Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1556
Hei, sitter her nå å søker litt rundt etter digitale penner.
Så langt har jeg nesten bestemt meg for å kjøpe en Livescribe Pulse 1GB (trenger ikke 100 timer med opptak).
Jeg har også sett på Dane-Elec Zpen:
http://www.pixmania.com/no/no/782608...&CodePromo=oui
men fant ut jeg heller legger til litt mer for å få litt mer ut av prisen.

Derfor lurer jeg på, er det noen som har erfaring med Livescribe Pulse? I så fall, er det noen som kan anbefale en nettbutikk? Så langt har jeg funnet:
Amazon:
  1. Amazon.com - $126.22 - 740.3182 Kr (Ukjent frakt pris, noen som kan forklare meg mer om frakten på Amazon?
  2. Amazon.co.uk - £115.75 - 1050 Kr (Ganske dyr i forhold til de andre Amazon sidene.)
  3. Amazon.de - EUR 110,00 - 880.4353 Kr (Viste seg at de ikke frakter til Norge)
+ Frakt (? Kr) + mva (25%) + Fortolling (200 Kr)

Ebay:
  1. Ebay.com - $99.99 - 589.601 Kr (Frakt på $33.39 = 196.8875 Kr)

Smartpenn.no:
  1. Smartpenn.no - 2290 Kr (Du får 2GB pen, 2 notatbøker og 5 refills) (Finnes bare i 2GB eller 4GB, frakten ligger på 149 Kr og mva på 537.80 Kr, total pris på 2838 Kr)

Livescribe.com:
Frakter ikke til Norge.


I tillegg til dette tenkte jeg å kjøpe notatblokkene (nr 1-4)

Takk på forhånd, Marius.
Jeg har Livescribe, men har ikke fått brukt den så mye som jeg skulle ønske. Mikrofonen på den er god, men ikke SÅ god som jeg skulle ønske den var. Den har utrolig mange funksjoner og bruksområder. Noe er dog ikek SÅ lett å sette seg inn i.

Hvis man uansett skal ha seg en digital penn, ville jeg anbefalt Livescribe (uten å ha noen erfaring med andre), men man kan spørre seg om man har behovet for en i dete hele tatt. Jeg vet ikke om jeg egentlig har det
Trådstarter
81 5
Lest mye bra om Livescribe, og det er ganske lovende ut. Jeg tar jo notater på skolen hver dag, og skal snart begynne på høgskolen/universitetet. Så tenkte det kunne hjelpe meg litt med å lagre notater osv digitalt.
Noen som har andre sider/butikker for priser?
Jeg har en Zpen og anbefaler heller en skikkelig scanner.