Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 2253
Hei!
Har søkt litt på forumet her, men er fremdeles ikke helt sikker.
Men lurer på om jeg kan kjøpe meg en Dreambox for kabel-tv og på noe sett og vis få inn noe uten kort, tenker på de analoge kanalene, for så å bruke denne som tuner til projektor?
Er sugen på å få kobla denne til projektor og hjemmekino(digital-lyd og -bilde)
Regner med at jeg må ha et kort for å få inn grunnpakken til CD digitalt, men har jeg forstått det rett om jeg tror at jeg og noen kompiser kan kjøpe hver vår dreambox og bare "dele" kort over internett? Hvor mange kan dele hvert kort i såfall?
Takker for svar på forhånd.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hvis du kjenner noen som har cardspider er ikke dette noe problem. Det går ikke og sende cardshare videre fra en dreambox som allerede tar det imot så du må få tak i noen som deler for en billig penge. Er ikke noe begrensning på hvor mange denne personen kan dele til så lenge linja holder.
▼ ... flere år senere ... ▼
Dette er feilinformasjon. hvis Cardshare er satt opp for vidre deling er det lett å dele kort vidre til de som kobler til din dreambox. dette er noe eier av kortet setter opp om han tillater.
http://dump.no/files/2ce77b9d45bb/cables.xml da trenger du den , skal kopiers inn under /var/etc/ overksirv den som er der. så scann etter nye kanaler.