ett sted mellom 35 og 45 nå.

Vet ikke om han har flyttet på seg, men det er en mulighet for det. Han mistet visst taxi løyvet.
Da utgår tilogmed den tredje personen i skattelistene her.

Ring taxi sentralen han arbeidet for og forhøre deg om vedkommende, kanskje de kan hjelpe.
Eneste Sørli med poststed Spongdal:
http://www.nettkatalogen.no/default....0&y=0&cmd=psok

Prøv å ringe henne kanskje?
Trådstarter
10 0
Han har jobbet for 2 taxisentraler, Trondheim taxi og Norges taxi. Han jobber ikke der lenger og de har ingen kontaktinformasjon.

Goram; Har prøvd. Mobilen er på, men ingen tar den. Prøve senere, men tenkte jeg skulle forhøre litt her inne først.
Er det lov å spørre hvorfor du vil ha tak i han?
Trådstarter
10 0
Alltid lov å spørre, men ikke alltid du får svar. Denne gangen er du heldig. Jeg vil ha tak i han fordi han for en stund siden sa jeg kunne kontakte han om jeg ville kjøre taxi. Da kjørte han riktignok taxi, men ser ikke ut som han gjør det lenger. Mulig han kan hjelpe meg ennå.
Er det ikke nok å levere jobbsøknad lengre?
Sist endret av waf; 6. mai 2010 kl. 14:34. Grunn: skrivehanser
Trådstarter
10 0
Waf; Glimrende, da har jeg enda et nummer å gå på. Tok den ikke, men likevel to nummer nå.

Hehe, ikke om han kan få meg inn på sin måte. Noen ganger er det lettere å kjenne noen.
Sitat av elpaso Vis innlegg
Navnet er Fredrik Sørli fra Spongdal/Byneset (Trøndelag). Han er tidligere taxisjåfør og blir kalt for "Fisken".

Finner han verken i skattelistene, telefonkatalogen eller noen andre steder. Facebook er det flere som kaller seg det, men har ikke bilde.

Noen her som kan hjelpe?
Vis hele sitatet...
Er du sikker på at det er Fredrik og ikke Øyvind du mener ?.
Legg til en e på slutten av etternavnet og
Trådstarter
10 0
Mener det er Fredrik, ja! Hvorfor tror du Øyvind?

Takk for svar.
Sitat av elpaso Vis innlegg
Mener det er Fredrik, ja! Hvorfor tror du Øyvind?

Takk for svar.
Vis hele sitatet...
Det er ikke mange som blir kalt "Fisken" og har jobbet til 2 taxisentraler,mistet løyvet og heter Sørlie til etternavn i Trondheim tror jeg

"Morsom" fyr,på sitt vis
Sist endret av LR1975; 7. mai 2010 kl. 02:05. Grunn: Feil.
Trådstarter
10 0
Så du vet hvem det er?

Vet du hvordan jeg kan få kontakt med han?
Har ikke snakket med han på mange år, men tror jeg fant adresse og tlfnr tilhørende han på nettet.
Du får PM