Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 827
Så på filmweb at Bad Boys 2 hadde:
Premiere: 12.09.2003

Har ikke denne filmen kommet ut som screener?
Den kommer ut 07.18.03 i USA, men jeg er så sikker at jeg har sett Bad Boys 2.

Hvorfor aner jeg ikke, jeg bare husker den. Når jeg ser på traileren så husker jeg hele handlingen i filmen.

Har jeg sett traileren så mange ganger eller?

Dejavu, jeg er beskymret
The Ultimate allergy pill
zyrtec's Avatar
tror den har kommet ut som workprint, spesial effektene er ikke lagt til så du ser bluescreen i bakgrunnen

edit
er ikke 100% prosent om det var bad boys
Sist endret av zyrtec; 23. april 2003 kl. 13:59.
Better than thou.
Var det jo.
nFF Marshall
morten's Avatar
Det lå iallefall en screen av en workprint på http://www.vcdquality.com før, men nå er den borte. Vet ikke helt hvorfor den er borte nå.

Det er ca 1 mnd siden jeg så den. Finner den ikke igjen nå lenger.
Zed's dead, baby!
afen's Avatar
Den workprinten på vcdquality var en aprilsnarr
The Ultimate allergy pill
zyrtec's Avatar
ok, my bad
MINST 12år
tore-'s Avatar
Trådstarter
Finner liksom ingenting på nfo sider. Skjønner ikke hvordan jeg kan huske filmen når den ikke har kommet ut.

Har will smith spilt i noen andre action/komedie filmer i det siste? kommer ikke på noen
MINST 12år
tore-'s Avatar
Trådstarter
Vet at det IKKE den, for den var dårlig
Gi oss noen detaljer om filmen da ;P
MINST 12år
tore-'s Avatar
Trådstarter
En god vennine av Smith (dame) blir drept hvertfall, mens hennes vennine ser på. Så må smith og han andre nissen beskytte hun fra mafiaen, av type drugs.

Jeg tror jeg blir gal.
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
Hehe, er du sikker på at du ikke bare så traileren til eneren?
Zed's dead, baby!
afen's Avatar
tore-: det var vel plottet fra eneren, mer eller mindre
MINST 12år
tore-'s Avatar
Trådstarter
Duh! *dænge seg i hodet* Kanskje det var eneren? Dette er rett og slett for dumt.
nFF Marshall
morten's Avatar
Plot Summary for Bad Boys (1995)
_
Marcus Burnett is a hen-pecked family man. Mike Lowry is a foot-loose and fancy free ladies' man. Both are Miami policemen, and both have 72 hours to reclaim a consignment of drugs stolen from under their station's nose. To complicate matters, in order to get the assistance of the sole witness to a murder, they have to pretend to be each other.
Summary written by James Hastie {jdh1000@cus.cam.ac.uk}

Detectives Mike Lowery and Marcus Brunette (Smith and Lawrence, respectively) have 72 hours to find $100 million worth of heroin before Internal Affairs shuts them down. Lowery becomes more involved after a friend is murdered by the drug dealers. Matters become complicated when Lowery and Brunette have to switch places to convince a witness (Leoni) to the murder to cooperate.
Summary written by Nate Dogg {holtslander@hotmail.com}

Plot Summary for Bad Boys II (2003)
_
Narcotics cops Mike Lowrey (Smith) and Marcus Bennett (Lawrence) head up a task force investigating the flow of ecstasy into Miami. Their search leads to a dangerous kingpin, whose plan to control the city's drug traffic has touched off an underground war. Meanwhile, things get sexy between Mike and Syd (Union), Marcus's sister.
Vis hele sitatet...
U be teh judge of it
MINST 12år
tore-'s Avatar
Trådstarter
Jupp. Nr. Uno!
nFF Marshall
morten's Avatar
Hvilken trailer så du egentlig?
MINST 12år
tore-'s Avatar
Trådstarter
Beats me. Er en stund siden nå. Men denne tråden glemmer vi.
The Ultimate allergy pill
zyrtec's Avatar