Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 841
Hei, her kommer enda en tråd angående innkjøp av pc.

Jeg skal bygge en pc til spilling og vanlig skolebruk. Har sett litt rundt på internettet og lurer på om denne er noe godt kjøp:

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=488612

vil jeg få mer for pengene om jeg kjøper for eksempel denne eller tilsvarende med dual core?

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=326294

lurer også på om jeg skal bruke min 32tommer flatskjermTV som skjerm for å spare plass. vil dette kunne fungere eller blir det alt for stort som skjerm?

jeg skjønner at det blir mange tråder som dette, men om dere har noen synspunkter setter jeg veldig pris på det.

skal også sjekke prisguiden på HW.no for å se om andre butikker har delene billigere
Jeg ville ha kjøpt pcen i deler og satt den sammen selv, den første pcen du linker til er nok best men vis du kjøper deler så kjøp en directx 11 kort fra ATI som 5770 eller noe det er kanskje så billige med veldig bra ytelse.

att du bruker din 32tommer det kan du men vis du bruker en vanlig pc skjerm er det mye bedre, tror det er noe med kvaliteten på bilden og respons tid(?) er ikke helt siker der. ellers er den første pcen en fin til å dra de alle spille som er på markede på full grafikk uten lagg og mer en bra til skole bruk, det er min mening iværtfall

Håper det hjelper deg litt
Sist endret av Kyrios; 18. oktober 2009 kl. 21:20.
Trådstarter
Takk for svar. PCene jeg linket til er i deler. Men om jeg forstår deg rett mener du at jeg skal bestille de samme delene, bare bytte ut grafikkort? lurer også på om RAMen er bra nok eller om jeg skal gå litt opp i pris der
Sist endret av Nero; 18. oktober 2009 kl. 21:22.
Yepp du forstår meg helt rett vogså det koster litt mindre å kjøpe den i deler en statt sammen fra før av. jeg ville ha gått for 6 eller 8gp ram nå som det ikke koster noe for ram, så jeg anbefaler 6/8gb ram og kanskje en rask harddisk for OS.
Sist endret av Kyrios; 18. oktober 2009 kl. 21:40.
Trådstarter
hm velociraptordiscene er vel veldig fine til OS?
VelociRaptor eller SSD disker er fine til os ja