Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1912
Har så smått begynt å samle på utbetalingsmaskiner og har fått tak i 4 stk Admiral Viking 20 mini delux . Desverre er det noe småplukk for å få de i 100% stand sånn som å bytte låser. Får heller ikke tak i manualen til denne , kun til den store versjonen. Har vært i kontakt med produsenten men de nekter support hvis jeg ikke kan vise de spillelisens for det norske markedet , og det er det jo som vel kjent bare Norsk tipping som har. Selv om de kun er til privat bruk. Hvis noen har manualen så vennligst send meg en pm . De må justere så hjulene treffer perfekt på linjen , hvis det er en admiral / maskin guru her inne så tar jeg gjerne imot hjelp eller tips. Er videre på jakt etter pokermaskiner , cherry master maskiner av ymse slag

Warbus
kan du legge ut link og bilde til maskinen?
Trådstarter
3 0
Bildet er lagt til , er det noe du kan hjelpe meg med ?

Mvh

Warbus
Vel. selv om dette er en gammel maskin, så er det nesten umulig å få takk i manualene.

Du sitter da igjen med to alternativer:

1.prøve å justere selv, mulig du trenger spesial verktøy til dette.

2.social engineering( eks: kontakte noen tidligere annsatte dor norsk tipping som gikk rund å justerte maskinene...bare gir deg ideer her...
Trådstarter
3 0
Dette var private selskaper som hadde importen på , vet det var en stor importør på østlandet og en stor importør i nord . I følge manualen til den store utgaven så skal man vri om sevice nøkkelen (denne mangler men har koblet ledningene) så skal man trykke inn test knappen . Da skal det komme opp E8 i displayet men det gjør det ikke her så mistenker at det er litt forskjell fra den store utgaven til denne.
Sitat av noobpower Vis innlegg
2.social engineering( eks: kontakte noen tidligere annsatte dor norsk tipping som gikk rund å justerte maskinene...bare gir deg ideer her...
Vis hele sitatet...
Hvorfor ikke bare spørre Norsk Tipping direkte? Trenger vel ikke social engineering?
Ettersom dette er utgåtte maskiner så taper de ingen ting på å forklare en ny eier hvordan man kan stille den inn Med mindre dem er så kjipe at dem tenker på at dette er et arbeid dem sannsynligvis ikke får igjen penger for (bedrifter har en tendens til å tenke kroner og øre, istedenfor sosial gevinst).

Du kan jo også be Norsk Tipping om å sende spillelisensen til produsenten, med et lite notat om at dem synes det er greit at du kan få hjelp.