Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1625
Finnes det noe programvare jeg kan installere på min Nokia n97 for å gjøre opptak av samtalene mine uten å forstyrres av den irriterende pipelyden?

Noe slikt som flexispy.com -men helst noe dere VET at ikke medfører seg pipelyden på det norske gsm nettet...
Trådstarter
Takk for raskt svar.

Finnes dette på noen andre sider?
Når jeg trykker "Buy in USD" eller "Buy in EUR", så får jeg bare opp at siden ikke eksisterer
og "try it" gir meg også beskjed om at filen ikke er tilgjengelig..

isohunt eller noe sånt neste kanskje?

edit:
har lasta ned tryout av denne, hvor man skal få 5 minutter med innspilling uten forstyrrende pipetone, men den kommer ca. hvert 15. sekund allikevel.

Tips?
Sist endret av Verilon; 17. mars 2010 kl. 01:25.
Om du kan koble opp slik at pc brukes som headsett, så vil det være mulig.

Jeg ville gjort det slik: Audio-utgang på mobil -> mic inngang på pc -> innspillingsprogram.
Trådstarter
Hm..

Har noen vært borti denne metoden, og kan gi en forklaring på nødvendig utstyr og om det i det hele tatt funker?
Med dette programmet: http://mirasoftware.com/BPE2/ kan man koble mobilen sin til pc ved bluetooth. Og da er det jo bare å bruke et hvilket som helst lydopptakingsprogram til data.

Audio Hijack Pro kan iallefall ta opp lyd bare laget av bestemmte program. Men begge disse programmene er til mac, men må jo finnes windowsalternativer.
Trådstarter
Sitat av Verilon Vis innlegg
Finnes det noe programvare jeg kan installere på min Nokia n97 for å gjøre opptak av samtalene mine uten å forstyrres av den irriterende pipelyden?

Noe slikt som flexispy.com -men helst noe dere VET at ikke medfører seg pipelyden på det norske gsm nettet...
Vis hele sitatet...
Hei.

Pent nick, og ikke minst bra spørsmål.
Jeg tror dette: http://www.killermobile.com/en/appli...-recorder.html kan hjelpe deg.

Siden jeg kjenner deg ganske godt fra førav, så vet jeg at du har mer enn 80kr på kortet ditt.

Takk.
Bare hyggelig.