Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 548
Kjøpte laptop med vista i august, mener å huske at selger da sa at jeg kunne få gratis oppgradering til windows 7...
Skulle vel være for å unngå å tape salg mens folk ventet på windows 7.
Er jeg for sent ute nå, eller er dette fortsatt mulig? eventuelt hvor og hvordan skal jeg gå fram?
er det en kode under datamaskinen?
Var gratis for maskiner kjøpt innen en viss periode. Litt usikker på hvor kjapt man måtte gjøre selve oppgraderingen, men det finner du fort ut på produsentens hjemmeside.

Det er altså produsentene som tar seg av denne distribusjonen. Gå inn på websidene til din produsent og se om du ikke finner noe der!
Hvis du ikke har registrert deg på produsenten sin hjemmeside har du nok vert litt uheldig. Det med gratis oppdatering sluttet 31 januar 2010. Desverre...
Trådstarter
10 2
Takker for hjelp. fant en link på produsenten hjemmeside. ser ut som at det er nok at maskinen er kjøpt før 31.01.2010
koster kr 130,- men er nok verdt det framfor å slite med all verdens valideringskoder
Jeg har forstått det som at det er forsent, men det kan være bare meg da