Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 847
Jeg lastet ned Left 4 dead 2 på piratebay, der installasjonen var på russisk, får ikke låst opp; "achievements".
Har fullført: Dead Center Campaign, og Dark Carnival, men jeg får ikke "achievements", hva kan være feil?.

Lucifix.
Er ikke left 4 dead 2 kobla opp mot steam, slik at steam hele tiden "bekrefter" achievements? Mulig det er grunnen til at du ikke får låst dem opp.

Koster drøye 300 kroner hos komplett, forøvrig. Er det fett, så kjøp det da vel? :-)
Jeg trodde man fikk låst opp flere spill, når man fikk; "Achievements", men etter som jeg har lest på nettet så får man ikke det, eller?

Lucifix.
Sitat av lucifix Vis innlegg
Jeg trodde man fikk låst opp flere spill, når man fikk; "Achievements", men etter som jeg har lest på nettet så får man ikke det, eller?

Lucifix.
Vis hele sitatet...
Det vet jeg ikke. Spiller ikke spillet selv. Men som nevnt; Om det er et spill som lagrer profilen din hos steam, så vil du mest sannsynlig ikke få achievements osv. Kjøp det om du liker det.
Acheivments er knyttet til Steam-brukeren din. Spiller du ikke pålogget steam, kan du kanskje få men ikke beholde acheivments. Jeg er ikke kjent med at noe kan låses opp ved å få acheivments.
Sist endret av nitrous; 1. desember 2009 kl. 06:16.
Med en piratkopi må du egentlig bare leve med slike feil.

Spillet er tett knyttet opp i "Steam Cloud" med synkronisering av all mulig statistiske data.
Steam Cloud får du logisk nok ikke tilgang til med en piratkopi.