Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 452
Hei, kom over et essay en stund tilbake som jeg må innrømme forvirra meg noe helt jævlig. Tenkte jeg skulle presentere et lite utdrag her for å se om et glupere hode kan komme opp med noe meningsfylt.

--------------------------------------------------------------------------
Introduction to the file Oh! so fine of the greatest mind/artist this've perceived.

Recognize the semantics of presented challenge, challenging you to recognize etc..

Deper Darker Chaos. The something of which confusion and denial, amazzzing ideas, amazing ideas, recognised enigmas, theoretical beauty Heidi oh loggiRahl Iggi oh orand spiritualithingity has spawned from and painted upon. Bewilderment extended. Of which some layer "might" have been touched, uninencoded, processed, output, referred to, loved and ignored. A fundamental materialist's final deamon, but never magic! DDC The first essence. Ultimately exposed to itself through this and that "conscious" instrument. Say hello to other chaos. All this we share.

"So amazed of it, other chaos, that, .. you might aswell not be. But that is, and this, ..me says hi"
--------------------------------------------------------------------------

Sånn som jeg har forstått det, så skal denne biten (første avsnitt) kunne sees på ut av sammenheng fra resten av verket. Har vært nyskjerrig en liten stund nå og takker for all hjelp. Det kan bytheway være pretensiøst svada for alt jeg vet. Det er forresten ingen skrivefeil i teksten selv om det kan virke sånn.
Sist endret av Schizoid; 27. februar 2010 kl. 13:20.
Tolker det som en rusindusert psykose.