Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 769
Trenger hjelp:

1: Jeg trenger hjelp til å brenne noen filmer jeg har lastet ned

2: kommer også til å trenge hjelp til å fikse tekst på filmene sånn at den dukker opp på tven når jeg brenner den sammen. har lasta ned filmer med tekst som jeg vil gjerne ha størst mulig nytte av

takk på forhånd beklager om jge har driti meg ut på hvor jeg har lagt dem til hen.
1: Tror du kan bruke convert x to dvd eller liknende
2: om det er en dvdrip vi prater om, så er det vel egentlig bare å slenge filmen inn på dvden, så skal det funke.

Kanskje litt korte svar, men det var litt lite info...
Sist endret av Falken; 9. september 2009 kl. 19:43.
convert x to dvd tenker du på for ex om filen er avi så er det convert avi to dvd som jeg laster ned bare?

jeg er ikke sikker på dvdrip greiene, liksom teksten er egent fil og filmen er en annen. lurer litt mer om det
Hmm..
Om da er det sikkert en avi fil, og en egen subfil?
Dette har jeg lite erfaring med, så Jeg googlet litt og fant frem til dette
Sitat av Falken Vis innlegg
Hmm..
Om da er det sikkert en avi fil, og en egen subfil?
Dette har jeg lite erfaring med, så Jeg googlet litt og fant frem til dette
Vis hele sitatet...
takk for svar kp for hjelp skal prøve meg fra googla litt selv men fant litt lite ut om det.
▼ ... over et år senere ... ▼
Neon som vet om hvorfor det er problemer med Nero 11 og audio synkronisering på filmer? finner ikke ut av hvorfor bilde / lyd ikke blir synkronisert.

Avi format det er snakk om.
Sist endret av Kommunisten; 12. desember 2011 kl. 17:48.
1. Har dvd-spilleren din støtte for xvid/divx, hvis ja brenn platen som en data disc.
2. Har dvd-spilleren din ikke støtte for xvid/divx kjøp deg en dvd-spiller med støtte for xvid/divx, livet ditt blir mye enklere
Sitat av reaVen Vis innlegg
1. Har dvd-spilleren din støtte for xvid/divx, hvis ja brenn platen som en data disc.
2. Har dvd-spilleren din ikke støtte for xvid/divx kjøp deg en dvd-spiller med støtte for xvid/divx, livet ditt blir mye enklere
Vis hele sitatet...
Lager dvder for tanten min hun har en kinensisk liten drit, men hvem vet kanskje det faktisk fungerer! nå vet jeg ikke hvordan jeg isåtilfelle skal legge til tekster på en divx.