Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  27 1881
Kom over denne, stilig kjøleskap, og vaktene vill ikke legge merke til den engang


http://electus.1413.org/rl1/cooler/
Nice.

Nå må jeg bare finne deler
utrolig tøff, men hvordan får en det til og bli kaldere inni der når det ser ut som dem bare har brukt vanlige vifter?
Håper han hadde med seg en ordentlig pc å da, kan bli kjedelig å stirre på kjølern i 5 dager.
døds tøft, har ikke akkurat så mye peiling på elektronikk, så hvordan får han psu'en til å gå uten hk?(som starter psu'en)
man kortslutter en grønn og en sort ledning på kabelen som skal til hk
Det er en fyr fra forum.hardware.no som har laget den. Etter hva jeg kan huske har han 550w str0mforyning og 2x peltrierelementer. Og den skal vist vE're rimelig kald ogsaa
Kjøp et minikjøleskap på clas ohlsson, og røsk ut noen deler, evt kjøp noe skikkelige heftige kjølegreier for klokking, så skal det nok bli kaldt inni der ja...
ganske enkelt genialt

*titte ned på boxen*
han skulle hatt chieftec kabinett med dør foran
nFF Marshall
morten's Avatar
Eller bare gi faen, bruk kjøleskapet du har hjemme, og gi faen i å gå på TG for å flashe noe så idiotisk som det der?
Halleluja!
Master debater
Dekilaz's Avatar
Altfor heftig kjølingssystem = sprengte øl-/brusflasker

Men jo, den var nesten like morsom som avataren din, arisnaub
Opprinnelig postet av morten
Eller bare gi faen, bruk kjøleskapet du har hjemme, og gi faen i å gå på TG for å flashe noe så idiotisk som det der?
Vis hele sitatet...
Tingen er jo at det ikke er lov å ha med ting som minikjøleskap o.l. på TG. Og det er jo hendig å holde Cola'en kald?
Desidert tøffere enn kjølebagen vil nå jeg si
PASTA POWER!!!!
magstr's Avatar
Genialt spør du meg! Er den termostatstyrt?
Ha en slik på rommet...

"Skarru ha en glass-cola babe? Åpne lokket der..."
Det er ikke alltid det er en grønn og en sort, på noen PSU'er står det hvilken kabel som er PSON som betyr Power Supply ON til de som ikke skjønte det, har gjordt det selv, men jeg bare skrudde den fast til en metal del slik at jeg slipper å kortslutte flere kabler.
hm.. bråker den mye? jeg HATER bråk....
hehe, genialt.
skal litt til å bli busta.
Genialt!
Skulle mekka til sånn at CD-ROM'en åpner seg med en iskald colaboks på
Opprinnelig postet av tore-
Ha en slik på rommet...

"Skarru ha en glass-cola babe? Åpne lokket der..."
Vis hele sitatet...
Bare for å gi det ultimate beviset på at du er harcore nerd? hehe...

Uansett: utrolig fet sak da
hmmm, er hundrevis av sorte ledninger på den jeg hadde tenkt å prøve meg ut på....
vel hundrevis og hundrevis, si 4 stykker
hvordan vet jeg hvilken jeg skal ta?
det er den som går til hovedkortet, og den har litt fler enn 4 stk
Ja, den har 7 svarte ledninger... Det kan vel ikke være så enkelt som bare å velge en?
Zed's dead, baby!
afen's Avatar
Jo, det er det
så hvilken som helst?
morsomt...
asså er ikke noe spess vanskelig å mekke en psu som slår seg på. fant en tutorial som viser hvordan man gjør det. men asså jeg ville nok ikke gjort det på denne måte. jeg ville nok ha mekket en bryter så det ikke ser så jalla ut. men men man burde hvertfall fatte grunn tegningen av å se på bildene :P , men jeg betviler jo ikke hvor vanskelig det kan være ( uff slem jeg var i dag da )
trykk på meg