Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  40 3441
Jepp!

skal ha ett lite bursdags selskap på fredag hvor vi skal se på film!

Så jeg vill ha en drit gørrete og skummel film, men den må ha bra plott!
kan ikke være som black christmas ( hvis du har sett den ) hvor det ikke har noe sammenheng!


So, hit me
Sist endret av JibbeSander; 6. april 2010 kl. 19:33.
m0b
m0b's Avatar
DonorAdministrator
Skummel er de ikke, og heller ikke nødvendigvis veldig gode, men de kan godt vekke noen følelser; SAW filmene.
ja, har sett nesten alle nå å er ikke helt det jeg vill ha!
Noe lignende Wrong Turn liker jeg
men har sett Decsent og the hills have eyes 1&2, så ikke nevn de.
Cannibal Holocaust er jo en passe syk film. Ellers har du jo klassikeren Eraserhead.
Du bør gå for Cannibal Holocaust som LoveToGrow nevner, syk syk film
Sitat av JibbeSander Vis innlegg
ja, har sett nesten alle nå å er ikke helt det jeg vill ha!
Noe lignende Wrong Turn liker jeg
men har sett Decsent og the hills have eyes 1&2, så ikke nevn de.
Vis hele sitatet...
The Decsent 2 har jo akkurat kommet, og er minst like bra som enern
The Texas Chainsaw Massacre. Basert på en ekte historie
Sitat av Masterpiece Vis innlegg
The Texas Chainsaw Massacre. Basert på en ekte historie
Vis hele sitatet...
uheldigvis så har jeg sett den

den er drit fet
Antichrist, men den er ikke akkuratt "bursdagselskap-film" med tanke på at den er såpass depressiv.
Bad taste, god gammel Peter Jackson klassiker. Mest gørrete filmen jeg har sett.
Sitat av Masterpiece Vis innlegg
The Texas Chainsaw Massacre. Basert på en ekte historie
Vis hele sitatet...
Feil. Den er ikke basert på en ekte historie, men inspirert av en.
Sitat av JibbeSander Vis innlegg
Jepp!

skal ha ett lite bursdags selskap på fredag hvor vi skal se på film!

Så jeg vill ha en drit gørrete og skummel film, men den må ha bra plott!
kan ikke være som black christmas ( hvis du har sett den ) hvor det ikke har noe sammenheng!


So, hit me
Vis hele sitatet...
Braindead

Den er til tider småekkel, morsom + tidenes splatter?
Det var nå forresten litt av en combo du var ute etter, mulig denne gjør nytten for deg
Sitat av booboo Vis innlegg
Braindead

Den er til tider småekkel, morsom + tidenes splatter?
Det var nå forresten litt av en combo du var ute etter, mulig denne gjør nytten for deg
Vis hele sitatet...
nja, ble ikke akkurat helt overbevist av traileren...
Om du skal ha en splatter film så kan jeg anbefale Braindead. Aldri ledd så mye før i hele mitt liv . Altså både splatter å latter.
The Descent 2 anbefales på det sterkeste . .
Og du finner norsk tekst til den her: http://norsub.com/undertekst/The-Descent-Part-2/4498
Sitat av bragilicious Vis innlegg
The Descent 2 anbefales på det sterkeste . .
Og du finner norsk tekst til den her: http://norsub.com/undertekst/The-Descent-Part-2/4498
Vis hele sitatet...
Jaok, men gjør det no at vennene mine ikke har sett 1'eren?
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
Sitat av twisted shroom Vis innlegg
Bad taste, god gammel Peter Jackson klassiker. Mest gørrete filmen jeg har sett.
Vis hele sitatet...

gammel kult film, den ble laget for at ungdommen skulle forstå hva de så på og være litt snillere i valg av filmer, men gjorde det motsatte: satte ny standard for splatter
Som nevnt vil jeg si Bad Taste og Braindead av Peter Jackson. Masse gørr, ok historie og ikke minst humor gjør dette til bra filmer

Hvis du KUN er ute etter noe forstyrrende, kan du se August Underground Mordum. Jeg anbefaler ikke den :P
Sitat av JibbeSander Vis innlegg
Jaok, men gjør det no at vennene mine ikke har sett 1'eren?
Vis hele sitatet...
Om du bare forteller dem kort hva som hendte så funker nok det helt greit
har søkt litt nå å funnet ut at [Rec] så litt morsom ut!

men det er en zombie film?
å er det spansk eller engelsk?
gidder ikke å se på no spansk dritt!
Sitat av laksir Vis innlegg
Som nevnt vil jeg si Bad Taste og Braindead av Peter Jackson. Masse gørr, ok historie og ikke minst humor gjør dette til bra filmer

Hvis du KUN er ute etter noe forstyrrende, kan du se August Underground Mordum. Jeg anbefaler ikke den :P
Vis hele sitatet...
Må si at August Underground Mordum ikke er forstyrrende. Den bør heller beskrives som irriterende og repeterende.

