Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 666
jeg har gått over fra telenor adsl til bluecom. jeg regnet med at både mail og webplass-konto ville bli slettet i samme øyeblikk som abonnementet var sagt opp. det skjedde dog ikke. jeg kan fortsatt logge inn på konto-adminstrasjon, og mail og ftp funker som det alltid har gjort. det er seks dager siden jeg byttet leverandør. nå har det seg sånn at jeg gjerne vil beholde kontiene. men jeg er redd for at de brått slettes, om jeg for eksempel venter en viktig mail. derfor åpner jeg heller konti hos bluecom om det er slik at de hos telenor kan slettes plutselig, uten advarsel. noen erfaringer?

(grunnen til at jeg ikke spør telenor om dette er selvsagt i frykt om å få "oj, de kontiene skulle vært slettet. sånn, bottevett.")
Dead Man Walking
Thysanoptera's Avatar
Eies ikke BlueCom av Telenor da ?
Isåfall kan det godt hende at du får lov til å beholde epost adressen og hjemmesideplassen din hos Telenor.
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
Nei, BlueCom leier bare nett av Telenor.
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
En jeg kjenner fikk behold online.no pop-kontoen, iaffal for en liten tid.
nFF Marshall
morten's Avatar
Du beholder kontoen til abonnementet løper ut. Etter det, blir kontoen fryst og du har 3mnds rett på brukernavnet. Etter de 3 mnd tror jeg det er fritt frem.

Slik ble jeg forklart det av galninger i telenor.
▼ ... over en uke senere ... ▼
LocHolmez's Avatar
Trådstarter
(for de som måtte bry seg, er kontiene nå slettet)