Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2576
din røver
Zeco's Avatar
Hey!
Sitter på TG nå, med ett lite problem..

Forran på dataen min har jeg én lyd-inngang og én mikrofon-inngang. Men kun mikrofon inngangen virker.
Bak på dataen derimot, er det bare lyd-inngangen som fungerer.

Noen som vet hvordan jeg får fiksa så lyd-inngangen funker på frontpanelet av dataen?

Har Windows 7. Trenger dere specs om andre ting, så bare spør
Sist endret av Zeco; 31. mars 2010 kl. 13:49.
Gå inn på egenskaper for lyd og sett det andre lydkortet eller utgangen som standard. Er du forresten sikker på at lydingangen i front er plugget i lydkortet ditt?
Sist endret av Source; 31. mars 2010 kl. 13:50.
din røver
Zeco's Avatar
Trådstarter
hva mente du? kan du skrive punkt for punkt hva jeg skal gjøre?
Trykk på lydikonet på oppgavelinjen > Mixer > System Sounds > Playback > Prøv deg frem, frontpaneler heter ofte "Headphones"
din røver
Zeco's Avatar
Trådstarter
har prøvd meg frem en stund, men problemet er at det ikke kommer frem no "headphones" ikon. kommer frem "speakers" og "digital audio (s/pdif)"
Sitat av Zeco Vis innlegg
har prøvd meg frem en stund, men problemet er at det ikke kommer frem no "headphones" ikon. kommer frem "speakers" og "digital audio (s/pdif)"
Vis hele sitatet...
Har du 2 stk som heter "Speakers" ? Hvis du har det høyreklikker du på den som ikke allerede er grønn og velger "Set as default communication device".

Anyway, sitter du ikke på TG? Er det ikke rundt 10.000 over gennomsnitlig flinke på pc rundt deg som kan fikse dette?
Sist endret av Source; 31. mars 2010 kl. 14:13.
din røver
Zeco's Avatar
Trådstarter
http://i40.tinypic.com/hvze36.png

Sånn ser det ut der. Får ikke satt "speakers" som default, fordi det står at den ikke er koblet til.
Det kan jo være noe galt med inputen. Kanskje prøve å bytte om lydingangen bak til forran hvis det ikke er vanskelig.
din røver
Zeco's Avatar
Trådstarter
neh, alt sitter som det skal der så er ikke no vits å mekke inni der
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Regner med det er snakk om en utgang her,og ikke inngang.
Du er sikker på at hovedkortet støtter to outputs?
din røver
Zeco's Avatar
Trådstarter
ja, lol. er utgang jeg snakker om :>
ja, har brukt det før.