Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  107 4783
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
Det eneste jeg ser som er annerledes er designet. Du skal få dét, designet er betraktelig bedre, men fortsatt lite gjennomført med tanke på at selve innholdet har en helt annen stil enn headeren og menyen. Det er ikke seriøst nok.

Rettskrivning er ikke noe du bryr deg særlig om ser jeg. Siden er full av skrivefeil.

Og hvorfor har du nyheter fra Nyhetsagenten? For meg virker det totalt meningsløst.

Linkene på hovedsiden fungerer ikke (Når jeg trykker på f. eks WinZip). Dessuten ser jeg at du ikke hoster filene selv. Det fører bare til samme gamle diskusjon som vi har hatt her før. Du stjeler BW fra andre.

Alt i alt er det den nøyaktige samme siden som før, med samme gamle dårlige utvalg; det som finnes er bare en haug med ting som folk ikke trenger.

Sorry mac, nedlasting.com blir nok aldri godkjent av nFFs medlemmer.
mhm, har hvertfall fikset disse linkene på førstesiden. og btw så har jeg avtale med uadln.com om de linkene som jeg linker til da, så jeg stjeler ikke de da. håper ikke det er dette som blir den nye diskusjonen, heller en diskusjon om siden og hva dere synes om den, dens design, oppsett og slik.

btw.. nyheter fra nyhetsagenten synes jeg er interessant, men kanskje ikke for alle? noen andre som kanskje synes jeg bør ta dette bort ?
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Tror ikke gjennomsnittsbesøkeren på en slik side er så veldig intressert, i grunn. Kanskje heller nyheter om nye programmer, reviews og slikt?
hmm, kanskje det er kan være interessant ja, men jeg er ingen journalist da, men kan da prøve å få opp noe nyheter om spill og slikt selv om det allerede finnes en del slike sider.
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
si meg,
du har ikke laget dette designet selv sant?

jeg bare ser på kontrasten mellom selve sidelayouten (som ikke var så dårlig) og selve logo/header-tingen.
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
Opprinnelig postet av -=saccess=-
mhm, har hvertfall fikset disse linkene på førstesiden. og btw så har jeg avtale med uadln.com
Vis hele sitatet...
Det spiller ingen rolle. uadln.com stjeler jo BW. Så fordi du er tredjemann i leddet blir det plutselig lov? Tror ikke det.

nso: Jeg tenkte det samme.
det er ikke jeg som har laget designet nei. det er noen andre som har laget det. men siden kan bli like bra selvom jeg ikke har mastergrad i webdesign vel? heh