Men for all del, om man er ute etter en sekstiminutters lang voldektsfilm med en sadistisk vri, så kjør på!

Edit @ Jibber, Rec er definitivt en utrolig god skrekkfilm. Jeg vil råde deg til å se på den selv om den er spansk. Du skvetter, blir redd, og er glad når filmen endelig er ferdig. Se den!
Sist endret av Filosofen; 6. april 2010 kl. 22:08.
Freak Trooper
Joey's Avatar
Beveger meg litt unna splatter-sjangeren med du har jo grindhouse-filmene til Robert Rodriguez og Quentin Tarantino. Samt House of 1000 corpses og The Devil's Rejects av Rob Zombie. Bare en tanke.

Grindhouse
House of 1000 Corpses
The Devil's Rejects
Blod, splatter, ekkel? Braindead http://www.imdb.com/title/tt0103873/. Ellers kan du sjekke ut Planet Terror, såvidt jeg husker var den ganske gory, med masse blod og involler. Filmen i seg selv er også sykt mye bedre enn Braindead. http://www.imdb.com/title/tt1077258/
Tokyo gore police! http://www.imdb.com/title/tt1183732/

ikke spesielt skummel, men meget blodig, tidvis fryktelig pervers, vidunderlig satirisk og deilig underholdende
Sitat av Crabman Vis innlegg
The Decsent 2 har jo akkurat kommet, og er minst like bra som enern
Vis hele sitatet...
Men enern var jo ikke bra i det hele tatt

Skummel film :
*Texas Chainsaw Massacre
*A Ugly truth
Sjekk ut Braindead. Drit god splatter klassiker
Sitat av LoRd Vis innlegg
*A Ugly truth
Vis hele sitatet...
Håper du kødda?
Sitat av ToxtethTerror9 Vis innlegg
Om du skal ha en splatter film så kan jeg anbefale Braindead. Aldri ledd så mye før i hele mitt liv . Altså både splatter å latter.
Vis hele sitatet...
Kp for ordspill, men ikke minst for å nevne partyfilm #1! Terningkast:
Sist endret av krJo; 7. april 2010 kl. 18:14.
KP til FrankZito, takk for mange gode forslag nå har jeg mange gode timer med fet film fra gull tiden til klassike B filmer.
The Collector er en helt kurant film. Litt SAW aktig, og ganske spennende
Sitat av ollibolli Vis innlegg
The Collector er en helt kurant film. Litt SAW aktig, og ganske spennende
Vis hele sitatet...
Den så litt mere ut som min type film.

laster den ned nå!

Takk
Silent Hill syntes den var skummel og ekkel
FRONTIER(S) DRIT FET !
Sitat av JibbeSander Vis innlegg
har søkt litt nå å funnet ut at [Rec] så litt morsom ut!

men det er en zombie film?
å er det spansk eller engelsk?
gidder ikke å se på no spansk dritt!
Vis hele sitatet...


Quarantine er vel den du ser etter. Samme plot, bare engelsk.
Jepp, tusen takk for alle forslag!

filmene jeg valgte er The collector og Diary of the dead

kanskje ikke så drit skummle ( vet ikke jeg, jeg har ikke sett dem enda ) men jeg synes Hostel var drit bra og jeg elsker zombie filmer
Sitat av JibbeSander Vis innlegg
har søkt litt nå å funnet ut at [Rec] så litt morsom ut!

men det er en zombie film?
å er det spansk eller engelsk?
gidder ikke å se på no spansk dritt!
Vis hele sitatet...

rec er spansk. det finnes en amerikansk remake. den går under navnet quarantine. rec2 er forøvrig nettop blitt sluppet. den er minst like fet som 1'ern. angående abefaling av horror filmer, så kan eg anbefale house of wax. den har fått slakt overalt, men den var faktisk ikkje dårlig i det hele tatt.
Sitat av Dragoon Vis innlegg
rec er spansk. det finnes en amerikansk remake. den går under navnet quarantine. rec2 er forøvrig nettop blitt sluppet. den er minst like fet som 1'ern. angående abefaling av horror filmer, så kan eg anbefale house of wax. den har fått slakt overalt, men den var faktisk ikkje dårlig i det hele tatt.
Vis hele sitatet...
Har sett den, den var fet
hellraiser som FrankZito nevner er gory med litt spesiell men god plot.
Den spanske Rec er dobbelt så bra som remaken. Ellers kan jeg annbefale High Tension (Heute Tension). Om du ikke har sett Runnning Scared så er dette absolutt en film å gå for. Yndlingsfilmen min, by far!
Sitat av Skogslarve Vis innlegg
Antichrist, men den er ikke akkuratt "bursdagselskap-film" med tanke på at den er såpass depressiv.
Vis hele sitatet...
BRRRRR! Mye der jeg skulle ønske jeg ikke hadde sett, sitter kanskje dypere fordi jeg er dame selv, men ja...