Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 657
Halla! jeg har et problem med face, at hver gang det kommer notifications, chat eller annet kommer det opp 3 ganger. Alt som går inn eller ut på pc'en min blir ganger 3 på face

begynner å bli farlig lei av dette nå!
(har XP)

Tar forbehold om skriveleifer da dette kun er noe jeg har rasket sammen
Tror du vi kan fikse det?
Kontakt operatørene til facebook
dette oppstår kun på laptopen min, ikke den stasjonære så tror heller det er noe med min, men jeg vet ikke mye om temaet så jeg spør her :P
Altså hallo! han søker no bare hjelp da! ettersom de fleste bruker facebook så kan det være noen som har hatt/har samme problemet og kanskje noen der ute har funnet en løsning? jeg er litt intresert i å se om det er noen som faktisk kan finne en løsning for innimellom så har jeg samme type problemer
dette skjer ikke altid, men hvis jeg trykker på chatten så er det sånn 50-50 om det skjer og det er også 50-50 om det skjer på notifications :S
Det skjer veldig ofte hos meg også! Men jeg kan ikke hjelpe deg dessverre. Hjelp, noen?
Facebook har problemer for tiden, tror det bare hjelper å vente på at de skal få fikset dette.
Sitat av Pipa Vis innlegg
Facebook har problemer for tiden, tror det bare hjelper å vente på at de skal få fikset dette.
Vis hele sitatet...
Tror også dette, ettersom jeg har akkurat samme problemet.
Og ja det er jævla irreterende!