Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1179
Noen som har noen erfaring med Anthimony trisulphide? Ser at det betraktes som svært giftig, og har vel egentlig mest lyst til å unngå det.

Ser at Anthimony trisulphide brukes i Shimizu's dark relay.

Noen som har noen andre gode formler for change relays?
Very Important Pyrotechnician
Jeg vil ikke betrakte det som svært giftig, på HMIS skalaen ligger det på en 2-er som er "Temporary or minor injury may occur"
Samme rating har f-eks kaliumperklorat...
Men jeg anbefaler selvfølgelig en god maske og hansker, men da skal du og være ganske trygg.
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Donor
Antimontrisulfid utvikler svært giftig gass (hydrogensulfid) hvis det blandes med syre.
Sitat av Snøfokk Vis innlegg
Jeg vil ikke betrakte det som svært giftig, på HMIS skalaen ligger det på en 2-er som er "Temporary or minor injury may occur"
Samme rating har f-eks kaliumperklorat...
Men jeg anbefaler selvfølgelig en god maske og hansker, men da skal du og være ganske trygg.
Vis hele sitatet...
Takk for et beroligende svar. Bruker maske uansett, men skal investere i en helmaske just in case.

Vet du om dette er et fy-fy kjemikalie å importere?
Very Important Pyrotechnician
Sitat av SportyONE Vis innlegg

Vet du om dette er et fy-fy kjemikalie å importere?
Vis hele sitatet...
Neida, går fint det