Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 743
Yellow Peps

Hadde Trend Micro på den Gamle PC min, og var Fornøyd med det men, det var noe som irriterte meg på LAN og DataPartyer. Det kommer opp at eg må Akseptere andre PC Ip'er, og den hopper opp konstant når eg er på Lan og DataPartyer i dette strøket.

f.eks, sat ingame og spilte la oss si CSS. Var 1on1 rett før eg tar personen elns og der kom IP greien opp. Så irriterte og ødlegte mye for meg til tides.

Er fornøyd med Programe i og fjerne Uvenlige filer etc, bare eg kunne fjernet IP greiene. Har desverre ingen bilder av noe slag og vise Hvordan den ser ut.
Veit det går an og slå den av, men han som har gjort det på sin PC, husker det ikkje.

Noen som vet det? så hadde det vert supert! evt andre akseptable Virus program som er Goodie goodie!

Har prøvd og Google, men uten lykke. så om dere tilfeldig vis ransaker googel til den minste detalj, ikkje Brenn meg levende.

Trondvn
Prøv å let litt rundt i innstillingene. Hvis du finner noe om at du kan stole på alle datamaskiner på nettverket eller noe lignene.