Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 602
Jeg hadde til i kveld, en iPhone v.3.0 jailbreaket med applikasjonen Cycorder på. Her var det en video som jeg gjerne vil ha. Problemet var at jeg ved en feil trykkte på oppdater da iTunes spurte om jeg ville oppdatere til 3.0.1. Jeg prøvde å avbryte, men det var for sent. Nå har jeg endelig, etter tre timer, fått telefonen tilbake slik den var, også jailbreaket. Men siden jeg måtte installere Cycorder på nytt, så ligger såklart ikke noen av de tidligere filene (i dette tilfellet videoen jeg ville spare på).

Er det noen som vet om filer fra Jailbreaket-iPhone-applikasjoner legger seg også en annen plass, slik at det er mulig for meg å gå å finne fram de gamle filene?
Jeg gjennopprettet telefonen til slik den var rett før at jeg oppdaterte ved feil.

Jeg tror ikke at dette er mulig, så kanskje det er et dumt spørsmål, men hvis noen vet om noe som er mulig, så setter jeg stor pris på det.

Takk
Du må nok nesten bare prøve å google deg fram. YouTube er også ganske bra på å vise deg sånne ting
Måtte du gjenopprette telefonen da du prøvde å få den tilbake til 3.0? Evt. under ny jailbreak? Isåfall er filene dine "long gone". Hvis ikke kan du alltids installere OpenSSH via Cydia, koble deg opp mot telefonen via et program som støtter SSH (google: "ssh client") og lete gjennom diverse mapper på iPhonen din.
Trådstarter
38 3
Jeg leter, og alt var long gone ja. Merkelig at telefonen sletter ingen av iPhone filene, men alle filene telefonen ikke kjenner igjen blir fjernet total. Men men. Er vel bare slik det er.
Dersom det ikke er noen videoer i mappen /var/mobile/Media/Videos er filmene dine borte.
Du kan muligens bruke File salvage, lykke til!
Sitat av olsen89n Vis innlegg
Jeg leter, og alt var long gone ja. Merkelig at telefonen sletter ingen av iPhone filene, men alle filene telefonen ikke kjenner igjen blir fjernet total. Men men. Er vel bare slik det er.
Vis hele sitatet...
Dette er på grunn av jailbreak. Hadde du oppdatert en vanlig, u-jailbreaket iPhone ville du fortsatt hatt filene dine akkurat slik de var før oppdatering. Samme med sikkerhetskopiering- og gjennoppretting, alle filer utenom 3-parts programvare ville vært der.